2021-02-25, 02:26
Bannlyst
Jag undrar om det egentligen är någon bugg som flashback är ansvarig för? Jag har nog aldrig varit med om att någon användare har länkat till facebook utan att den där groteska "m." är före vilket innebär att man kommer in i mobilversionen som ser helt efterblivet ut från ens dator. Gång på gång får man radera bort det där M:et för att allt ska bli som vanligt. Jag vägrar befatta mig vid tanken att verkligen 100 av 100 personer som länkar till facebook länkar till mobilversionen. Vad fan beror det på?
Citera
2021-02-25, 02:45
Medlem
De surfar och gör inlägg med mobilen?
Citera
2021-02-25, 02:46
Medlem
Har ditt lilla intellekt kanske tänkt på att se som länkar använder mobilen? Och vad gör det? Mobiler fixar det. Värre med ICKE mobil länkar.
Senast redigerad av bul-11-33 2021-02-25 kl. 02:49.
Citera
2021-02-25, 02:53
Medlem
hobby_smokers avatar
Inte många som surfar på datorn längre när man har en mini dator i fickan dygnet runt typ.
(dvs mobilen)

Förstår inte hur du inte kunde räkna ut det själv.
Möjligtvis påverkad eller bara sinnes slö?
Citera
2021-02-25, 02:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av suppose
De surfar och gör inlägg med mobilen?
Jag har svårt att tro att 100 av 100 skapar feta trådar eller skriver långa inlägg med mobilen, än mindre länkar från mobilversionen...
Citera
2021-02-25, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tunnelgatan
Jag har svårt att tro att 100 av 100 skapar feta trådar eller skriver långa inlägg med mobilen, än mindre länkar från mobilversionen...

Jag skriver långa inlägg med mobilen. Det är det enda jag har att surfa med. Lite krångligare och långsammare än dator, men går bra.

Kan nog vara så vanligt att 9/10 använder mobil.
Citera
2021-02-25, 03:38
Medlem
nedboys avatar
Oavsett vad du tror så är det så att de surfar med mobilen när länkarna är mobillänkar.

Jag har själv tänkt att Facebook är ganska omodernt. De borde ha tagit bort adresserna för mobillänkar för många år sedan och helt enkelt haft ett mer responsivt upplägg.
Citera
2021-02-25, 03:53
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Jag undrar om det egentligen är någon bugg som flashback är ansvarig för? Jag har nog aldrig varit med om att någon användare har länkat till facebook utan att den där groteska "m." är före vilket innebär att man kommer in i mobilversionen som ser helt efterblivet ut från ens dator. Gång på gång får man radera bort det där M:et för att allt ska bli som vanligt. Jag vägrar befatta mig vid tanken att verkligen 100 av 100 personer som länkar till facebook länkar till mobilversionen. Vad fan beror det på?

Jag är också en av dem som länkar så.
Beror på att jag till 99% använder mobilen.
Märker du någon skillnad på kvällarna när folk är hemma lite mer?
Eller är det samma hela tiden?
Citera
2021-02-25, 06:05
Medlem
neiges avatar
Facebook länkar kräver ofta inloggning också, men ja det är ganska ofattbart hur man kan sitta på en mobil och peta omkring när man istället bekvämt kan sitta framför dator med mus och tangentbord.
Citera
2021-02-25, 06:17
Avslutad
För att de oftast inte fattar bättre.
Citera
2021-02-25, 06:20
Medlem
webbutvecklarens avatar
Citat:
Exempelvis så går jag 100% endast via mobil när jag går in på Flashback (FB). Använder aldrig min laptop till denna site, likaså gäller Facebook (fb). Så det kan vara liknande med dom flesta människorna, att dom använder mobilen mer än de använder bärbara/stationära.
Citera
2021-02-26, 15:53
Moderator
Protons avatar
Citat:
Att användaren surfar i mobilen och tar länken därifrån. Då blir det ju en mobillänk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in