2021-05-17, 12:42
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSokrates
Ryggproblem. Kommer inte spela imorgon.

Japp, sg det igr, kom rapporter vid lunchtid! Men tack!
Citera
2021-05-18, 07:48
Medlem
Eustaches avatar
Knslan nr man drar in 2x AIK defense (Janosevic, Otieno) p sitt frikort, och Janosevic gr rets tavla i 77e minuten vid 2-0 ledning... Fy FAN s uselt. Tur att jag krde kapten p Colak. Rddar omgngen fr mig, 32p in, plus en match kvar att spela fr honom.
Citera
2021-05-19, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
Knslan nr man drar in 2x AIK defense (Janosevic, Otieno) p sitt frikort, och Janosevic gr rets tavla i 77e minuten vid 2-0 ledning... Fy FAN s uselt. Tur att jag krde kapten p Colak. Rddar omgngen fr mig, 32p in, plus en match kvar att spela fr honom.

Kapten colak r omgngens behllning (om man d inte kaptenar edvardssen)

Str p 82 pong och har kvar christiansen (c) colak (c), strand och Frick.

Kan bli en bra runda.
Citera
2021-05-21, 23:31
Medlem
Joelfrogs avatar
Bra omgng sist med 83 pong och avancerar till nstan 500 i totalrank utan att ha anvnt ngot chip.

Nilsson-Sfqvist 3

Larsson 10x2
Strand 9
Witry 2
Olsson 1

Ortmark 5
AC 9
Ondrejka 7
Haksa 8

Edvardsen 17
Stefanelli 2

Lag till nsta omgng:
Nilsson Sfqvist vs DEG

Olsson vs VAR
Strand vs NOR
Larsson vs NOR
Witry vs GBG

Haksa vs IFE
Ondrejka vs NOR
Ortmark vs FK
Larsson vs MAIF

Edvardsen vs HBK
Stefanelli vs MAIF

Phlsson - Collander - Olsson - Vilhelmsson

Bytte in Seb mot AC
Citera
2021-06-24, 22:25
Medlem
Joelfrogs avatar
Drog wildcard infr denna omgng, vad tycks?

Nilsson Sfqvist - Phlsson

Witry - Jallow - J. Larsson - Carlos - H. Ali

Larsson - Eriksson - Sana - Berg - Gravius

Stefanelli - Adegbenro - Bergstrm
Citera
2021-07-05, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joelfrog
Drog wildcard infr denna omgng, vad tycks?

Nilsson Sfqvist - Phlsson

Witry - Jallow - J. Larsson - Carlos - H. Ali

Larsson - Eriksson - Sana - Berg - Gravius

Stefanelli - Adegbenro - Bergstrm
Frstr inte riktigt varfr du postar ditt lag hr som du inte har i flashbackligan, det blir ju lite ointressant fr oss andra?

Sjlv har jag gtt tungt som fan men bytte Adegbenro mot Edvardsen och kaptenade honom, 30 goa pinnar!
Citera
2021-07-05, 20:28
Medlem
Joelfrogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Westwood
Frstr inte riktigt varfr du postar ditt lag hr som du inte har i flashbackligan, det blir ju lite ointressant fr oss andra?

Sjlv har jag gtt tungt som fan men bytte Adegbenro mot Edvardsen och kaptenade honom, 30 goa pinnar!

Tnkte att man nd kunde f lite tips bara kr ej med det andra kontot ntt nu s vet ej hur de gr med det.
Citera
2021-07-13, 11:56
Medlem
Dags fr er andra att tagga igng nu annars drar jag ifrn er!
Citera
2021-07-16, 23:19
Medlem
Otto Flicks avatar
Skert ingen som tnkt slnga in dem nd med tanke p att Bajen och AIK vntar hrnst fr SK. Men varken Besara eller Hamad spelar allts p sndag (mot Hammarby).

Jag kommer slnga in Besara sen (8,5 knns generst) d spelschemat fr mitt lag r beskedligare efter det.
Citera
2021-07-17, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otto Flick
Skert ingen som tnkt slnga in dem nd med tanke p att Bajen och AIK vntar hrnst fr SK. Men varken Besara eller Hamad spelar allts p sndag (mot Hammarby).

Jag kommer slnga in Besara sen (8,5 knns generst) d spelschemat fr mitt lag r beskedligare efter det.

Siktar ocks p besara efter AIK d spelschemat r beskedligare - en av mina mest plitliga spelare i fantasy allsvenskan totalt sett.
Citera
2021-08-20, 11:41
Medlem
Slr lite liv i trden med en frga! Brukar det komma omgngar i slutskedet dr mnga lag har dubbel eller trippelmatch ssom i FPL, eller r det ovrt att hlla p sina chip till slutet?
Citera
2021-11-19, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Westwood
Slr lite liv i trden med en frga! Brukar det komma omgngar i slutskedet dr mnga lag har dubbel eller trippelmatch ssom i FPL, eller r det ovrt att hlla p sina chip till slutet?

Ovrt, dubbelomgngar kommer vl endast om det stlls in en match i ngon omgng. Var ju kaosigt med det frra ssongen pga corona, men lr aldrig bli nt liknande igen. Denna ssong har det bara varit en dubbelomgng nr MFF tvingades flytta p en match pga nt annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in