• 2
  • 3
2021-03-11, 07:25
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
Du kan inte få seratonergt syndrom av oxy, då det inte slår på seratonin receptorerna, det är tram du tänker på där.
Eller sänker kramptröskeln heller..

Så sitt inte och hitta på saker är du snäll.

Mest troligt visste inte TS vad denne skulle förvänta sig i rusväg..
Ta och ”tvätta” bort höljet på OC-80 tabletten nästa gång, krossa pillret och skotta upp i snoken.

Trots dina förstärkande ord så verkar det vara folk som upplever att ruset försvinner, eller blir sämre, i samband med intag utav SSRI.

(FB) SSRI förstör ruset av oxycontin. Gäller det även andra opiater?

Finns mer om det på Flashback, och ännu mer längre ut på det världsvida nätet - en sökning bort. Men visst håller jag med om att risken för serotonergt syndrom är kraftigt överdriven. Jag ville mest göra en poäng då människan inte har någon aning om vad hon håller på med.
Citera
2021-03-15, 19:49
Medlem
No6s avatar
Dela till 20-40 mg (2-4 delar) och KROSSA delen innan du sväljer. Då får du maximalt rus och slipper spy.

Jag har ingen aning om det räcker att dela, flera har ju skrivit det. Jag brukar krossa för att vara säker, och har rätt dåliga tänder. Sedan otroligt nog har jag lärt mig att tycka om smaken.

Japp, SSRI läste jag också sänkte effekten på enzymet som omvandlar till Morfin eller liknande, i levern. Därför gav jag inte(tack och lov) det en chans. Har ingen aning om det faktiskt är sant, men jag skulle förvåna mig. Den där skiten har ju en biverkning på allting.

En väninna åt Tramadol ihop med SSRI, trots att jag hela tiden sa att det är farligt så fortsatte hon. Inget hände ioförsig men varför kan vissa inte lyssna...
Senast redigerad av No6 2021-03-15 kl. 19:53.
Citera
2024-09-20, 15:45
Medlem
Ja det är fake, jag har just nu fake mundi.
Ingen känsla som man brukar (hsr ätit gröna i 5vårs tid ävennfrån mundi. Dessa jag har är mundi färgen är borta på vissa ställen. Går väldigt lätt sönder till smulor, smakar inte som det brukar (smakar ngt annat som sotter kvar i munnen)
Citera
2024-10-07, 21:21
Medlem
Som sagt fejk mundipharma är inomlopp

80 mg polska kommer i vit blister.
Det går lätt sönder.
Färgen åker av lätt.
Smakar inte som det brukar samt sitter smaken i munnern i x antal timmar.
Det tar bort abstinens men utan något som helst rus.

Något innehåller dem eftersom den stillar abset.

Har bild på den.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in