2021-03-07, 22:44
Medlem
Hej!
Så jag börjat tänka om jag brutit mot regeln i och med att jag startade tråden;
(FB) 100x ONLYFANS tjejer | (Efterfråga era onlyfans requests här)

bryter man mot regeln ifall det finns material uppladdat på en sida och sedan återger det i tråden?
Svårt att avgöra ifall "läckor" har blivit accepterade av personen på i det här fallet OnlyFans eller inte, men tänker ska man tänka efter regeln att det inte är okej även om det är material som länkas på en tredjeparts sida?

Regeln säger att man inte ska ge direktlänk till material som kan vara copyright...

Kanske skjuter mig själv i foten nu, men vill få det klart för mig vad som är okej och inte.
Tar mitt straff ifall jag gjort övertramp.
Citera
2021-03-08, 09:36
Medlem
sugmag-ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itibixi
Hej!
Så jag börjat tänka om jag brutit mot regeln i och med att jag startade tråden;
(FB) 100x ONLYFANS tjejer | (Efterfråga era onlyfans requests här)

bryter man mot regeln ifall det finns material uppladdat på en sida och sedan återger det i tråden?
Svårt att avgöra ifall "läckor" har blivit accepterade av personen på i det här fallet OnlyFans eller inte, men tänker ska man tänka efter regeln att det inte är okej även om det är material som länkas på en tredjeparts sida?

Regeln säger att man inte ska ge direktlänk till material som kan vara copyright...

Kanske skjuter mig själv i foten nu, men vill få det klart för mig vad som är okej och inte.
Tar mitt straff ifall jag gjort övertramp.
Länkarna går ju till upphovsrättsskyddat material som laddats upp illegalt, så det borde logiskt sett bryta mot den regeln. Om moderatorerna/admin bryr sig är en annan femma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in