2021-02-23, 19:44
Medlem
WinnieSeilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Musiken skulle hjälpa honom att välja rätt bana...men det hjälpte tydligen inte...nu blev det inte bara avvägar (droger) utan riktigt jävla fel väg, ”vägs ände” (mord)
Får lite ondt i magen av att läsa på hans alla profilar och vad han skriver om sina låtar. Han önskar sig och säger sig jobba för ett liv utan droger och elände. För jävla trist för alla, inte minst BO, att det inte verkar ha gått så bra.
Citera
2021-02-23, 19:53
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CheckingfrBehind
Vad i hela helvete! Fantastiskt ju

Han skulle iallafall haft framtid som gycklare i ett medelsdrama.

Nä snacka om att det gjorde ont i både öron som ögon att lyssna på dessa musikkreationer 😫😩🙉🙉
Citera
2021-02-23, 19:54
Medlem
Kanske något gott som kommer ur detta för lla närstående då kan vara att slippa dessa "låtar".
Citera
2021-02-23, 19:58
Medlem
Frugan hade också en youtube kanal:
https://www.youtube.com/channel/UC9zmSdUYm3uPJIgA4K3VRsQ

En musikalisk familj
Citera
2021-02-23, 20:19
Medlem
Darkwinds avatar
Vem är pappa till B.O,s barn? Nån som vet?
Citera
2021-02-23, 20:21
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WinnieSeila
Får lite ondt i magen av att läsa på hans alla profilar och vad han skriver om sina låtar. Han önskar sig och säger sig jobba för ett liv utan drograttfylleri er och elände. För jävla trist för alla, inte minst BO, att det inte verkar ha gått så bra.

Vilka fler profiler har han utöver denna?https://m.facebook.com/profile.php?id=100040672293921
Citera
2021-02-23, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darkwind
Vem är pappa till B.O,s barn? Nån som vet?

Ja men det är ganska irrelevant i detta. Blir bara ännu ett namn. Och dom har inget med varandra att göra och har inte haft på många Många år
Citera
2021-02-23, 20:38
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scurf84
Ja men det är ganska irrelevant i detta. Blir bara ännu ett namn. Och dom har inget med varandra att göra och har inte haft på många Många år

vad spelar det för roll detta är fb..och jag vill med veta vem som är far till hennes barn
Citera
2021-02-23, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
vad spelar det för roll detta är fb..och jag vill med veta vem som är far till hennes barn

Ta reda på det då 👌🏻
Citera
2021-02-23, 20:53
Medlem
Darkwinds avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81

Det är relevant på det vis att man undrar vem som tar barnen. Självklart undrar men om han är rejäl eller en nolla som de andra. Du Scurf84 vet tydligen allt om detta. Du är bara här för att mästra oss andra och kolla vad som skrivs. Vad gör du här annars?

Bra Inspirit81 att du delar "skämskudden" med mej. Scurf försöker spela allan och njuter av att veta. Såna folk finns i varenda tråd.
Citera
2021-02-23, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darkwind
Det är relevant på det vis att man undrar vem som tar barnen. Självklart undrar men om han är rejäl eller en nolla som de andra. Du Scurf84 vet tydligen allt om detta. Du är bara här för att mästra oss andra och kolla vad som skrivs. Vad gör du här annars?

Bra Inspirit81 att du delar "skämskudden" med mej. Scurf försöker spela allan och njuter av att veta. Såna folk finns i varenda tråd.

Men pojkarna är placerade. Därför behövs det inte vetas vad pappan heter. Bara gör för att mästra er andra? Okej? Jag försöker tala om vad jag vet.

Äldsta pojkens pappa heter Andreas och han har inte pojken just nu utan bor hos pappans faster, yngsta sonen blev placerad direkt.
Citera
2021-02-23, 21:10
Medlem
Citat:
Men pojkarna är placerade. Därför behövs det inte vetas vad pappan heter. Bara gör för att mästra er andra? Okej? Jag försöker tala om vad jag vet.

Äldsta pojkens pappa heter Andreas och han har inte pojken just nu utan bor hos pappans faster, yngsta sonen blev placerad direkt.

Och RG har 2 barn med M*rr*s H*db*rg och han sitter inne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in