2021-02-21, 16:08
Medlem
Jag ska vara borta i 4 dagar och är sugen på att ta både Ecstacy och LSD då jag inte kan ta någon av drogerna annars. Har provat Ecstacy förut men aldrig LSD eller annan psykadeliskdrog. Planerade att ta Ecstacy (1,5 piller) på måndag och förmodligen ta LSD på onsdag. Är det risk att få en snedtripp eftersom jag tar ecstacy dagarna innan? Borde jag kanske ta LSD först och sen ta Ecstacy dagen efter?
Citera
2021-02-21, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mp4becka
Jag ska vara borta i 4 dagar och är sugen på att ta både Ecstacy och LSD då jag inte kan ta någon av drogerna annars. Har provat Ecstacy förut men aldrig LSD eller annan psykadeliskdrog. Planerade att ta Ecstacy (1,5 piller) på måndag och förmodligen ta LSD på onsdag. Är det risk att få en snedtripp eftersom jag tar ecstacy dagarna innan? Borde jag kanske ta LSD först och sen ta Ecstacy dagen efter?
Lurigt då LSD har så lång afterglow. Men jag hade hellre knaprat i mig E efter syra än tvärt om, finns en risk att man blir låg av knapparna och då är inte LSD att rekommendera. Men tvärt om ser jag inget problem förutom att syra kan göra dig rätt opepp på droger i allmänhet och after glowen är stört lång. Jag personligen blir dock inte låg efter E och har extremt långt afterglow på syra, 3-4 dagar är standard för mig.

Testade att candyflippa dvs. båda en gång. Men enligt mig blev det inget som blev dominant. Så kör inte på den kombon efter det. Gillar båda mer separat.
Citera
2021-02-21, 16:44
Medlem
Bonnatorps avatar
För välmåendets skull så kommer du nog ha det mycket trevligare om du tar ecstasy efter LSD.
Man blir fruktansvärt sliten efter ecstasy, då det trots allt är en sorts metamfetamin, och allt som är besvärligt för kroppen är mycket besvärligare på LSD.

Du kommer märka vad jag menar om du blir skitnödig under trippen, rekommenderas starkt att skita innan du tar det och äta ganska milt under dagen du gör det.
Gärna lite frukt och så.

Och appropå ecstacyt, man blir väldigt uttorkad av det.
Det hjälper inte att bara monstra I sig vatten under ruset, då det riskerar att spola ut salterna som binder vattnet till kroppen.
Ät extra salt innan du tar ecstacy. Klarar du av att käka en tesked som den är är nog det bra, men annars kanske ett stekt ägg eller pommes frites med extra extra salt kan vara bra att få i sig.
Alternativt bomba det med toapapper, just som man kan göra med MDMA.

Lite magnesium kan vara trevligt också då det hjälper mot käkspänningar på centralstimulanter.
Senast redigerad av Bonnatorp 2021-02-21 kl. 16:47.
Citera
2021-02-21, 17:09
Medlem
Du kommer inte att få någon tripp.

Jag har prövat och allt som händer är att man får obehagliga och störiga tankegångar. Knappt några visuals och ingen eufori.

LSD binder till serotonin. Ecstasy kör slut på ditt serotonin.

Ta båda samtidigt istället. Candyflipping som någon nämnde. Där har du en euforisk tripp bortom denna jord.
Citera
2021-03-02, 07:30
Medlem
corals avatar
Hade vänt på steken här. Man blir rätt såsad dagen efter lite E, framförallt om man stormat i sig mer än en dos vilket ofta händer sådär 1-2 timmar in i ruset.

Skönare att rida ut afterglowen på syran med E än tvärtom.
Citera
2021-03-02, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Befelhafvarn
Du kommer inte att få någon tripp.

Jag har prövat och allt som händer är att man får obehagliga och störiga tankegångar. Knappt några visuals och ingen eufori.

LSD binder till serotonin. Ecstasy kör slut på ditt serotonin.

