Jag fick en "wheel of jackpots" spelar den och tror att den ska stanna på 10kr när den precis åker förbi och stannar på major jackpotten på 42000kr.
Grattis! Du vann 10kr står det sen.
Jag mailade supporten som säger att tekniska avdelningen ska titta på det.
När de hör av sig igen säger dom att du vann tyvärr 10kr och så skickar dom med en skärmdump på mitt snurr.
Det är bara det att jag spelade på svenska och skärmdumpen är på engelska (euro)
Själva Hjulet är i julmotiv med julstrumpor och paket....
Det var det inte när jag snurrade på hjulet.
Jag påpekade detta fram och tillbaka.
En annan från supporten försöker förklara mer ingående och skickar en till skärmdump på hjulet igen.
Jag tittar nära på de båda skickade filerna och ser att pilen där hjulet stannat inte är på samma plats!?
Jag frågar om det och får tillbaka:
Hejsan Caroline,
Hoppas allt är bra med dig!
De bilder som vi har skickat till dig är visuella representationer på utgången av spinsen, alltså är det inte skärmdumar tagna av en inspelning av skärmdumpen.
Vi har själva ett hjul som vi kan snurra och då ser det ut som det gör i spelet men var hjulet stannar kan skifta, precis som det gör när du själv snurrar hjulet, men det stannar alltid på samma vinstplats som du fick när du snurrade hjulet.
Med vänliga hälsningar,
Videoslots.com
Min fråga är: Har jag rätt att se själva snurret?
Varför är det julmotiv på hjulet och i bakgrunden när det inte var det när jag spelade?
Varför är pilen på olika ställen? (har hon rätt att det blir så)
Är jag lurad och vad kan jag göra åt saken?
Grattis! Du vann 10kr står det sen.
Jag mailade supporten som säger att tekniska avdelningen ska titta på det.
När de hör av sig igen säger dom att du vann tyvärr 10kr och så skickar dom med en skärmdump på mitt snurr.
Det är bara det att jag spelade på svenska och skärmdumpen är på engelska (euro)
Själva Hjulet är i julmotiv med julstrumpor och paket....
Det var det inte när jag snurrade på hjulet.
Jag påpekade detta fram och tillbaka.
En annan från supporten försöker förklara mer ingående och skickar en till skärmdump på hjulet igen.
Jag tittar nära på de båda skickade filerna och ser att pilen där hjulet stannat inte är på samma plats!?
Jag frågar om det och får tillbaka:
Hejsan Caroline,
Hoppas allt är bra med dig!
De bilder som vi har skickat till dig är visuella representationer på utgången av spinsen, alltså är det inte skärmdumar tagna av en inspelning av skärmdumpen.
Vi har själva ett hjul som vi kan snurra och då ser det ut som det gör i spelet men var hjulet stannar kan skifta, precis som det gör när du själv snurrar hjulet, men det stannar alltid på samma vinstplats som du fick när du snurrade hjulet.
Med vänliga hälsningar,
Videoslots.com
Min fråga är: Har jag rätt att se själva snurret?
Varför är det julmotiv på hjulet och i bakgrunden när det inte var det när jag spelade?
Varför är pilen på olika ställen? (har hon rätt att det blir så)
Är jag lurad och vad kan jag göra åt saken?