Citat:
Ursprungligen postat av
HasseTass
Kör lite TA vid sidan om, CLF har brutit ut ur en Bull-flagga och det brukar innebär mycket godis. Nästa motstånd ligger egentligen uppe vid 29$. Väntar bara på att dom ska börja snacka om CLF på CNBC, så att normies kan hitta till aktien.
MT gillar och äger jag också, så inte mig emot om den drar.
Jag tycker det låter alldeles utmärkt! Man såg tickern för CLF i förbifarten på Fox buisness vilka jag föredrar med Charles Payne.
Medan pissråttan Cramer kallade $MT ett second tier company.
Är han inte mätt efter all skit han har fått äta efter GME ?
Det där kommer att svida i den "gode" Cramers arsle om ett år.
Cred till Cramer för att han är hyfsat ärlig att många av techstonksen ligger brunt till.
Vilken verklighetsuppfattning har man när man kallar världens största bolag second tier.
Antagligen för att de sålde sina assets i USA och han tror att sin omgivning är världen, precis som svenskar som dissade GME för att det inte finns här. Samma syndrom. "Amen dom stängde här!"
Och samtidigt totalmissar han vilket jävla monster CLF har förvandlats till pga just de assetsen.
Istället haussar han X och NUCOR som är under CLF och VALEs mercy. CLF sitter som sagt på råvaran.
Skiter det sig i Brasilien vid valet kommer CLF att käka de andra levande med dagens shippingrates.
X är skit men NUCOR är ett bra dock mediapumpat bolag, och det skulle förvåna mig om inte CLF slukar dem innan allt detta är över.
För alla som funderar på att investera i CLF, bör höra er
CEO prata med analytiker först innan ni bestämmer er.