Ta båda samtidigt istället. Candyflipping som någon nämnde. Där har du en euforisk tripp bortom denna jord.

Sluta snacka skit!

Även om båda substanser jobbar med serotonin så har dom noll kors tolerans.
Svamp och lsd har däremot det.

Har varit på massa vecko långa festivaler där jag ätit lsd typ 4dagar och md 1-2.

Och ja det går att äta lsd 4ggr på en vecka, gäller bara att minst dubbla dosen varje dag.
Stora mängder ketamin hjälper oxp för att slå sig igenom platåerna.

Första dagen äter jag kanske totalt 3lappar, sista dagen äter man lätt 20st med mindre effekt än dom 3man åt första dagen.
Citera
2021-03-02, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bitchniggaz
Sluta snacka skit!

Även om båda substanser jobbar med serotonin så har dom noll kors tolerans.
Svamp och lsd har däremot det.

Har varit på massa vecko långa festivaler där jag ätit lsd typ 4dagar och md 1-2.

Och ja det går att äta lsd 4ggr på en vecka, gäller bara att minst dubbla dosen varje dag.
Stora mängder ketamin hjälper oxp för att slå sig igenom platåerna.

Första dagen äter jag kanske totalt 3lappar, sista dagen äter man lätt 20st med mindre effekt än dom 3man åt första dagen.

Det är du som snackar skit.

Jag har prövat den mixen flera gånger.

Lär dig för fan hur preparaten fungerar och verkar i kroppen innan du yttrar dig.

TS frågar hur det blir om man tar E först och syra sen.

Ingen är intresserad av hur många lappar du slängt i dig på nån jävla festival. Klart man kan ta lappar flera dagar i rad men det hör inte hit. Och visst kan man säkert få effekt om man maxar allt men då blir man väl lika bränd i huvudet som dig på köpet. 😤🥴😵
Citera
2021-03-05, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Befelhafvarn
Det är du som snackar skit.

Jag har prövat den mixen flera gånger.

Lär dig för fan hur preparaten fungerar och verkar i kroppen innan du yttrar dig.

TS frågar hur det blir om man tar E först och syra sen.

Ingen är intresserad av hur många lappar du slängt i dig på nån jävla festival. Klart man kan ta lappar flera dagar i rad men det hör inte hit. Och visst kan man säkert få effekt om man maxar allt men då blir man väl lika bränd i huvudet som dig på köpet. 😤🥴😵

Du vet inte ett skvatt,. Är väldigt lätt att bekräfta det jag påstår.
Testa att fråga på bluelight eller något annat seriöst drogforum.

Kanske är du som är bränd i huvudet då du reagerar abnormalt på dessa substanser.

Här får du ett facit eftersom jag ifrågasätter din förmåga att ens googla.

https://www.bluelight.org/xf/threads...erance.595306/

https://www.bluelight.org/xf/threads...nother.666719/
Citera
2021-03-08, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bitchniggaz
Du vet inte ett skvatt,. Är väldigt lätt att bekräfta det jag påstår.
Testa att fråga på bluelight eller något annat seriöst drogforum.

Kanske är du som är bränd i huvudet då du reagerar abnormalt på dessa substanser.

Här får du ett facit eftersom jag ifrågasätter din förmåga att ens googla.

https://www.bluelight.org/xf/threads...erance.595306/

https://www.bluelight.org/xf/threads...nother.666719/

Jag skiter blankt i vad Google och bluelight säger då jag testat själv.

Men...
Det skulle faktiskt kunna vara så att jag var redigt bränd i huvudet när jag prövade.

För de gångerna jag testat så har jag gått hårt på droger under en längre period.
Så kan ha varit så att jag var rätt tom i huvudet på diverse signalsubstanser.
Citera
2021-03-08, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mp4becka
Om du är som jag dvs att du inte är deppig och seg dagen efter E ska det inte vara några problem. Jag har trippat dagen efter E. Däremot om det är första gången du tar LSD kan du kanske försöka vara så förberedd och kry som möjligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in