2021-03-10, 15:19
Medlem
Hur skulle ni definiera dåligt sex? Vad anser ni personligen är "dåligt sex"? Finns det något specifikt som utmärker det? Vad är det som händer/inte händer? Och vad är skillnaden för er om ni jämföra med bra sex?
Citera
2021-03-10, 15:24
Medlem
Etta.Places avatar
När det saknas kemi,spänning och känsla. Dvs när det bara blir en rent fysisk sysselsättning som inte involverar sinnet.
Citera
2021-03-10, 15:26
Bannlyst
jag vet inte helt ärligt ? har nog aldrig haft dålig sex
Citera
2021-03-10, 15:31
Medlem
pigfaceregulates avatar
Kvinnor som pratar mycket, icke feminina kvinnor överlag eller ligger som en död fisk.

Ska ganska mycket till för att sexet ska bli dåligt, men är ofta något hon gör än inte gör. Så länge hon är tyst och är samarbetsvillig så blir sexet oftast bra.
Citera
2021-03-10, 15:32
Medlem
Riddarhusets avatar
Det vankas dåligt sex när man redan i taxin hem anar doftpustar av flytningar.
Citera
2021-03-10, 15:36
Medlem
halaltarzans avatar
Om kvinnan är aktiv eller passiv spelar absolut ingen roll, jag ser till att ta för mig i alla fall.

Dock så råkade en polare ut för vad jag i alla fall skulle kalla för dåligt sex när han tog hem en prostituerad, hon låg och pratade i telefon medan han låg och körde.
Citera
2021-03-10, 15:52
Medlem
Analsex. 🤢🤮

Skulle aldrig ställa upp på det.
Citera
2021-03-10, 16:05
Medlem
Vettefuls avatar
Utebliven orgasm (för min partner).
Citera
2021-03-10, 16:10
Medlem
Inte ens för 10 miljoner kronor så skulle jag ge någon sadistisk psykopat tillfredsställelsen att stoppa in kuken i röven på mig.

Jag skulle MYCKET HELLRE skära halsen av mig och blöda ihjäl och upphöra att existera än att tvingas genomlida resten av livet med vetskapen, minnet, traumat och PTSD:n av att ha överlevt en våldtäkt i arslet.
Senast redigerad av EAsportsItsInTheG 2021-03-10 kl. 16:38.
Citera
2021-03-10, 16:20
Medlem
Jag har inte haft dåligt sex men jag har fått riktigt dåliga kyssar några gånger och jag kan tänka mig att med usel teknik blir sexet dåligt - och detta hänger nog mest ihop med erfarenhet.
En kille kysste mig med öppen mun över hela min mun som om han tänkte svälja mitt ansikte, en annan kille lät sin tunga pila in och ut som en konstig myrslok, en tredje kille hade en slemmig snigeltunga. Jag låg inte med någon av dem så jag vet inte om de var bra eller dåliga på resten av sexet

Jag har haft tråkigt sex där jag och killen jag hade sex med inte tände på samma saker - det jag tyckte var menlöst tyckte han var toppen o.s.v. Men tekniskt sett har jag aldrig varit med någon som varit dålig.
Kemi är inte teknik och kan inte jobbas fram heller.
Citera
2021-03-10, 16:32
Medlem
hade en tjej som alltid hade dålig andedräkt....förstörde allt...
Citera
2021-03-10, 16:37
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etta.Place
När det saknas kemi,spänning och känsla. Dvs när det bara blir en rent fysisk sysselsättning som inte involverar sinnet.
Precis så, möjligen med tillägget att nyfikenhet också bör finnas där någonstans för att undvika att det blir rutinmässigt.

Ju mer man lär känna varandra bör sexet också utvecklas.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in