2021-03-13, 18:32
Medlem
Rasseltasss avatar
Att visa upp sitt eget ruttna inre på detta sätt och sedan tycka att denna freak show är socialt acceptabel är verkligen udda.

Alla människor är inte empatiska och det kan finnas olika skäl till detta, t.ex. svåra uppväxtförhållanden etc. Men att hålla fram detta som en dygd är något helt annat. Då har vi lämnat den normala psykologin och närmat oss det psykopatiska själslivet.

Har Vänsterpartiet ens kommenterat att en av deras ledare lever ut detta mörker?
Citera
2021-03-13, 18:44
Medlem
Rasande-Roses avatar
Hon mår inte bra, den saken kan vi i alla fall vara helt säkra på.
Man är inte frisk i skallen om man låtsas ha nått sorts mentalt krig med en farbror som tappar kaffet på tåget. Sen så är det ju synd om Linda, att hon förmodligen själv inte är kapabel att se att hon framställer sig som en tvättäkta dåre på nätet.
Citera
2021-03-13, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Hur kan det där vara att vela. Jag tycker uttalandet/inlägget var fel och puckat.
För du inte ger ett rakt svar, du är uppenbart rädd för att kränka kvinnliga feminister och väntar på klartecken för korrekt svar utan att kränka feministrörelsen i stort.
Citera
2021-03-13, 18:47
Medlem
Det är väl privatpersonen Snecker, V har inget
med detta att göra. Blir svårt att ens skriva en
motion om i riksdagen. Ordet är fritt, hon får
göra va hon vill, hon verkar leva hur hetero
som helst med man och barn. Kan väl inte vara så allvarligt
Citera
2021-03-13, 18:48
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baraporr
För du inte ger ett rakt svar, du är uppenbart rädd för att kränka kvinnliga feminister och väntar på klartecken för korrekt svar utan att kränka feministrörelsen i stort.

Att jag tycker att inlägget var fel och puckat är väl ett väldigt rakt svar.

Jag tycker att det bästa vore om Linda Snecker lämnade partiet.
Citera
2021-03-13, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Det är väl privatpersonen Snecker, V har inget
med detta att göra. Blir svårt att ens skriva en
motion om i riksdagen. Ordet är fritt, hon får
göra va hon vill, hon verkar leva hur hetero
som helst med man och barn. Kan väl inte vara så allvarligt

Apapap, ordet anno 2021 i Sverige, är näppeligen fritt. Det är tvärt om kraftigt kringskuret och behäftat med diverse straff om FEL åsikt framförs. Så varför skall hennes sjuka tankar framföras utan konsekvenser? Hon är faktiskt en officiell person och allmänt finansierad riksdagsmedlem. Då har man ett större ansvar än gemene man. Och högre krav är ställt. Med rätta.
Citera
2021-03-13, 19:15
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dempa19
Jennifer Aniston är ju äcklig bara i hennes naturliga sätt att vara, men ska hon börja bli aktivt rutten nu? Det tycker jag låter alltför vedervärdigt för att föreställa mig. Skönt nog tror jag inte att jag hon har förmågan till att bli arg på riktigt och säga nej till oss män, utan det blir nog mest lite smågnäll följt av att hon blir omklappad av någon man, som hon hyser blandade känslor mot, och till slut blir nedlugnad av. Att en hollywood-skådespelare skulle bli omständlig av att gå med i det här kriget finner jag inte så bekymmersamt, utan det kretsar kring att Jennifer Aniston är den perfekta symbolen för vad som är korrupt med den moderna kvinnan.

Vad har Jennifer Aniston med Snecker att göra?
Citera
2021-03-13, 19:15
Medlem
JH1960s avatar
Linda Snecker? Var det inte hon som så lägligt var föräldraledig under hela riksdagens arbetstid fram till sista dagen av verksamhetsåret på våren för att sedan under riksdagens sommaruppehåll gå i tjänst och sedan (trumvirvel---) återgå i föräldraledighet samma dag som riksdagen på hösten återupptog verksamhetsåret? Snacka om att utnyttja systemet. Har tappat all eventuellt förtroende för en sådan person. Nu var det kanske två år sedan, men vi vet alla att zebrans ränder inte går ur, dvs jag tror att hon är en sådan förmånutnyttjare till max. Skulle inte falla mig in att rösta på en sådan person.
Senast redigerad av JH1960 2021-03-13 kl. 19:20.
Citera
2021-03-13, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Att jag tycker att inlägget var fel och puckat är väl ett väldigt rakt svar.

Jag tycker att det bästa vore om Linda Snecker lämnade partiet.
Det tycker inte jag, hon är ärlig med sin kulturmarxism, vilket är bra.
Citera
2021-03-13, 19:26
Medlem
Hade ingen aning vem detta var, kollade upp henne och shruggade mina axlar och tänkte aha en till anorektisk blondin som det inte står bra till i huvudet. Så i stort sett inget nytt.
Citera
2021-03-13, 19:31
Medlem
Hon är hård med rättvis.
Citera
2021-03-13, 19:33
Medlem
snivlems avatar
borde inte män räknas som folkgrupp och snecker åtalas för HMF ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in