2021-03-03, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Opaque
Stanna hemma för helvete

Roligt att kunna reta en riktig sur gammal röv som dig.

Tiden har helt sprungit från er, och där står ni, övergivna,rädda och bittra. Ha det så trevligt

Förstår du hur löjlig du är? Jag är född på 90-talet och gillar inte utvecklingen. Ska du ha den attityden till människor som byggt allting runtomkring dig tycker jag definitivt att du ska stanna hemma. Varför är du ens här om det inte är bättre än där du var?
Citera
2021-03-03, 15:03
Medlem
Opaques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yarpyarp
Förstår du hur löjlig du är? Jag är född på 90-talet och gillar inte utvecklingen. Ska du ha den attityden till människor som byggt allting runtomkring dig tycker jag definitivt att du ska stanna hemma. Varför är du ens här om det inte är bättre än där du var?

Så vad vill du och dina trötta polare ska hända för att ni ska bli nöjda ?

Skicka hem alla invandrare , resa statyer över människorna som byggde landet ? Och sen då ? Är ni nöjda sedan ?

Nog för att nationalister är senfärdiga, men sådana som dig tar priset .

Ja, välkommen då till resten av ditt liv. Ett liv som går i moll i samma takt som globalism och Sveriges invandring ökar år för år.

Och du har liksom inget att säga till om längre. Svider det ?
Citera
2021-03-03, 15:37
Medlem
yz44s avatar
Det är politikerna som är det absolut största problemet i sammanhanget.
Vet inte vad det är de eftersträvar men det är vare sig humant, ekonomiskt eller bra för miljön.
Citera
2021-03-03, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Opaque
Så vad vill du och dina trötta polare ska hända för att ni ska bli nöjda ?

Skicka hem alla invandrare , resa statyer över människorna som byggde landet ? Och sen då ? Är ni nöjda sedan ?

Nog för att nationalister är senfärdiga, men sådana som dig tar priset .

Ja, välkommen då till resten av ditt liv. Ett liv som går i moll i samma takt som globalism och Sveriges invandring ökar år för år.

Och du har liksom inget att säga till om längre. Svider det ?

Vilka är mina polare? Jag gömmer mig inte bakom något jag inte är, varken medborgarskap, gemenskap eller familj. Det sista stämmer nog. Det svider.

Det betyder inte att framtiden för människor här behöver vara lika illa för att jag tror inte det finns några så efterblivna individer vad gäller frihet och lycka för alla än 68-rörelsen. Jag tror du är korkad helt enkelt, nej, jag vet att du är det som ger dig efter min person som du inte vet någonting om.
Citera
2021-03-04, 16:31
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yarpyarp
För mig är utlänningarna det minsta av problemen egentligen, trots att det är dom som skapar problem i vardagen så är det inte dom som bestämt det här. Dom kunde lika gärna varit någon annanstans och gått någon annan på nerverna.

Bevisligen finns det då ett stort problem med utlänningar av en viss sort, om de måste kaosa var de än är.
Och vem är det som säger att de måste skapa problem i vardagen genom sjuka händelser bara för att de är här? Då är det jävligt mycket fel på dem och trådens svar bör vara att det är en symbios som uppnåtts mellan PK och blattarna.
Citera
2021-03-04, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Bevisligen finns det då ett stort problem med utlänningar av en viss sort, om de måste kaosa var de än är.
Och vem är det som säger att de måste skapa problem i vardagen genom sjuka händelser bara för att de är här? Då är det jävligt mycket fel på dem och trådens svar bör vara att det är en symbios som uppnåtts mellan PK och blattarna.

Satt just och fundera på hur olik dom alla är och hur orättvis jag kan vara. Är klart invandringskritisk men vissa förtjänar en chans till frihet, om dom verkligen vill ha det.

https://www.youtube.com/watch?v=FOulguD3Xwg

Ett exempel
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här