• 6
  • 7
2021-03-11, 01:24
Medlem
lindemanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MammasGrabbHalva
Förlorade ett vad med tjejen för 1.5 vecka sedan och blev straffad med att göra en sån där brasiliansk vaxning. Slutade med att de tog hela jävla kroppen för att jag var så kaxig. Bröst, pung, röv...allt!
Det var ingen trevlig upplevelse kan jag säga men jag bet ihop och tog det i alla fall.

Problemet är bara att rövsvetten har blivit ett stort dilemma sedan dess. Jag har ett tungt arbete och jobbar mycket med kroppen, så efter en arbetsdag svider det ordentligt i röven och kallingarna ser ut som en diarrefylld barnblöja. Kan lova att jag är väldigt noga med hygienen där bak men det här får mig att ifrågasätta om jag verkligen bara har inbillat mig det. Kanske är jag en riktigt skitig jäkel?
Har börjat köra med helsvarta kallingar nu för jag vågar inte glömma dom på badrumsgolvet annars. Ser tjejen dom så är det slut på stört, det är jag säker på. Stanken är fruktansvärd också.

Hur länge kommer jag få gå så här innan håret kommer tillbaks? Det fyller ju en jävligt viktig funktion har jag förstått nu. Har aldrig tidigare haft såna problem med rövsvett och nedskitna kallingar. Varför svider det så jäkligt så fort man bli minsta svettig? Inget jag önskar min värsta fiende.

Tjejen gör såna här vaxningar med jämna mellanrum och hennes trosor ligger alltid på golvet efter ett bad och jag har aldrig sett tillstymmelse till skitränder.

Har ni tjejer inget problem alls med rövsvett med ett vaxat stjärthål? Och varför i hela friden får ni för er att göra det?

Ditt inlägg om rövhårsborttagning fick mig omedelbart att tänka på det här legendariska inlägget från tråden Rakar ni bort rövhåret?
Citat:
Ursprungligen postat av AdamN
Skulle aldrig kunna tänka mig raka där!
Har hört massa rykten/skrönor om det där, att det skaver som fan.

Hörde en historia, var en kille som gjorde lumpen. Sedan rakade han rövskägget med rakhyvel, sedan efter en vecka när stubbet började komma ut, så skulle dem på långmarsh, efter killen gått ett x antal mil så skaver det så mycket i röven på han att han är tvungen och lägga sig ner, sedan kommer en helikopter och hämtar han
Summa summarum: Om du är man, ta INTE bort ditt rövhår!
Citera
2021-03-11, 03:15
Medlem
Hatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSvensson
En "tuss" åt gången.
Tar tummen och pekfingret, snurrar/tvinnar runt håret sedan slitar jag av det.

Jo, men känns lite halvskönt när det ömmar efteråt.
Låter gay när man säger det så.

Men allvarligt talat dock, det handlar inte om fjun man har på armen - får ganska grovt hår i rumpan så det känns inte så mycket alls

Kan avslöja att jag körde 69´an med en tjej för några år sedan, hon var väldigt trimmad och välvårdad men hade "1" långt jävla svinto-hår vid rövhålet som smekte mig över ansiktet.
Övervägde att bara noppa eländet men vågade inte eftersom hon hade tänderna kring ballen.
Citera
2021-03-11, 03:33
Medlem
Kainotophobias avatar
Lite trött skumläst, men fattade det som du svettas enormt (borde väl bli mer svett då hår väl generellt transporterar bort den i viss utsträckning), har sveda och nån typ av missfärgade spår av vätskan i kallingarna.

Det kan inte helt enkelt röra sig om att ”förändringen” har stört balansen i huden och du har svamp?
Citera
2021-03-11, 03:46
Medlem
Kainotophobias avatar
Just ja, annan grej är ju att när man rycker hårstrån med roten kan man ju få problem med inåtväxande strån och få lite som finnar. Det finns ju möjlighet att du har drabbats av det, just röven är såklart lite besvärligt att inspektera på egen hand.. Be partner kika lite? Eller ksk ta en närbild med blixt och bilda dig din egen uppfattning?
Citera
2021-03-11, 06:17
Medlem
GodModes avatar
Det finns ett stalltip till. Vik en bit toalettpapper, lägg det sedan som ett bokmärket mellan skinkorna. Från och med nu kan du köpa vita tighta boxers.
Citera
2021-03-11, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GodMode
Det finns ett stalltip till. Vik en bit toalettpapper, lägg det sedan som ett bokmärket mellan skinkorna. Från och med nu kan du köpa vita tighta boxers.
TS är rädd att flickvännen gör slut om hon ser hans bajsbruna kalsonger kvarglömda på toalettgolvet.

En kvarglömd bajsbrun bit toalettpapper mellan hans skinkor när de ska knulla lär inte hålla ihop förhållandet väldigt mycket bättre.
Citera
2021-03-11, 22:10
Medlem
GodModes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av workinman
TS är rädd att flickvännen gör slut om hon ser hans bajsbruna kalsonger kvarglömda på toalettgolvet.

En kvarglömd bajsbrun bit toalettpapper mellan hans skinkor när de ska knulla lär inte hålla ihop förhållandet väldigt mycket bättre.

Med tanke på TS ålder och läckage ser jag inte knullningen som något spontant. Den bajsbruna pappersbiten går med lätthet att kringgå eller planera.
Citera
2025-07-19, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MammasGrabbHalva
Förlorade ett vad med tjejen för 1.5 vecka sedan och blev straffad med att göra en sån där brasiliansk vaxning. Slutade med att de tog hela jävla kroppen för att jag var så kaxig. Bröst, pung, röv...allt!
Det var ingen trevlig upplevelse kan jag säga men jag bet ihop och tog det i alla fall.

Problemet är bara att rövsvetten har blivit ett stort dilemma sedan dess. Jag har ett tungt arbete och jobbar mycket med kroppen, så efter en arbetsdag svider det ordentligt i röven och kallingarna ser ut som en diarrefylld barnblöja. Kan lova att jag är väldigt noga med hygienen där bak men det här får mig att ifrågasätta om jag verkligen bara har inbillat mig det. Kanske är jag en riktigt skitig jäkel?
Har börjat köra med helsvarta kallingar nu för jag vågar inte glömma dom på badrumsgolvet annars. Ser tjejen dom så är det slut på stört, det är jag säker på. Stanken är fruktansvärd också.

Hur länge kommer jag få gå så här innan håret kommer tillbaks? Det fyller ju en jävligt viktig funktion har jag förstått nu. Har aldrig tidigare haft såna problem med rövsvett och nedskitna kallingar. Varför svider det så jäkligt så fort man bli minsta svettig? Inget jag önskar min värsta fiende.

Tjejen gör såna här vaxningar med jämna mellanrum och hennes trosor ligger alltid på golvet efter ett bad och jag har aldrig sett tillstymmelse till skitränder.

Har ni tjejer inget problem alls med rövsvett med ett vaxat stjärthål? Och varför i hela friden får ni för er att göra det?
Nej sådana här problem har man inte som kvinna. Bra att du inte slänger dina vita fyllda kallingar på golvet. Det skrämmer bort vilken tjej som helst
Citera
2025-07-22, 11:47
Medlem
Majsmannen2s avatar
Ignorerar denna tråden det mesta jag kan.

Som att låta bli att kolla på något äckligt som man inte vill se men hjärnan nästan tvingar en.

I min värld går knappt kvinnor på toa.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in