2021-03-02, 07:36
Medlem
Hej! Nu har ni chansen. Jag ska skaffa Tinder ikväll och behöver tips och inspiration till vad jag ska skriva i min presentation. Jag tycker det är oerhört svårt att skriva en välrenoverad profil. Jag korrekturläser och ändrar, korrekturläser och ändrar. Suddar ut hela meningar. Pustar och flämtar. En svettdroppe rinner ner över pannan bara av tanken att skvalpa omkring ute i etern med en urusel profiltext.

Scenarion ploppar upp i stil med: Två tjejer kryper upp i soffan, häller upp varsitt glas vin och öppnar appen ihop. Där flyger jag fram, snygg och oemotståndlig till utseendet. De scrollar sedan ner och börjar läsa min text varpå ena utbrister: Usch, han är ju sååå tråkig och stel. Eller det ännu värre scenariot: Usch han verkar vara så oseriös, ingen man vill träffa för något mer än och ligga på sin höjd.

Så, hur skriver man den ultimata profiltexten utan att bli långrandig, fånig eller stel? Man vill ju visa att man är intellektuellt begåvad på någotvis och inte någon i mängden men samtidigt inte framhäva det föör mycket för att inte framstå som en stelbent jöns som sitter med frack på söndagsbrunch men så fort jag skriver lite för svängigt så känns jag som en typisk white trash idiot som alla de bra kvinnorna ratar direkt.

Tips på bra profiltext?

Nu är det ju svårt eftersom ni inte känner mig men det måste ju finnas universella som man kan formatera om för att passa ens egen person. Jag gillar att spela padel, träna på gym och sen vet jag inte vad jag gillar och göra mer faktiskt på vardagar hinner man ju inte med så mycket mer men när jag skriver något om detta så framstås det som att jag bara tränar och spelar padel - kul kille. Hahaha.

Tacksam för svar!!
2021-03-02, 07:39
Medlem
Stackars dig
2021-03-02, 07:41
Medlem
Asmodeusvults avatar
Jag gillar att spela padel, träna på gym och sen vet jag inte vad jag gillar och göra mer faktiskt på vardagar hinner man ju inte med så mycket mer så det kanske inte är någon idé att du svajpar på mig ändå.

Hoppas du hittar något bättre, men det ska väl inte vara så svårt.

Ha det,
Joe!
2021-03-02, 07:42
Medlem
Straals avatar
Lättare om du lägger in en presentation som du skrivit och man kan feedback på den.
2021-03-02, 07:48
Avslutad
Det är en sunkig dejtingapp och inget personligtbrev till en arbetsgivare. Är du ens redo för att träffa någon när du inte ens kan skriva något kort om dig själv?
Och vad fan är padel för skit?
2021-03-02, 07:56
Medlem
SolidSteels avatar
Schyst snygg snäll karl, ordnad ekonomi välbetalt kneg drogfri.
Tycker om: Kvinnor fart o fläkt och lugna hemmakvällar.
Bra att veta
Allergier: Stenskastarvänstern och pälsdjur.
2021-03-02, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SolidSteel
Schyst snygg snäll karl, ordnad ekonomi välbetalt kneg drogfri.
Tycker om: Kvinnor fart o fläkt och lugna hemmakvällar.
Bra att veta
Allergier: Stenskastarvänstern och pälsdjur.

Hahahaha nu snackar vi! tack du fick verkligen till slutet.
2021-03-02, 08:10
Bannlyst
"jag behöver fråga på Flashback om hur jag ska skriva min bio. Vill du ses med mig? Kanske ett mirakel inträffar och jag är inte lika patetisk i verkligheten när vi ses sen."
2021-03-02, 08:12
Medlem
DixieDs avatar
Hej

Jag är man och vill bara knulla. Jag bryr mig inte direkt om dina känslor/åsikter eller tankar utan bara det du har mellan benen. Efter ett bra ligg kan jag bjuds på pannkakor och sylt sedan får du sticka
2021-03-02, 08:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Hej

Jag är man och vill bara knulla. Jag bryr mig inte direkt om dina känslor/åsikter eller tankar utan bara det du har mellan benen. Efter ett bra ligg kan jag bjuds på pannkakor och sylt sedan får du sticka

Ni kvinnor behöver verkligen lära er att undvika skitsidor.
2021-03-02, 08:17
Medlem
TheKhurgans avatar
Du ska skriva så lite som möjligt. Inte en enda jävla onödig stavelse.
Ju mer text, desto färre matchningar. Tjejer gillar att fantisera, du ska inte ta det ifrån dom genom att skriva allt de kan tänkas vilja veta

Jag och ett par kompisar bedrev fältstudier i just detta för 6-7 år sedan och det var vad vi kom fram till. En markant skillnad med och utan text.

Bra bilder är A och O, inga bar överkropp och hålla fisk.

Sedan skriver du enbart:

Söker trevlig tjej.

Färdigt, lycka till!
2021-03-02, 08:17
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flexis1
Ni kvinnor behöver verkligen lära er att undvika skitsidor.

Det är väl knullsida/knullapp så varför inte gå på direkt snacket än att lura stackars kvinnor om han är ute efter att odla tomater och skaffa blommor.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in