Citat:
Ursprungligen postat av
Proggrat
Kan man tänka sig att det beror på tidigare kapacitet, resultat och ålder mm?
Exempelvis:
Kalla: slut.
Ribom: bara inte tillräckligt bra.
Det var inte mycket till svar.
Men ok, du tycker att det är ok att kalla en åkare med en femteplats i VM för det nedvärderande ”SLUT”
och dom med sämre resultat för ”inte tillräckligt bra”.
Bra, då vet vi ju att dina måttstockar inte är något att bry sig om.
Tack för svaret!