2021-02-19, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Och i alla dessa år så har det varit en nettoökning av personer med liknande bakgrund som hamnar i dessa områden. Sverige har naturligtvis inte haft kapacitet att ta upp dessa på arbetsmarknaden. Därför hamnar de i gäng och kriminalitet.

Italienare och Irländare kom i stora mängder till USA och var ofta kriminella. Anses de vara "undermänniskor" idag i USA?

Bilden av svenskarna som kom till USA var verkligen inte positiv heller. Om det blev för många så ansågs de bilda klaner, de kunde slåss och terrorisera amerikanerna och de var högljudda och skräniga:
https://www.jstor.org/stable/40918382?seq=1

Stoppa ytterligare inflyttning till utanförskapsområdena, och de försvinner som en våt fläck på badrumsgolvet dunstar bort. Jag lovar dig. 110%. Nej 200%.
Återigen har ni vänstermuppar USA:s bollar i munnen igen. Denna såpopera börjar bli tröttsam att konstant dra anekdoter från USA och försöka implicera här men fine om du vill gå den vägen så gör vi det,
den frasen "italienare och irländare kom i stora mängder till USA och var ofta kriminella" kan jag bemöta dig och kontra med att italienare och irländare tillhörde en av dom mest framgångsrikaste etniska grupperna i USA tillsammans med tysk-amerikaner. USA:S presidentanda består av irländsk blod. Alltså gick integrationen bättre här eftersom det var mer av en snarlik civilisation mellan dessa grupper.
https://epicchq.com/story/us-presidents-with-irish-heritage/
Citera
2021-02-19, 18:53
Awaiting Email Confirmation
Porrmorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talespin
Jag tycker att du är en korkad kulturmarxist.

Vi kan kan bara lösa Sveriges problem på ett sätt och det är att skicka tillbaka 9/10 som har kommit till Sverige sedan Reinfeldt fick makten.

Tycker du att han är en kulturmarxist? I så fall anser jag att du är Hitler pånyttfödd.
Citera
2021-02-19, 18:53
Medlem
Citat:
Om det ändå vore så bra. Sverige behöver en Hitler nu mer än någonsin.
Håller med dig, hela Europa behöver en Hitler 2.0.
Citera
2021-02-19, 18:54
Porrmorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stato
Det säger en hel del om dig. När ska du vakna?

Jag tycker detta inlägg säger mycket om dig. När ska DU vakna?
Citera
2021-02-19, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Vem ska försörja dessa mänskliga sopor? Du kanske?
Så man är automatiskt en mänsklig sopa för att man är neger eller muslim?

Jag vill helt klart att kriminella ska utvisas och att bidrag utan motprestation till arbetsföra människor ska stoppas helt. Det ska vara så jävla jobbigt att gå på bidrag så att man kämpar hårt för att ta sig ur sin situation.

Men det är en helt annan fråga. Jag svarade som sagt på ett inlägg där det stod: Utvisa alla negrer och muslimer.

Kan du visa på ett enda lyckat fall i historien där något land har utvisat hela folkgrupper beroende på hur de ser ut? Ett enda, så är jag nöjd.
Citera
2021-02-19, 18:55
Medlem
Talespins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porrmorr
Tycker du att han är en kulturmarxist? I så fall anser jag att du är Hitler pånyttfödd.

Om du tror att du förolämpar mig nu så tror du fel.
Citera
2021-02-19, 18:56
Porrmorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maaraadona
Håller med dig, hela Europa behöver en Hitler 2.0.

Vilka tänker du utrota?
Citera
2021-02-19, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/oA7GEj/massiv-kritik-mot-akessons-ordval-ovardigt-en-partiledare

"Jimmie Åkesson kräver stopp för all invandring som utgör en ”kulturell belastning”.

Uttalandet har mötts av massiv kritik från hans politiska motståndare.

– Sverigedemokraternas politik och retorik radikaliseras i takt med att samhällsdebatten tänjer sina gränser, säger Annie Lööf i ett uttalande."

Har Åkesson rätt?
Menar du att han har fel...?
Gillar du barngifte, stympstraff, och kvinnoförtryck rent allmänt?
Citera
2021-02-19, 18:57
Porrmorrs avatar
Citat:
Om du tror att du förolämpar mig nu så tror du fel.

Det trodde jag aldrig
Citera
2021-02-19, 19:00
Medlem
Kontrollerad opposition . Alla vet att detta är 25 år för sent.
Citera
2021-02-19, 19:00
Medlem
Citat:
Jag tycker att du är en korkad kulturmarxist.

Vi kan kan bara lösa Sveriges problem på ett sätt och det är att skicka tillbaka 9/10 som har kommit till Sverige sedan Reinfeldt fick makten.
Helt omöjligt. De flesta är en del av samhället och vill göra rätt för sig. Det skulle få katastrofala följder att utvisa så många på kort tid. De 5-10% som inte vill göra rätt för sig kan vi däremot gärna utvisa.
Citera
2021-02-19, 19:02
Medlem
Talespins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porrmorr
Vilka tänker du utrota?

Utrota? Jag vill inte utrota någon.

Jag vill däremot utrota globalism och kulturmarxism.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in