2021-03-10, 09:42
Medlem
För nästan en månad sedan begärde jag att Avanza skulle flytta min ISK från Swedbank. Har fortfarande inte hänt något. Ska gå på 1 - 3 veckor står det och det har gått längre än så. Ska jag behöva föra över pengar därifrån manuellt?
Citera
2021-03-10, 10:01
Medlem
Jordgubbes avatar
Åfyfan. Vore intressant med en jämförande studie. Själv lär jag flytta snart från Skandiabanken (eftersom de slutat med utländska aktier). Kan man handla under tiden eller är det bara ett mörkt onåbart rum för dig?
Citera
2021-03-10, 10:10
Medlem
GormDenGamles avatar
Flyttar själv mellan min gamla bank, till Skandiabanken. Och jag är irriterad som fan!
Min ISK är helt från alla system sedan torsdag. Skandiabanken säger att det endast ska ta ett "par dagar".
Citera
2021-03-10, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
För nästan en månad sedan begärde jag att Avanza skulle flytta min ISK från Swedbank. Har fortfarande inte hänt något. Ska gå på 1 - 3 veckor står det och det har gått längre än så. Ska jag behöva föra över pengar därifrån manuellt?

Flyttar min depå ifrån avanza, verkar lika segt. antar att asen segar med flit för att hålla saldot i deras system.
Citera
2021-03-10, 12:34
Medlem
tnems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leera
Flyttar min depå ifrån avanza, verkar lika segt. antar att asen segar med flit för att hålla saldot i deras system.
På ett ISK så är de ju de som är ägare, så ser inte vad de skulle tjäna på att sega sig.
Troligen manuell hantering av respektive bank. Troligen lågprioriterat att skicka iväg då de inte tjänar några pengar på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in