Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-03-05, 23:13
Medlem
Kainotophobias avatar
Försökte nyss skriva i papperskorgen, fick besked att jag inte var behörig? Det är helt OK för mig iofs, men lite nyfiken blev jag såklart på vad som gör en behörig? Även om jag inte har nåt enormt behov av att skriva där, så känns det ändå lite som att just för att jag inte kan/får så vill jag såklart 😂
Citera
2021-03-05, 23:17
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kainotophobia
Försökte nyss skriva i papperskorgen, fick besked att jag inte var behörig? Det är helt OK för mig iofs, men lite nyfiken blev jag såklart på vad som gör en behörig? Även om jag inte har nåt enormt behov av att skriva där, så känns det ändå lite som att just för att jag inte kan/får så vill jag såklart 😂
Det är bara mod som kan skriva där men är den slängd ska det inte skrivas i den, därför hamnar den där.
Citera
2021-03-05, 23:22
Medlem
liten.igelkotts avatar
Citat:

Jag tror inte att papperskorgen är tänkt för att starta trådar i. Där hamnar trådar som är tramsiga, postade i fel forumsdel eller trådstarter som inte håller för att föra diskussioner i. Eftersom att det blir svårt att diskutera något i den här tråden kan den lite ironiskt nog hamna där och du får din vilja att skriva i papperskorgen uppfylld.
Citera
2021-03-05, 23:26
Medlem
Kainotophobias avatar
Tack för svaren, nu förstår jag🙂. På andra ställen har inte papperskorgen varit låst för andra än mods, så det var helt enkelt det som var svaret på min fundering 👍🏻
Citera
2021-08-11, 10:10
Medlem
Hur kommer man dit ?
Citera
2021-08-11, 10:14
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Tack för svaren, nu förstår jag🙂. På andra ställen har inte papperskorgen varit låst för andra än mods, så det var helt enkelt det som var svaret på min fundering 👍🏻

På forumet jag hängde på innan så kunde man inte ens se papperskorgen om man inte var mod.
Citera
2021-08-11, 10:14
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nothinatall
Hur kommer man dit ?

(FB) Papperskorgen
Citera
2021-08-11, 10:18
Medlem
(FB) Papperskorgen

Just det, ja.

Men den som inte startar några trådar hamnar inte där kan man tänka.
Citera
2021-08-11, 11:09
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nothinatall
(FB) Papperskorgen

Just det, ja.

Men den som inte startar några trådar hamnar inte där kan man tänka.

Nej, enstaka inlägg hamnar ju inte där.
Citera
2023-07-24, 23:03
Medlem
Kan jag någonstans söka vilka av mina startade trådar som hamnat i papperskorgen? Startade en tråd för 6-8 år sedan som moderatorn klassade som trams och det är i dag är en vedertagen sanning. Tänker kräva att den öppnas igen..
Citera
2023-07-24, 23:15
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oraneandblue
Kan jag någonstans söka vilka av mina startade trådar som hamnat i papperskorgen? Startade en tråd för 6-8 år sedan som moderatorn klassade som trams och det är i dag är en vedertagen sanning. Tänker kräva att den öppnas igen..
Om du klickar upp din profil: #Oraneandblue och klickar på Hitta ämnen startade av Oraneandblue
Ser du din startade ämnen: https://www.flashback.org/find_threads_by_user.php?userid=483306
Citera
2024-01-04, 18:15
Avslutad
Man borde ju kunna skriva i papperskorgen

Om man blir busungen och vill skriva en busig tråd vars postar man den då?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in