2021-03-11, 22:11
Medlem
Hej Flashback,

Visste inte var jag skulle hitta svaret på min fråga så jag tänkte lika gärna vända mig till Flashback. Här finns svar på allt .

Vill gärna köpa en billig scooter som håller minst i några år samt att den ska ha bra räckvidd. När jag sökte runt på olika forum så hittade jag www.elscooterkliniken.se. Någon som har använt denna sida innan?

De säljer elscooter däck, men de har endast G30 MAX till salu. Enligt elscooterkliniken är den liknande model till xiaomi scooter och xiaomi scooter pro.

De har även reservdelar till xiaomi scooter samt m365 delar för en billig summa. Men deras priser är under marknads priset.

Vad tycker ni om deras priser?, har någon handlat från dom?, rekommenderar ni någon annan sida?

Med vänliga hälsningar
Erik
Citera
2021-03-11, 22:33
Medlem
shrimpflavors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrstardust
Du frågar om en sida som funnits i en vecka eller två.

Gissar att det är din egen sida.

Användaren är dessutom reggad denna månaden.
Citera
2021-03-11, 22:46
Medlem
BigFatCones avatar
Vidare så vet jag inte hur det är i elscooter-svängen, men i esk8-svängen så är till och med det som är billigt och bra, inte särskilt billigt.
Citera
2021-03-11, 22:47
Medlem
RedForces avatar
Vid enkel googling så fick jag upp varning om scam på den sidan. Var försiktig. Det finns ingen personlig presentation på sidan och den är väldigt opersonlig i sin helhet. Jag skulle tagit det säkra före det osäkra och välja någon annan aktör.

Rådet för då bli: Håll dig borta från den sidan.
Citera
2021-03-11, 22:55
Medlem
Timmervargens avatar
Bluffsida! Håll ett borta!
Citera
2021-03-11, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedForce
Vid enkel googling så fick jag upp varning om scam på den sidan. Var försiktig. Det finns ingen personlig presentation på sidan och den är väldigt opersonlig i sin helhet. Jag skulle tagit det säkra före det osäkra och välja någon annan aktör.

Det står adress och org-nummer på sidan. Jag ser inget som tyder på att informationen inte skulle vara korrekt. Så jag tror inte att det är en scam. Det står att de använder Klarna, och då finns det väl ett köparskydd för konsumenter, så står det på Klarnas sida i alla fall.
Citera
2021-03-11, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Vidare så vet jag inte hur det är i elscooter-svängen, men i esk8-svängen så är till och med det som är billigt och bra, inte särskilt billigt.
Tack för svaret.

Citat:
Ursprungligen postat av RedForce

Tack för svaret.

Citat:
Ursprungligen postat av Timmervargen
Bluffsida! Håll ett borta!

Tack för svaret.
Citera
2021-03-11, 23:36
Medlem
Amazon-mannens avatar
Känns som en lite småtattar-sida, taffligt gränssnitt som gjorts av grannens 14-åring..
Och namnet känns så där,speciellt om de använder ändelsen -kliniken? Har de rep.verksamhet av scootrar; om inte i så fall varför "kliniken"? Låter som ett namn babbefirmor har för att låta seriösa Mobil-kliniken , Bilkliniken, IT-kliniken e.t.c.

Nä du, nån annan hade fått mina pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in