2021-03-17, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Judaland
Han var inte ensam på den lagfarten, även St.Nicholas fanns med där.
Kommer inte ihåg exakta priser men de köpte det för runt 800k och sålde för 1.5m har jag för mig. Där emellan var det totalrenovering av både in och utsida. Låter inte som någon särskilt lukrativ affär, men stålarna som kom ut var ju vita..

Edit: 825k och 2.5m är de rätta siffrorna. Fortfarande ingen jättestor vinstmarginal med tanke på vad den totalrenoveringen måste kostat.

Ingen som vet vilken byggare som "gjorde renoveringen" på de huset?
Citera
2021-03-22, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ironman80
Ingen som vet vilken byggare som "gjorde renoveringen" på de huset?
Lövgren?
Citera
2021-03-23, 08:39
Medlem
Vad spelar det för roll vem
/vilka som har byggt huset ? Dessutom varför hoppar folk på Malin är folk helt från vettet, ni som skriver sådana saker förtjänat det värsta era avskum .

Blir intressant att se vad domen lyder men är helt säker på att Ni*hola* inte har begått någon våldtäckt !!!!!!!!
Ni som skriver en massa skit om hans hus /familj är nog antagligen avendsjuka för ni själva sitter och äter pizza ensamma i en trött 1a nånstans i Mariestad och
Hatar på folk////// Paco Jr Spanien
Citera
2021-03-25, 16:21
Medlem
Fortsatt häktade till 9/4
Citera
2021-04-03, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuevablue
Vad spelar det för roll vem
/vilka som har byggt huset ? Dessutom varför hoppar folk på Malin är folk helt från vettet, ni som skriver sådana saker förtjänat det värsta era avskum .

Blir intressant att se vad domen lyder men är helt säker på att Ni*hola* inte har begått någon våldtäckt !!!!!!!!
Ni som skriver en massa skit om hans hus /familj är nog antagligen avendsjuka för ni själva sitter och äter pizza ensamma i en trött 1a nånstans i Mariestad och
Hatar på folk////// Paco Jr Spanien

Liiiiite konstigt att han fortfarande är häktad om han är OSKYLDIG!!!!!som du så säkert vet det blir man inte utan bevis vad jag vet!!!
Citera
2021-04-06, 11:25
Medlem
primu[s]®s avatar
Jävligt många nyreggade konton som är här inne och bedyrar dessa samhällstillgångars oskuld och förträfflighet.
Citera
2021-04-06, 12:01
Medlem
Din dumma f*tt* han är ingen våldtäcks man,tjejen har väl i fråga legat frivilligt med alla sen dagen efter ångrat sig o gått o anmält , händer för ofta , va gjorde hon ens där om hon inte ville ? men fortsätt hata ni till slut kommer den riktiga sanningen fram.!!!!!!!!.
Citera
2021-04-06, 12:21
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuevablue
Din dumma f*tt* han är ingen våldtäcks man,tjejen har väl i fråga legat frivilligt med alla sen dagen efter ångrat sig o gått o anmält , händer för ofta , va gjorde hon ens där om hon inte ville ? men fortsätt hata ni till slut kommer den riktiga sanningen fram.!!!!!!!!.

Exakt, följer en kvinna med en eller flera män hem är det alltid för att knylla.
Citera
2021-04-06, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Exakt, följer en kvinna med en eller flera män hem är det alltid för att knylla.

Vad jag har hört så var hon där för att hämta ersättning som hon och hennes ex blev tilldömda (?) efter att Farshid halvt slog ihjäl pojkvännen för typ ett år sedan.

Och Farshid har ju tvingat sig på tjejer förut, dock utan att de vågat anmäla.
Det är många drogade tjejer som råkat ut för Farshid, Salem och några till, förr efter stängning på Ströget.

Så jag är inte ett dugg förvånad över att de asen är häktade för nåt sånt här.
Citera
2021-04-07, 09:46
Medlem
Bonazimannen , haha tror du på riktigt man går hem till en person för att hämta ersättning ? Det fungerar inte riktigt så Hahah hur dum får man vara seriöst , jasså han slog halvt ihjäl en människa för ett år sen vilket skitsnack, kanske 5 år men Horungen förtjäna väl det antar jag , sen skulle hans tjej få kuk i sig o anmäla 3 grabbar för det , hemsk plan . Hon va där för att dra ladd o knulla , sen ångra hon sig efter hon fått 3 kukar i sig ???
Citera
2021-04-08, 19:28
Medlem
Åklagaren har begärt förlängd åtalstid till 23 April...
Citera
2021-04-08, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TallaTaylor
Åklagaren har begärt förlängd åtalstid till 23 April...
Ok, det bådar ju inte gott för de häktade....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in