2006-11-04, 01:59
Medlem
harmonizes avatar
Shit asso, det ska jag fan försöka med på söndag när bruden kommer hem. Hur fan ska man smyga in kommentaren att hon ska tvätta sig extra noga där då?
Citera
2006-11-04, 02:05
Medlem
Marulks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muxaxo
Så insiktsfullt av dig :tease:
Tack !

Hoppas jag inte förstör ditt sexliv nu ,men i fallet med att slicka män i stjärthålet finns det inte risk att man får stjärthår i munnen då ?

Dessa stjärthår borde rimligen ha koli bakterier och bajspartiklar på sig. Finns det ingen hälsorisk med det ?
Citera
2006-11-04, 12:49
Medlem
javla_bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brobban
Hur smakar bajs?

Jag vet inte.
Citera
2006-11-04, 12:59
Medlem
Muxaxos avatar
Tvål och vatten

Citat:
Ursprungligen postat av Marulk
Tack !

Hoppas jag inte förstör ditt sexliv nu ,men i fallet med att slicka män i stjärthålet finns det inte risk att man får stjärthår i munnen då ?

Dessa stjärthår borde rimligen ha koli bakterier och bajspartiklar på sig. Finns det ingen hälsorisk med det ?

Tja, jag vet inte hur det är med dig, men både min kille och jag brukar tvätta oss då och då.....tror det kallas att sköta sin hygien....och dessutom så rakar vi oss både här och där.....
Citera
2006-11-04, 15:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lovebringer
En fråga till er som brukar ge...
Hur smakar det?

Om hon är smutsig så smakar det nog inte så bra.....en rentvättad röv smakar ju inget
Citera
2006-11-04, 17:03
Medlem
xallos avatar
Citat:
Det finns inget skönare än att lägga sig på alla fyra och låta killen slicka upp en innan han kör in den.....och vice versa

Hur lägger man sig på alla fyra?
Citera
2006-11-04, 17:09
Medlem
Marulks avatar
Citat:
Tja, jag vet inte hur det är med dig, men både min kille och jag brukar tvätta oss då och då.....tror det kallas att sköta sin hygien....och dessutom så rakar vi oss både här och där.....

Duschar väl varje dag förutom de dagar jag inte orkar. Rakar mig inte i röven, kan man göra det själv förresten eller krävs det att man har någon som gör det åt en ? Lite svårt att se resultatet kan jag tänka mig om man inte sitter i grensle över en spegel.

Tar ni lavemang regelbundet så insidan är ren med. Även om man duschat och tvagat rövhålet kommer där alltid finnas ohälsosamma bakterier.
Citera
2006-11-04, 17:30
Medlem
piratebutchs avatar
Citat:
Tar ni lavemang regelbundet så insidan är ren med. Även om man duschat och tvagat rövhålet kommer där alltid finnas ohälsosamma bakterier.

Lite ohälsosamma bakterier dör man inte av! Tycker hela grejen att sexet ska vara kliniskt rent verkar ta bort en stor del av känslan. Sex kan vara både primitivt och raffinerat, men inte fan måste man bry sig om alla detaljer. Har du bakterieskräck så förstår jag, men det har inte jag!
Citera
2006-11-04, 20:37
Medlem
Muxaxos avatar
Allmänna tips

Citat:
Duschar väl varje dag förutom de dagar jag inte orkar. Rakar mig inte i röven, kan man göra det själv förresten eller krävs det att man har någon som gör det åt en ? Lite svårt att se resultatet kan jag tänka mig om man inte sitter i grensle över en spegel.

Om man inte är akut nödig så brukar röven vara rätt ren....men visst finns det vissa som använder sig av lavemang för att bli riktigt rena....när det gäller rakning så är det en vanesak och man lär sig hur mkt/lite man skall ta för att det ska se "snyggt" ut
Citera
2006-11-04, 20:49
Medlem
Hickclubs avatar
Det där med rimmning är nog inte min grej. Det räckte med att slicka min dåvarande flickvän i fittan i doggystyleläge och få näsan i röven, för att få mig att insé att tunga och kuk hör hemma i fittan! Men det är mina egna upplevelser.
Citera
2006-11-09, 18:59
Medlem
Birabackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hickclub
Det där med rimmning är nog inte min grej. Det räckte med att slicka min dåvarande flickvän i fittan i doggystyleläge och få näsan i röven, för att få mig att insé att tunga och kuk hör hemma i fittan! Men det är mina egna upplevelser.

Alltså ett rent rövhål är fint som fan! Synd att du fick en taskig första upplevelse.

Sen har ju olika tjejer olika "form" på rövhålet, vissa mer inbjudande än andra. Men så länge det är rent, ser nice ut, då har jag inga problem med det. Tvärtom

Det smakar inget direkt heller, mer än smaken av upphetsning. Bakterier? Jag har då aldrig blivit sjuk och då har jag gottat mig ganska bra ändå...
Citera
2006-11-09, 20:39
Medlem
XitEs avatar
Citat:
Vem fan vill ha munnen där någon annan skiter?
News flash: Tjejer kissar med fittan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in