• 2
  • 3
2021-03-10, 07:17
Medlem
Dundersnubbens avatar
Jag personligen hoppas att extremistpartiet MP åker ut. Sverige behöver inte fler militanta veganer i riksdagen. Miljöfrågan är knappt relevant för dem ens. Det är nog bara V som kämpar för att göra Sverige ett sämre land.
Citera
2021-03-10, 08:57
Medlem
Cannibalizations avatar
Valmyndighetens hemsida "kraschar" kanske under valvakan och de klarar spärren?
Citera
2021-03-10, 10:24
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Folkpartiet var precis som S ett folkrörelseparti. Det var frikyrkorna och nykterhetsrörelsen som var partiets bas. Dessutom var många folkskollärare folkpartister.

Tror att L trots allt blir kvar i riksdagen nu när de ryckt av det rödgröna plåstret.

MP tror jag däremot är rökta. De har malts ned av att sitta i regeringen, och det kommer bara att bli värre under de 18 månader som är kvar till valet.
För Sverige som land hade det givetvis varit en välgärning om MP åker ut. Men jag är inte övertygad, men hoppas att du har rätt.
Citera
2021-03-11, 10:05
Medlem
dödsknivens avatar
Hoppas att alla tre ryker om jag ska vara ärlig. Allra helst kd, men de har ju nio liv och lyckas säkert klamra sig kvar. Gissningsvis kommer alla att på något sätt klara sig. L lär ju kunna plocka några C-röster och både mp och kd kan ju plocka från s respektive m. Spåkulan säger dödläge även efter nästa val.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in