Citat:
Ursprungligen postat av
Bratis
Tänk att kunna tänka som hon under de förhållandena. Strategiskt. Hon var själv påverkad. Hon har (enl vad hon säger) en kille i borstaden som är kapabel att göra vad som helst. Det ligger en knivskuren kvinna i soffan. En kvinna hon säger sig älska. Hon har konstaterat att hon är vid liv men skulle lätt kunna förblöda om hon inte får hjälp snart. Många skulle lätt gripas av panik men inte hon. Hon som annars har humör är sansad. Det tycker jag rimmar jävligt dåligt! Dessutom så borde hon med automatik lagt om T's blödande armar när hon ser faran i det. Om hon vill påstå att det inte går pga M så kan jag säga att jag hoppas och tror att jag själv inte skulle tänkt på M känslor i det läget. T håller på att dö. Hon är själv inte helt tappad när det kommer till handgemäng så hon skulle ha kunnat försvara sig. Men inte hon inte.
Ja, om jag inte minns fel så han Rosanna själv sagt flera gånger att hon är inte den som är den, utan hon går i mellan bråk/våld oavsett vad, hon är inte rädd av sig..
Men ändrar mkt till att hon grips av panik å stelnar till när de blir bråk, så därför våga hon inte göra något, då hon säger att hon varit med om så mkt som som gett henne men, så minsta lilla om typ någon tar i jenne grips hon av panik å stelnar till 🤷♂️
Men hon kan iskallt hugga en person med en gaffel i halsen å gå iskallt därifrån, och även kväva en tant med en kudde för att hon ska va tyst, så vad säger de att hon inte skulle kunna va så iskall å slå ihjäl sin kusin pågrund av svartsjuka 🤷♂️
Och den Mattias jag känner skulle ALDRIG ha psyke hur påverkad han än är att hugga någon med yxa i huvudet.. Hur mkt någon än försöker få han å göra det, så skulle han hellre ses som en mes i en sån situation, och att han säger att han högg i armen, de tror jag nog han gjorde under press från Rosanna, men absolut inte mata hugg, utan små stack isf för att göra Rosanna nöjd och att han ska känna att hon är nöjd och låter mig vara 🤷♂️ Men oavsett om de va press eller inte så har han gjort fel, och de får han stå för och även gör, och de e något han får leva med resten av livet..