2021-02-19, 20:10
Medlem
Hej!

Jag har en undran om snapchat hur en av sakerna fungerar.

Jag har en offentlig snapchatprofil , dvs att alla kan se stories som jag lägger upp, och den biten har jag klar för mig. Dock finns det en person jag har tagit bort som vän på snap för ett par dagar sen. Så la jag upp en story idag och några timmar efter jag tog bort vederbörande.

Personen ifråga har kollat storyn vilket inte är konstigt heller , men när jag klickar på namnet i listan över tittare så står det " acceptera vän " , trots att jag själv vet med mig att jag tagit bort den. Är detta någon bugg eller är det någon som vet?

Tacksam på förhand!
Citera
2021-02-19, 20:20
Medlem
Sainsburyss avatar
Nu har jag inte Snapchat men det låter som att din "vän" såg att han/hon blev borttagen och skickade en ny friend-request... Eller?
Citera
2021-02-19, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sainsburys
Nu har jag inte Snapchat men det låter som att din "vän" såg att han/hon blev borttagen och skickade en ny friend-request... Eller?

Ja, det vore ju det mest logiska i vanliga fall, men när jag går in och tittar på listan över förfrågningar så ser jag inte personen där ,, för när någon skickar en i vanliga fall brukar det komma upp där. Är därför jag blir förvirrad
Citera
2021-02-19, 22:09
Medlem
xposures avatar
Har du en öppen Snap?
Kolla dina inställningar.
Citera
2021-02-20, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xposure
Har du en öppen Snap?
Kolla dina inställningar.

Den är öppen , men det är inte det frågan handlar om riktigt , utan mer varför det står en " acceptera vän ikon " istället för " lägg till vän " när jag själv tagit bort personen och inte sett någon notis om vänförfrågan någon annanstans
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in