2021-03-01, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icee93
Förståerligt så, det är ju i slut och ända flashback vi sitter på. folk pratar ur arslet mer här än när dom skiter efter en dålig tacofredag.

Sen kan ju saken vara så som att han ställde upp för folk utan eftertanke och det kom tillbaka till han i form av detta. nej helt ärligt jag vet inte allt, men allt gott han har gjort för folk väger mer än de dåliga val han gjort i livet. dock vet jag att det inte har någon vikt i avrättarens ögon.

Varken du eller din lowlife mördade polare har gjort något gott. Då går det så här, helt korrekt.
Citera
2021-03-01, 20:19
Medlem
Fatfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwnyForReal
Inte sagt att han är helt oskyldig. Men det är inte du heller, men man behöver inte mäta allt på en skala. Ett liv är ett liv, denna person hade kunnat gjort fantastiska saker med sitt liv oavsett om hans liv varit rörigt eller inte, om han bara fick mer tid. Men om man nu ska mäta är det är upp till var och en och bestämma sig för hur dom vill värdera liv o vilken skala dom ska väga det på. Alla har olik moral. Som jag sa det finns människor jag genuint önskar oändlig smärta, men dem är få och jag har bestämt mig för hur jag vill väga just den saken.
Jag är av den uppfattningen att det var skönt för honom och Sverige nu när han fick somna in. Han trivdes förmodligen inte med sitt liv och Sverige trivdes inte med honom.
Citera
2021-03-01, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icee93
Vad skrattar du åt? luffare

Skrattar för att det är sjukt samtidigt som jag inte blir förvånad över att sådana lågutbildade människor likt andra som använder sig utav gatu ord så som ”luffare” tex. inte får nog av att skjuta en gång utan 7 gånger 😂 då är det något som inte står rätt till i hövet kan jag säga. Samtidigt som jag vet att hela denna J*l*l familjen måste vara helt tappade kurder vars deras far dömts för sexualbrott/våldtäkt.
Citera
2021-03-01, 20:43
Medlem
Samt att alla bröder är sedan tidigare kända för polisen och samtliga dömts för brott i brottsmålskaraktär. Skriker inte direkt oskyldiga om dessa typer.
Citera
2021-03-01, 20:55
Medlem
Fatfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ravenhaul
Samt att alla bröder är sedan tidigare kända för polisen och samtliga dömts för brott i brottsmålskaraktär. Skriker inte direkt oskyldiga om dessa typer.
Det ultimata vore att bröderna går samma öde till mötes som sin bror. De belastar förmodligen samhället de med.
Citera
2021-03-01, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skriventen
Märkbart många kurder döda under gängskjutningar sista tiden faktiskt
Vilka andra syftar du på? Klipper inte kurder rätt många också? Verkar finnas många i undre världen tillsammans med araber och somalier.
Citera
2021-03-01, 21:51
Medlem
Riktigt djävla illa att öppna eld i ett bostadsområde. Totalt noll konsekvenstänk.

Vi kan bara skatta oss lyckliga att inget av de barn som befann sig i närområdet blev träffat/skadat/dödat.
Citera
2021-03-01, 22:19
Medlem
[quote=jewishmafia|74871010]Vilka andra syftar du på? Klipper inte kurder rätt många också? Verkar finnas många i undre världen tillsammans med araber och somalier.nej kurder är absolut inte lika farliga än somalier de är groteska kurder är mer politiska
Citera
2021-03-01, 22:42
Medlem
[quote=icee93|74868051]Eftersom du verkar vara expert på hans levnadsätt så kan ju du gärna detaljera vad du menar med "sådant här folk"? det enda som står illa om honom i denna tråd är någon nisse som inte ens vet varför han fått stryk för han knarkat så mycket. och jag tror inte vem du var för 10 år sen representerar dig som person i dagsläget. samma gäller här.

Jag är i princip samma person som jag var för 10 år sedan. Tjänar mer stålar nu. Och om han nu hade ett hjärta av guld, varför vill någon blåsa skallen av honom? Rimmar illa. Tror ju i princip inte det var ett vansinnesdåd utan mer någon som han has affärer med.
Citera
2021-03-01, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agapius
Jag gick i samma skola som honom på Gumealius 7-8-9 och redan då var han en ledar figur som hade folk som följde honom för hans alfa han beteende. Fick själv en stark spark i bröstet av honom för vad minns jag inte riktigt. Men han var fruktad och när skolan var och besökte en föfelösning som handlade om våld slog han ensam ner två ordningsvakter som blev rädda för honom. Han revolterade säkert bland sina vänner från pressen hemifrån. men några år senare satt vi och rökte holk på en av hans vänners balkong i oxhagen, då jag inte hade sett han sen grundskolan hade han mognat betydligt mer och var ödmjuk, men det är väll något som händer när man har tjänat respekt. Hans bror T*her j4l4l *=a som är ett år äldre kommer nog vilja hämnas. 2015, 2016 hade de redan namn och vi snodde cyklar och handväskor från äldre som barn. Jag bär hans familj smärta, ingen förtjänar ett bli taget sitt liv.

Slog han ner 2 ordningsvakter när han gick i högstadiet? Really?
Citera
2021-03-02, 01:06
Medlem
Det verkar som att det hela kan vara väldigt kopplat och att detta mord är en del av en gängkonflikt

(FB) Man skjuten, avliden, Oxhagen Örebro 2020-07-25

kan mordet på mos* ha något med mordet i somras att göra?

(FB) Polisen misstänker mordförsök i Örebro - ”sju till åtta personer” sköt mot grupp

Detta är också intressant... att någon dör i Oxhagen efter att folk skjuter i öebro
Citera
2021-03-02, 01:19
Medlem
(FB) Man ihjälskjuten på Väster i Örebro 15/7 desutom detta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här