2021-03-16, 17:56
Medlem
Åkte förbi tios i gbg idag den är nedlagd fanns inget kvar.
Citera
2021-03-17, 12:36
Medlem
Jag visste att det var Tio som var häktad så fort jag hörde om det. Jag hade ett förhållande med henne under nästan 3 år och hon är en riktig galning.

Att hennes rätt så präktiga dotter skulle vara inblandad kom dock som en chock för mig.

Trodde Tio hade lugnat ner sig med när hon träffade den där äldre mannen och slog sig ner utanför Arvika
Citera
2021-03-17, 18:39
Medlem
Vilka ligger bakom denna invasion av thaibordeller i Sverige? Är det bara tiden, en global värld och ett feministiskt Sverige, eller finns det organiserad brottslighet bakom?
Citera
2021-03-17, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joj532
Jag visste att det var Tio som var häktad så fort jag hörde om det. Jag hade ett förhållande med henne under nästan 3 år och hon är en riktig galning.

Att hennes rätt så präktiga dotter skulle vara inblandad kom dock som en chock för mig.

Trodde Tio hade lugnat ner sig med när hon träffade den där äldre mannen och slog sig ner utanför Arvika
Berätta mer. På vilket vis är hon en galning? Kriminell? Hur ser hennes historia ut? Hur kom hon till Sverige?
Citera
2021-03-18, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joj532

Tror du hennes äldre man känner till vad hon håller på med? Kan inte vara kul att ha en fru som knullar runt med massa olika män.. Skulle bli hypokondrisk om jag fick veta något sådant om min tjej!
Citera
2021-03-24, 19:11
Medlem
hej

jag är inte alls säker på att hon hållit på lika hårt med sin nya "Man" det var nog mest under hennes Göteborgstid. Hon ville verkligen ha mer lugn och ro och det var därför hon flyttade dit med. Hitta sig själv lite.
Citera
2021-03-24, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Berätta mer. På vilket vis är hon en galning? Kriminell? Hur ser hennes historia ut? Hur kom hon till Sverige?

Ja kriminell och kriminell vet jag inte förutom att hon drivit dom här bordellerna i GBG, Jönköping och Karlstad. Men det ser inte jag som så speciellt kriminellt. Men en skattesmitare i storformat kan man ju lugnt säga. Sexmissbrukare, otrogen gillar bara galna saker och att sätta sprätt på pengar i en vansinnig takt.

Hon bjöd bland annat med sina anställda när vi hade sex i salongen så dom fick hjälpa till att vi skulle ha det bra när vi SPA ade och hade sex där. Det var helt galna tider.

Jag har så många fina minnen från 2012 - 2015 där
Citera
2021-03-29, 07:58
Medlem
Någon som hört något mer som har lite insyn? Vad är det för typ av register som polisen tagit del av tror ni? https://www.nwt.se/2021/03/24/polise...ong/?auth=true Innebär det att ett antal personer kan bli misstänkta för köp av sexuell tjänst?

– Det finns förutsättningar för det ja.

Morgan Beijer vill inte gå in närmare på vilken typ av eventuellt kundregister som polisen tagit del av.

– Det är en pågående utredning och vi ser positivt på det bevisläge vi sitter på, men det kommer dröja en stund innan det här är utrett och klart, det är en relativt komplex utredning, säger han.
Senast redigerad av Raymercer209 2021-03-29 kl. 08:00. Anledning: Tillägg
Citera
2021-05-23, 15:30
Medlem
T-bears avatar
Ingen som satt inne på målnummer för detta så man kunde få läsa en fup ?
Citera
2021-05-23, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raymercer209
Någon som hört något mer som har lite insyn? Vad är det för typ av register som polisen tagit del av tror ni? https://www.nwt.se/2021/03/24/polise...ong/?auth=true Innebär det att ett antal personer kan bli misstänkta för köp av sexuell tjänst?

– Det finns förutsättningar för det ja.

Morgan Beijer vill inte gå in närmare på vilken typ av eventuellt kundregister som polisen tagit del av.

– Det är en pågående utredning och vi ser positivt på det bevisläge vi sitter på, men det kommer dröja en stund innan det här är utrett och klart, det är en relativt komplex utredning, säger han.

Thaibrudarna kör oftast oldschool med anteckningsblock där dom noterar kunder och vilka tjänster som sålts och om det slagits in i kassan eller inte. Många salongsägarinnor lämnar driften till någon anställd men vill ha rapporter ofta om hur mycket stålar som dragits in och begär då ofta foton på anteckningarna som skickats via öppna chattar ofta. Dessa anteckningsblock ligger ofta i anslutning till kassaapparaten. Ibland till och med öppet. Brudarna tror att både snut och korkade farangkunder inte kan lista ut vad det är eller deras superhemliga noteringar.
Trots att dessa anteckningar nu använts mot flera bordellmammor som torskat kör de på i samma stil. Kanske ändrar ett tecken eller bokstav för vad som betyder vad men barnsliga koder fortfarande.
Eftersom snuten nu har ett färdigt upplägg och prövat flera saker rättsligt känns det som att be om uppmärksamhet att knulla på högprofilerade salonger.
Citera
2021-05-27, 15:12
Medlem
downloathes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-bear
Ingen som satt inne på målnummer för detta så man kunde få läsa en fup ?

Vi borde kunna skaka fram en häktningsframställan i detta ärende, båda två begärdes omhäktade fredagen 2021-04-09:

https://www.vf.se/2021/04/09/koppler...haktades-igen/
Citat:
Kopplerihärva: Mor och dotter omhäktades igen

Utredningen kring bordellverksamheten som misstänks ha bedrivits i bland annat Karlstad fortsätter. Både mor och dotter omhäktades igen under fredagen. – Utredningen är omfattande och vi har mycket kvar, säger åklagare Per Svensson

https://www.vf.se/2021/03/12/misstan...egars-haktade/
Citat:
Mor och dotter misstänks för bordellverksamhet – nekar till brott
De är nu misstänkta för att ha bedrivit bordelliknande verksamhet på fyra orter, ... Mor och dotter misstänks för bordellverksamhet – nekar till brott ... Båda fortsätter neka till brott men häktades på fredagen, ... Polisen gjorde då ett tillslag på adressen i centrala Karlstad där det ... Det är för tidigt i utredningen.

Mamman och dottern misstänks ha drivit flera bordeller, bland annat vid en skola i Karlstad. ... Polisen har spanat mot salongerna - som ligger i Karlstad, Stockholm, ... Dottern häktades på fredagen på sannolika skäl misstänkt för grovt ... Grovt koppleri innebär att ”en verksamhet som bedrivits i större
Senast redigerad av downloathe 2021-05-27 kl. 15:36.
Citera
2021-05-28, 13:04
Medlem
T-bears avatar
https://docdro.id/fLkMMUt

Häktningsförhandlingen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem