Citat:
Ursprungligen postat av
Rassesvin
Kften, pedofilckel. Det verkar allts som att aset delat smrjan i privata meddelanden. Intelligent.. Jag har aldrig frsttt varfr vi lter mnniskor som frgriper sig p barn komma undan s lindrigt. Hngning r det nda rtta. Intressant dock att man inte sger att man hittat X-antal filmer och bilder i hennes dator. Vanligtvis nr man griper pedofiler s brukar det handla om hundratals, om inte tusentals, bilder och filmer.
Har du ngonsin funderat p varfr de nstan bara tar personer med tusentals, bilder och filmer? Polisen mste prioritera. Alla som vldtar barn och laddar upp materialet r det som polisen anser r prioritet. Sedan fljer sdana som ligger bakom stora sidor. De samarbetar med FBI och Interpol nr det kommer till sdant. Efter dem fljer storspridare och samlare. Sist fljer smspridare och sdana som r aktiva p sdana dr sidor. De som polisen inte aktivt jagar r nyfikna, porrmissbrukare, tonringar som sker en "chock", manga-idioterna frn Chan-sidorna, privatdetektiver, journalisterna som jagar skop osv. Den hr kvinnan var skert en sdan som lst om pedofilerna i kvllspressen och sedan sker hon runt p ntet. Sedan hittar hon ngot och delar med sina kompisar p ntet utan att fatta att Facebook loggar sdana delningar. Fallet r glasklart - dvs. de behver inte spana p personen eller gra en husrannsakan. Vad har vi lrt oss av det hr? Besk inte sidor dr sdant finns, titta inte p skiten och dela inte skiten.
Citat:
Ursprungligen postat av
Arcabo
Tror nog att de r en oskyldig film nd, observera, de rr sig INTE om grovt brott och endast EN film. Hardcore pedofiler brukar vl rra sig om betydligt fler filmer och bilder? Sett frldrar som tagit bilder/filmat p barnen nr dom sitter naken och badat eller r hemma. Inte fan tycker jag de var barnporr, fr mig r barnporr nr ngon vuxen frgriper sig p barnen eller barnen stller upp i erotiska kroppshllning.
Mnniskor som tar kort p sina barn utan klder r sjuka i huvudet. Jag har folk i min bekantskapskrets som tycker att det r s "gulligt" att ta bilder p sina barn nr de badar. D r man ju fr fan inte klok - ven om det kanske inte finns ngon sexuell intention r det fan i mig inte okej. Jag tycker faktiskt inte det r okej att bada med sina barn heller eller placera barn av olika kn i samma badkar. Faktum r att det r hgst tvivelaktigt att man lter sina barn sova i samma sng som frldrarna. Dels kissar de ned lakanen och dels r det oetiskt.