2021-11-16, 12:09
Medlem
Okej, jag vet nu vem som vinner alternativ r i final!

2021-11-16, 12:33
Medlem
picapicans avatar
P vilka meriter r Julia utvald som Bachelorette? r det fr att hon varit med i Robinson, r blonderad och plastikopererad, eller vad r grejen? Finns ju mnga singeltjejer som ser bra ut.

Utseendet verkar vara nummer 1, ven fr Bachelor. De ska tydligen helst ha statusyrken ocks och grna modell, eller fr den kvinnliga versionen, lyckskerska.

Pinsamt koncept!
2021-11-16, 14:24
Medlem
Inte sett alla avsnitt men favoriterna, i den lilla plaskdamm som det hr gnget utgr, r typ alla som inte har manbun, knns rapey och/eller har tajta kostymbyxor med ankelstrumpor. Gillar speciellt Simon (42-ringen), Mikael (som ser ut som en rysk oligark) och Jesper.
2021-11-16, 15:15
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet
Inte sett alla avsnitt men favoriterna, i den lilla plaskdamm som det hr gnget utgr, r typ alla som inte har manbun, knns rapey och/eller har tajta kostymbyxor med ankelstrumpor. Gillar speciellt Simon (42-ringen), Mikael (som ser ut som en rysk oligark) och Jesper.

Jag gillar ocks Jesper och 42-ringen Simon. Sett endast 2-3 avsnitt.
2021-11-16, 15:16
Medlem
timpanis avatar
Att ingen sett igenom Benjamin. Han sa att han r iranier men varit mycket i USA. "Engelska r mitt frstasprk, fr halva min slkt bor i USA". Ledsen att behva sga det, Ben, men det funkar inte s. Persiska r ditt frstasprk.

Det r tydligt att han inte r engelsk modersmlstalare, bland annat eftersom han inte kan uttala det engelska th-ljudet. "Another" blir "enudder" nr Ben snackar. Men Julia verkar ju tro att den dr lilla Texas-ayatollan verkligen r amerikan.
2021-11-16, 16:31
Medlem
timpanis avatar
Ben presenterade sig dessutom som Benjamin Ryan i programmet. Men enligt Bachelors hemsida heter han Benjamin Taherafsar.

"It's fantastic!" som Ben brukar sga.
2021-11-16, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burgundi
Rent estetiskt r det hr inte alls p nivn av bachelorprogrammet som var nyligen. Bde gllande tjej och killar.
Hller med har typ snyggare killar p min Tinder. Var har dom hittat dessa trkiga alldagliga snubbar. Man vill ju se glamorsa mn med karisma eller?
2021-11-16, 17:39
Medlem
timpanis avatar
Strande att de anvnder killarnas officiella jobbtitlar, i stllet fr att bttre beskriva vad de jobbar med. "Bemanningsansvarig" r mycket tydligare n "konsultchef". "Njdkundansvarig" sger mer n "customer success manager". De borde ocks lgga till vilken bransch de jobbar i. "Storkundsansvarig inom bygg" sger mer n bara "key account manager".
2021-11-16, 18:29
Medlem
Ja det hr programmet var inte bra. Tror nog att det finns ngot med fairy tale konceptet som slr an i den klassiska kontexten av kvinnor som vill f prinsen. Det finns ngon laddning i det som r svr att beskriva. ven om programet i grund och botten r fnigt s kan jag inte frneka att det r underhllande ibland som tex rets Bachelor.

Dock nr killar sker en tjej s blir det ett helt annat typ av program. Den hr bacheloretten lter aldrig som hon landar i ngot nr hon pratar och r i samma relativt intensiva tonlge fr det mesta och blicken r nstan manisk.
2021-11-16, 19:28
Medlem
Modifys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burgundi
Rent estetiskt r det hr inte alls p nivn av bachelorprogrammet som var nyligen. Bde gllande tjej och killar.

Hller med helt och hllet. Hoppas programmet steppar upp i kommande avsnitt fr annars kommer nog tittarsiffrorna g ner, srskilt efter rets succ av Bachelor.
2021-11-16, 19:42
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Ass Jesper vilken stnos ^^ Dialekten och personligheten ass, man blir lite kr sjlv.

Kanske bara jag, men kndes otroligt konstigt nr de skulle frbereda lunchen och alla hade bar verkropp.
2021-11-16, 20:06
Medlem
dialektikers avatar
Jo, man brjar mrka tntarna nu.
Men det r vl inte s ltt att skrapa ihop killar till ett snt hr program.

Kujtym, vilken tnt. Stackars Julia. S oerhrt frustrerande med en sndr svvande kille i sina svar. Lite spnn-arab stil p honom (de kommunicerar inte tillbaka ibland fr att de r oskra och ska spela lite coola).

Mikael, tntig ocks.

Och sen r det barnsligt att vara dryg som Jonatan ocks.

Men jag tycker nd Julia har ett hyfsat urval.
Har ni sett Bonde sker fru ("Krlek t alla"-varianten p play)
En stabil, normal, trevlig och snygg tjej (Jenny) som har ftt rena katastrofer till skande till henne.
Jag tycker synd om henne.

Edit: Ok, Kujtym vxte kanske lite i nsta program. Men vilken tnt att inte kunna sga vad han jobbar med till Julia.
Ja, jag vill veta vad min dejt jobbar med. Sger jttemycket om personen.
Senast redigerad av dialektiker 2021-11-16 kl. 20:17.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in