Såg också på facebook om Deniz pappas demonstration utanför polisen idag, Detta har han skrivit:
Citat:
jag är utanför polisen men jag blivit med våld bort transporterat från platsen men jag stå lite längre bort, hälsningar.
Citat:
kommit 2 poliskommissarien när jag varit i parken, dom har lovat heder och samvete att jag får allt rapport inom 2 veckor. Dom ville jag skulle göra anmälan den 3 vakterna.
Som jag fattar det vart han avhyst därifrån med våld av 3 vakter och ställde sig då istället i en närliggande park och fortsatte demonstrera, till slut kom 2st från polisen dit och pratade med honom och lovade honom att inom 2 veckor ska han få ta del av om vad utredningen har kommit fram till.
Skönt att han äntligen ska få svar om vad som hände Deniz!