2021-03-18, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ksenia74
Hon är ju en tiopoängare

Har du inte sett modellbilderna som den där Sjöberg tagit på henne i exotiska miljöer?

Fantasilösa och dåligt tagna bilder om en modell som inte har något att visa. Ja, jag har sett dem och de imponerade mig inte.
Citera
2021-03-18, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zem1
Man kan vara väldigt intelligent men störd ändå. Det är inte ovanligt.

Med tanke på MGM i detta case är jag benägen att hålla med.
Citera
2021-03-18, 12:26
Medlem
Svårigheten ligger i att juridiskt komma åt profiteringen på rättsystemet utan att det är till men för dom kvinnor som faktiskt blir våldtagna. Kvinnor med varierande grad psykiska åkommor kan därför fortsätta sitt missbruk för att andra kvinnor blir tvingade till samlag . Inte är det vackert..
Senast redigerad av 90510 2021-03-18 kl. 12:28.
Citera
2021-03-18, 12:26
Medlem
Ksenia74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Fantasilösa och dåligt tagna bilder om en modell som inte har något att visa. Ja, jag har sett dem och de imponerade mig inte.

Mycket möjligt men läcker det va hon allt.
Citera
2021-03-18, 12:28
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Hon måste väl ha fått någon slant för nakenbilderna också? Trots att de inte höll någon bra kvalité..
Säkert inte. Troligen Time For Print.

(Båda parterna arbetar utan ekonomisk ersättning. Ersättningen är att både fotograf och modellen får några bilder som de kan använda på överenskommet sätt.)
Citera
2021-03-18, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
Kommer Marianne Östlund kallas som vittne i egenskap av Bordellmamma eller som ägare av mobilerna som togs vid husrannsakan när sonen greps för misshandel/utpressning/kidnappning.

Hur många fler höga personer kan polisen avslöja tack vare Marianne Östlunds mobiler?

Vet du att dessa mobiler spelat roll i detta fall med Göran Lambertz? Vet du om Marianne Östlund kan varit inblandad på något annat sätt? Vore intressant att veta eller höra dina funderingar.
Citera
2021-03-18, 12:29
Medlem
ua571cs avatar
[quote=Marie-Antoinette|75120758]Det står i tråden om nöjesprofilen PA, en som utger sig för att vara väninna till EA menar att de tre var 3 eskorttjejer, som alla blev våldtagna.

Citat:
[quote=ua571c|75120758] Ursprungligen postat av ua571c
Jag tror media - precis som vi - haft delar av bilden, och när de sedan försökt fylla i luckorna så blev det lite knas....

Någon nämnde att vid rättegången mot DU, så hade hon haft spår av kokain i kroppen (urinet?)

Att ta kokain när man är full, gör att man nyktrar till, och kan dricka mera.....sliter på hjärtat dock, men mycket vedertaget hos dem som har den missbrukskombinationen. Så, spår av kokain i kroppen hos EA (dessutom ett tag efter händelsen) tyder ju snarare på att hon INTE var "däckad".

Försvarare för DU i åtminstone Hovrätten.

Hela feministarmen faller som käglor......

Ringde hon G#tblad då, kanske? Som grädde på moset då.

Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Blä för dessa postare som rycker citat och leker allvetare 🤬

Det där är inte mitt citat! Första meningen - ja. Men fan inte resten. Blev det svårt med klippa och klistra...?

Blä för dig som inte klarar av att citera rätt 🤬
Citera
2021-03-18, 12:31
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Nej. Han är skriven i Norby - sen 1971. I samma villa..Dessförinnan Linköpingsbo och Kisabo.

Alla tre barnen har en dold adress, men Petter bor i Stockholm och Karin och Hanna bor i Uppsala.

Göran är en änkeman. Hans fru Susanne Thisted Lambertz dog i september 2018.
Mystiskt, jag kollade upp honom för några år sedan när jag började se honom i Gottsunda C liksom att han åkte med och klev av buss 7 i Norby. Vet att jag kollat två gånger dessutom, jag har extremt gott minne. Men det kan ju ha varit en firma också. Alltså att han hade en firma med adress i Luthagen.
Apropå dold adress kan man ju tycka att även han skulle haft det, så länge han var yrkesverksam åtminstone. Teorin blir då att hans (dolda) bostadsadress var i Norby och den offentliga (firman) i Luthagen. Ja, ja. Det är som det är. Men jag såg honom inte i G:C eller på buss 7 för tio år sedan eller tidigare, utan det började hända för kanske drygt fem år sedan.
Citera
2021-03-18, 12:35
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
[quote=ua571c|75121200][quote=Marie-Antoinette|75120758]Det står i tråden om nöjesprofilen PA, en som utger sig för att vara väninna till EA menar att de tre var 3 eskorttjejer, som alla blev våldtagna.

Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av ua571c
Jag tror media - precis som vi - haft delar av bilden, och när de sedan försökt fylla i luckorna så blev det lite knas....

Någon nämnde att vid rättegången mot DU, så hade hon haft spår av kokain i kroppen (urinet?)

Att ta kokain när man är full, gör att man nyktrar till, och kan dricka mera.....sliter på hjärtat dock, men mycket vedertaget hos dem som har den missbrukskombinationen. Så, spår av kokain i kroppen hos EA (dessutom ett tag efter händelsen) tyder ju snarare på att hon INTE var "däckad".

Försvarare för DU i åtminstone Hovrätten.

Hela feministarmen faller som käglor......

Ringde hon G#tblad då, kanske? Som grädde på moset då.
Citat:

Det där är inte mitt citat! Första meningen - ja. Men fan inte resten. Blev det svårt med klippa och klistra...?

Blä för dig som inte klarar av att citera rätt 🤬

Ja... jag är rätt usel. Ursäktar
Citera
2021-03-18, 12:36
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Blå
Såg ett klipp när CW var med i HH. GW och LL var och också där. Klippen låg på FB. DH ställde en fråga som rör ifall GM kan bli åtalade för VT ifall ST saknas men man är gifta. GW hänvisade till en dom från HD där GL suttit med och dömt. Domen klargjorde att SM kan bli dömd för VT men även SO ifall ST saknas även fast SF eller G föreligger.

Inser ni hur sjukt jävla jobbig en text är att läsa när man kör med förkortningar på varenda jävla ord. Sluta med det!

Det är initialer på inblandade. Det är ju en riktig soppa......med ständigt växande antal ingredienser.

Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Man kan ju undra varför EA och GL firade julen tillsammans. De måste vara väldigt ensamma själar. Men det kan ju inte bara ha handlat om juridisk rådgivning om man säger så.
Träffas en man och en kvinna på julafton och det dricks alkohol så kan det ju i stort sett bara sluta på ett sätt. Detta måste ju EA ha insett.
Frågan är alltså om hon var där för att sälja sex eller om hon redan hade en plan på att sätta dit honom för våldtäkt.

Hon kan ju ha tjatat det till sig? Det är väl hon som kallat GL "extrapappa"? Troligen ville hon ha en ny Sugardaddy....

Citat:
Målnr är 12332-13 överklagan om fortsatt psykiatrisk tvångsvård.

Vid vilken FR i Sverige? Norr, söder, väst, öst?

Citat:
Ursprungligen postat av bergsturk
Vem är detta ex tro: "mycket känd musiker från Mellansverige som spelar i ett band som genom åren haft flera stora hits och som är kända för sitt lite vilda turnéliv"?

Kanske skulle kunna vara Th#ström (å)? Min gissning!
Citera
2021-03-18, 12:36
Medlem
Citat:
Med tanke på MGM i detta case är jag benägen att hålla med.

ja, man undrar ju när det gäller honom. Eller är han ett oskyldigt offer? Typ en tjej som går i en mörk öde park mitt natten och blir våldtagen... Vem är den störde? Borde hon inte veta bättre? Borde GL inte veta bättre?
Citera
2021-03-18, 12:39
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ja hon överklagade fortsatt psykiatrisk tvångsvård 2013.

Om boendet ligger i miljonprogramshöghuset på Röntgenvägen 9 i Flempan så är hjälpen inte långt borta, då psykiatrin har lokaler i motsvarande byggnad på nr 3, plan 8 & 9.

https://www.psykiatrisydvast.se/

Det gigantiska sjukhuset ligger tvärs över gatan också.

Att bo här och dessutom ha svårt att betala hyran rimmar illa med jetsetlivet som det gärna skyltas med i sociala medier. Kanske borde hon göra som Regina Lund och köra fundraising via ansiktsboken?
Senast redigerad av JymdKjam 2021-03-18 kl. 12:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in