2021-04-03, 22:58
Medlem
Deckard-Cains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajabongo
Varför ska hon gå runt och medvetet tänka på att gubbarna runkar till hennes bilder? Hon kan ju lika gärna tänka att det är Tom Cruise som runkar till hennes bilder. Pengar är pengar.

Högst troligen har du rätt....
Citera
2021-04-14, 19:23
Medlem
Vad hett och jäkligt bra tänkt av dig TS.
Hur har det gått med planerna, har skapat sida på Onlyfans eller liknande?
Citera
2021-04-14, 22:19
Medlem
Losdrivarexistenss avatar
Extraknäck som telefonförsäljare som normala människor istället, snuskfia där!
Citera
2021-04-14, 22:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bajabongo
Varför ska hon gå runt och medvetet tänka på att gubbarna runkar till hennes bilder? Hon kan ju lika gärna tänka att det är Tom Cruise som runkar till hennes bilder. Pengar är pengar.
När all jävla porr i världen finns gratis, varför skulle nån pröjsa för hennes svettiga fötter?
Citera
2021-05-13, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainPineapple
Ja, Jag har funderat på det ett tag och jag har kommit fram till att jag vill sälja bilder på mina fötter och så småningom använda strumpor med. Men hur gör jag det på bästa sätt? Väldigt tacksam för tips, idéer och tankar
Jag är tjej, i 20 års åldern.

Feetify ska vara en hyfsat bra sida för sådant! Rekommenderar att du har en bra kamera och lägger ut med jämna mellanrum - premiumkonto? så ska företaget tydligen betala dig en viss summa även om folk inte prenumererar eller köper dina bilder. Det är lite säkrare ekonomiskt än t.ex onlyfans, Patreon, m.m. Där all inkomst är från ens publik.
Citera
2021-05-23, 19:39
Medlem
studentannonserr.net funkar asbra i det avseendet!
Citera
2021-08-11, 13:17
Medlem
Vill sälja fotbilder!

Hej! Jag är en tjej på 22år och jag funderar på att sälja bilder på mina fötter, trosor osv men vet inte vart bästa stället att göra det på är, samt att jag undrar vad man kan tjäna per bild/par trosor?

Nedlåtande kommentarer undanbedes då jag bara undrar och det är aldrig fel med att fråga😊

Sorry om jag lagt det i fel kategori!
Citera
2021-08-11, 13:33
Medlem
TequilaNipples avatar
Fötter är sexigt. Prova onlyfans

Angående trosor skapa ett twitch stream konto koppla ihop ditt twitch och onlyfans med Instagram. Så du har lagt till dina tre sociala medier med varandra.
Senast redigerad av TequilaNipple 2021-08-11 kl. 13:38.
Citera
2021-08-11, 13:38
Medlem
Tack för tips! Har skapat en onlyfans. Ska bara ”piffa” upp den lite nu😝
Citera
2021-08-11, 13:41
Medlem
TequilaNipples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiniMello13
Tack för tips! Har skapat en onlyfans. Ska bara ”piffa” upp den lite nu😝

Gött lycka till! 😁
Citera
2021-08-11, 14:11
Medlem
Vad gör att man skulle vilja betala för dina bilder när det finns miljontals bilder helt gratis på nätet? Vad gör dig och dina bilder speciella?
Citera
2021-08-11, 14:37
Medlem
Ghandis avatar
Gör några tik toks videos med dina fötter så kommer du få erbjudande. Sen är det bara att ta dom du vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in