2021-03-11, 08:53
Medlem
Chef.Skinners avatar
Häktningsframställan https://docdro.id/O0HpzYH
Citera
2021-03-11, 08:53
Medlem
Silltunnas avatar
Göran som verkar så snäll. Detta är ett riggat justitiemord!!!
Tänk vad dåligt han måste må nu. Jag skall skriva ett brev till honom och ge honom mitt stöd.
Citera
2021-03-11, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
Har häktningsframställan. Det är Göran Lambertz.
B19-21 uppsala tingsrätt och han har Ola Salomonsson som försvarare.

Detta är ju helt sensationellt!
Citera
2021-03-11, 08:55
Medlem
Vad är oddsen för att Leif G.W. Persson firar med något starkt i dag😂
Citera
2021-03-11, 08:56
Medlem
Om man undrar hur en 70+ skinntorr person formellt kan begå våldtäkt så ska man kanske begrunda den juridiks definitionen av ”våldtäkt”, vilken är ganska bred idag.
Det kan nog formellt räcka med att MGM har haft fingrarna på fel ställe hos någon som inte varit med på det hela, eller inte uttryckt samtycke.
Citera
2021-03-11, 08:58
Avslutad
Det är något som inte stämmer här. Tror att det är någon psyksjuk kärring som försöker bli känd över en natt. Lite Monica och Bill Clinton-vibbar.
Citera
2021-03-11, 08:58
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Vad är oddsen för att Leif G.W. Persson firar med något starkt i dag😂

Tänkte på det också, det är nog många som ler i mjugg för att det är token Lambertz. Men vi får inte förglömma offret om detta har skett, det är i så fall hemskt för han eller hon.
Citera
2021-03-11, 08:59
Medlem
Kommer Marianne Östlund kallas som vittne i egenskap av Bordellmamma eller som ägare av mobilerna som togs vid husrannsakan när sonen greps för misshandel/utpressning/kidnappning.

Hur många fler höga personer kan polisen avslöja tack vare Marianne Östlunds mobiler?
Citera
2021-03-11, 09:00
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barfvomit
Om man undrar hur en 70+ skinntorr person formellt kan begå våldtäkt så ska man kanske begrunda den juridiks definitionen av ”våldtäkt”, vilken är ganska bred idag.
Det kan nog formellt räcka med att MGM har haft fingrarna på fel ställe hos någon som inte varit med på det hela, eller inte uttryckt samtycke.
Fast 70 är ingen ålder, han är smal och i god kondition, så han har sannolikt bra blodtryck. Skulle något fela så finns ju "små blå" att ta till...
Citera
2021-03-11, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
Kommer Marianne Östlund kallas som vittne i egenskap av Bordellmamma eller som ägare av mobilerna som togs vid husrannsakan när sonen greps för misshandel/utpressning/kidnappning.

Hur många fler höga personer kan polisen avslöja tack vare Marianne Östlunds mobiler?

Det där kan bli sprängstoff om det finns mer att hämta! Det är nog knappast butiksbiträdet Arne Svensson eller pizzabagare Ahmed som finns i kontaktlistorna i så fall. Mycket intressant att följa utvecklingen. Vet du säkert att det är minderåriga inblandade?
Citera
2021-03-11, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svankryss
Ledsen men talar jag om hur jag vet så avslöjar jag mig själv. Inte läge.

Förstår, bara tacksam för att du bidrar med det du kan säga.
Citera
2021-03-11, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Fast 70 är ingen ålder, han är smal och i god kondition, så han har sannolikt bra blodtryck. Skulle något fela så finns ju "små blå" att ta till...

Är det dessutom sålda utländska småflickor så...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in