Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-02-25, 12:38
Medlem
HalilKastratis avatar
Jag älskar FLASHBACK men designen på den ser skit gammal ut. Vad tycker ni, borde dom uppdatera det lite?
Citera
2021-02-25, 12:39
Medlem
franges avatar
Nej. Det är just enkelheten som är hela vitsen.
Citera
2021-02-25, 12:40
Medlem
Rengardes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalilKastrati
Jag älskar FLASHBACK men designen på den ser skit gammal ut. Vad tycker ni, borde dom uppdatera det lite?

Det var inte alltför länge sedan dom gjorde ett lyft för att det skulle passa bättre på mobiler vill jag minnas. Håller med om att det ser gammalt ut men rent funktionellt så har jag inga problem med hur sidan funkar. Du tänkte enbart estetiskt, eller?
Citera
2021-02-25, 12:59
Medlem
HalilKastratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rengarde
Det var inte alltför länge sedan dom gjorde ett lyft för att det skulle passa bättre på mobiler vill jag minnas. Håller med om att det ser gammalt ut men rent funktionellt så har jag inga problem med hur sidan funkar. Du tänkte enbart estetiskt, eller?
Yepp, annars fungerar sidan perfekt. bara utseendet som stör mig lite
Citera
2021-02-25, 13:12
Medlem
Rengardes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalilKastrati
Yepp, annars fungerar sidan perfekt. bara utseendet som stör mig lite

Rent estetiskt så måste jag nog säga att annonseringen är det allra fulaste med sidan isåfall..! Tycker designen är ganska stilren annars. Har du något konkret exempel på vad du inte gillar?
Citera
2021-02-25, 13:18
Moderator
MondoBizarros avatar
Det som kanske inte alla vet är att det faktiskt finns ett par olika teman till forumet, vilket kanske kan förbättra saken lite.
Nedåtpil -> Kontrollpanel -> Alternativ -> Redigera alternativ

Personligen tycker jag designen är helt okej, den håller sig ur vägen för det viktiga dvs inläggen.
Citera
2021-02-25, 13:22
Medlem
ChuchuJellys avatar
Hatar flashbacks nya design. Den äldre var mycket bättre, hela sidan ser ut som en mobilapp nu.
Tråkigt att det inte finns ett tema man kan lägga till så man får tillbaka gamla designen på flashback.

https://web.archive.org/web/20140208000810/https://www.flashback.org/nya-amnen
Citera
2021-02-25, 13:33
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChuchuJelly
Hatar flashbacks nya design. Den äldre var mycket bättre, hela sidan ser ut som en mobilapp nu.
Tråkigt att det inte finns ett tema man kan lägga till så man får tillbaka gamla designen på flashback.

https://web.archive.org/web/20140208000810/https://www.flashback.org/nya-amnen
Ärligt talat har jag för mig att även jag gnällde när nya designen infördes.
Man vänjer sig helt enkelt vid saker och när de ändras kan det vara jobbigt...men idag tycker jag nog att det var ett lyft.

Angående teman kan jag litegrann hålla med...det skulle ju absolut kunna vara trevligt för användarna att modifiera utseendet som de vill, vilket man väl kunde i den gamla designen om jag minns rätt?

Nå, allt som allt tycker jag att den är okej.
Citera
2021-02-25, 13:37
Medlem
ChuchuJellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MondoBizarro
Ärligt talat har jag för mig att även jag gnällde när nya designen infördes.
Man vänjer sig helt enkelt vid saker och när de ändras kan det vara jobbigt...men idag tycker jag nog att det var ett lyft.

Angående teman kan jag litegrann hålla med...det skulle ju absolut kunna vara trevligt för användarna att modifiera utseendet som de vill, vilket man väl kunde i den gamla designen om jag minns rätt?

Nå, allt som allt tycker jag att den är okej.

Jag tänkte likadant i början. Men nu har det gått flera år och jag känner fortfarande att designen är skit. Teman man har att välja mellan är undermåliga.
Citera
2021-02-25, 13:52
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Varför ändra något som funkar ruskigt bra och är trevligt. Som man säger, laga inget som inte är trasigt.

Allt nytt blir inte bättre, se som exempelvis på prisjakt. Användes flitigt förr iallafall av mig men nu är det i endast absoluta nödfall man går dit.
Citera
2021-02-25, 14:12
Medlem
Majasmokers avatar
Som det är nu kan det få vara tills jag statistiskt sett dör om snart 30 år. Jag tycker det är utmärkt!
Citera
2021-02-25, 14:20
Medlem
Jag tycker att "standard" gör det lätt att hitta, manövrera och hantera.

Behåll!

Mvh.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här