• 1
  • 2
2006-05-27, 10:41
Medlem
MrOranges avatar
Kronan tycker jag är det värsta av alla budget-snus. LD är det enda som ens går att jämföra med de "vanliga" snusen.

Jag köper LD för 15 kronor, eller General för 28 kronor... Det säger sig självt vad man köper till vardags nuförtiden.
Citera
2006-05-27, 10:53
Bannlyst
Va fan, köper en stock general för 190 spänn, varar i tre veckor.
Att spara 40 spänn kanske på att köpa budget är inte lönt.
End of Discussion
Citera
2006-05-27, 10:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrange
Kronan tycker jag är det värsta av alla budget-snus. LD är det enda som ens går att jämföra med de "vanliga" snusen.

Jag köper LD för 15 kronor, eller General för 28 kronor... Det säger sig självt vad man köper till vardags nuförtiden.

haha, tur att smaken är som baken du!

Finns ju inget vidrigare än LD att stoppa upp under läppen!
Citera
2006-05-27, 13:20
Medlem
FreeSpaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brofsteel
hehe, en gammal generalstofil som ratar Kronan innan han ens har provat?

Framgick det inte att jag hade provat Kronan när jag sa att den var ok?

Själv tycker jag inte att priset är så farligt vad det gäller snus, visst kan man säkert hitta Kronan för ner emot 11:-/dosan men på de flesta ställen kostar de faktiskt över 15:- och då är inte steget långt till 200:-/stock för General vilket i iaf min smak är mycket bättre
Citera
2006-05-27, 16:16
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnny Wadd
General är en sort inte en tillverkare!?

Just det ja, vad dum jag är. hehe, men varför dom gör som så att ha ett högt pris på general och ett lågt pris på Kronan, är nog för att General har fått många köpare, och av den anledningen har dom ett ganska högt pris på det. General har ju varit billigt det också en gång i tiden. var inte länge sedan en dosa kostade 15 kronor minns jag. Kronan är ju rätt ny snus som kommit ut, och ifall det blir många som börjar snusa det så kommer de sakta men säkert höja priset på det snuset också, som jag skrev innan.
Citera
2006-05-27, 17:39
Medlem
Johnny Wadds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av This_is_me_
Just det ja, vad dum jag är. hehe, men varför dom gör som så att ha ett högt pris på general och ett lågt pris på Kronan, är nog för att General har fått många köpare, och av den anledningen har dom ett ganska högt pris på det. General har ju varit billigt det också en gång i tiden. var inte länge sedan en dosa kostade 15 kronor minns jag. Kronan är ju rätt ny snus som kommit ut, och ifall det blir många som börjar snusa det så kommer de sakta men säkert höja priset på det snuset också, som jag skrev innan.

Alla är vi barn i början
Även mjölken var billigare en gång i tiden med det hör ju inte riktigt till saken.
Jag tror precis som du och några andra redan varit inne på att det har med marknadsföringen att göra.

FreeSpace >> Står www.GOTHIATEK.com över hela botten...tillsammans med nåt dravel om att snus skulle vara skadligt för hälsan.

Återkommer med en recention imorgon
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in