2010-07-05, 00:10
Bannlyst
Jag slickar alltid röven, det gör mig djuriskt kåt. Älskar att köra in fingret och knulla röven ibland.

Varför? ingen aning, det är instinktivt. Djursex. Reptilhjärnan som styr.

Du är bög som bryr dig.

Hej då bög.
Citera
2010-07-05, 00:17
Medlem
Tweedkavajs avatar
Jag är personligen inget jättefan av smaken av bajs, men trots att jag smakat en del dajmkryss så har jag aldrig upplevt den.

Jag tycker att det är upphetsande att ge lite tunga/finger i anus på tjejen under andra aktiviteter. Slickar jag fitta så ger jag nästintill alltid en s.k "shocker" när hon är på väg att komma och hon ligger på mage/står på alla fyra så brukar jag fladdra förbi med tungan över rövhålet. Inga konstigheter med detta om ni frågar mig.

Känslan av att det är lite "förbjudet" samtidigt som det i de flesta fall uppskattas utav damen ifråga är det som driver mig.

Däremot att köra in kuken är lite mer sällsynt, men i sådana fall så har jag mjukat upp henne med både det ena och det andra innan själva intrånget.
Citera
2010-07-05, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McGajver
Det som lockar mig är nog bara själva känslan av att jag gör ngt "galet"
Jag gillar själv skit mkt att få röven slickad så därför tar jag för givet att alla gillar det. Och att göra något på nån annan som dom anser vara tabu/sjukt för att sedan få höra av dom att det var helt magiskt skönt är en stor vinst för mig! Det är nog det jag e ute efter också, reaktionerna.

Ps. Jag är ingen van rövknullare (jag förstår att detta ofta kan göra ont) däremot är jag en mycket van rövslickare/rövpullare och 9 av 10 tjejer hitintills har älskat det, många av dom har jag tagit rövslick/pullnins-oskulden på. Mkt nöjd med det!
Som sagt, enligt någon brittisk homosnubbe så var det ju visst så att tom de flesta bögar höll sig till fingrande istället för penispenetrering, så det är väl inte så konstigt.
Citera
2010-07-05, 02:36
Medlem
Icebears11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dont-you-want-me
Normal, skulle jag vilja kalla det som till skillnad från dig inte gillar att slicka i mig bajsrester.
Normala människor torkar sig i röven och går inte omkring med konkelbär och bajsrester....
Sen kan man ju duscha och tvätta sig lite extra noga där innan man skall ha sex..
Man kanske inte vill slicka disco-röv kl 4 en morgon efter krogen, eller... det kanske har hänt också
Citera
2010-07-05, 02:43
Medlem
Maddiiss avatar
Jag har aldrig blivit slickad i tvåan..
Men har blivit pullad och tagen i röven.
Jag tycker inte det är ett dugg skönt!
Jag gjorde det endast för att det va sånt tjat på killen.
Men skulle vilja testa för att känna hur det känns.
Jag vet vad killen ska bli tvingad till nästa gång
Citera
2010-07-05, 02:47
Medlem
Tinkerbulles avatar
Jag är tjej och jag kan säga att det är en riktig turn on när en kille blir kåt av att slicka där bak...
Vet inte varför men det är definitivt en erogen zon hos mig.
För hoppningsvis går ingen med på att bli slickad där om man inte är ren och vafan är det då för farligt?

Larv, ni som inte vågar pröva!!
Citera
2010-07-05, 05:41
Medlem
TzOns avatar
Aldrig intresserat mig för "tvåan" Skulle väl kunna ändra inställning om min flickvän vill ha det så, men annars är jag nöjd med det som finns =)
Citera
2010-07-05, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av melacko
Jag har själv aldrig riktigt förstått hur man kan slicka en annan människa i röven, men här på flashback verkar det som att det är ganska vanligt att killar vill utföra diverse expriment i kvinnans anal. Penetrera, slicka etc.

Men vad är det som lockar?
Rövhålet är tightare och därav skönare att penetrera? Det är kanske ganska logiskt, och förståligt.
Men att pulla och slicka röv då, varför? Rövhålet kanske smakar väldigt gott eller är det bara tanken på att "nu slickar jag en annan persons anus" som får er att gå igång?

Vore även intressant att veta vad som gör att ni kvinnor går med på detta. Är det skönt? Ni går med på det efter mycket tjat? Eller är det bara så att det är den optimala kärleksförklaringen? "Om han slickar mig i röven så kan man lungt säga att han älskar varenda del av mig"

Detta är ingen skämttråd utan en helt seriös tråd där jag vill veta vad det är som lockar med tvåan.

Seså, berätta nu!

Varför?
Kanske för att man tycker om det helt sonika, måste det vara mer komplicerat än så? En del tycker minst lika mycket om att få en kuk/fingrar i röven som i fittan, samt trycka in kuken/sina fingrar där. Eller varför inte en hel hand?

Jag kommer inte på något bättre svar än så; man tycker om det.

Smaken är som baken - delad. Punkt slut.
Senast redigerad av Phoebe. 2010-07-05 kl. 11:37.
Citera
2010-07-05, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maddiis
Jag har aldrig blivit slickad i tvåan..
Men har blivit pullad och tagen i röven.
Jag tycker inte det är ett dugg skönt!
Jag gjorde det endast för att det va sånt tjat på killen.
Men skulle vilja testa för att känna hur det känns.
Jag vet vad killen ska bli tvingad till nästa gång
Ni gjorde väl fel, och hade han slickat först kanske det hade gått bättre
Citera
2010-07-05, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av autostoperka
att bli smekt o slickad i anus är underbar känsla
den e full med nerver och känslig som bara den

om en kille går ner och pullar o slickar där då kan jag sega att han e en riktig ohejdad kvinnokropps-älskare
sådana uppskattas

de som inte gör det får inte stoppa kuken där heller
Fungerar ju lika bra på en manskropp så vad har det med kvinnokroppen att göra?
Citera
2010-07-05, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrumanBurbank
Jag har faktiskt blivit slickad i röven av en del brudar, har börjat med BJ, sen suga pungen, sen slicka röven.

Måste säga att det är riktigt nice, önskar fler gjorde det
Omvänd 69a där båda ligger på rygg, killen ovanför o blir slickad i röven + avrunkad samtidigt måste ju vara rätt ok ..

Alternativt sittgreja men verkar så besvärligt.. Enklare att komma åt dock ;D
Citera
2010-07-05, 13:30
Medlem
Under---18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Icebears11
Normala människor torkar sig i röven och går inte omkring med konkelbär och bajsrester....
Sen kan man ju duscha och tvätta sig lite extra noga där innan man skall ha sex..
Man kanske inte vill slicka disco-röv kl 4 en morgon efter krogen, eller... det kanske har hänt också
Om någon ens tror att det blir rent med bara papper, så borde man inte ens tänka på sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in