2021-02-19, 12:18
Medlem
tweezysaabs avatar
Hej!
Har länge lyssnat på screamo/post-rock bandet Iwrotehaikusaboutcannibalisminyouryearbook, och jag vet att även många andra band inom just den stilen har lika edgy och långa namn.

Och då undrar jag om ni har några bra exempel? Det ända jag kan komma på i nuläget är väl I Would Set Myself On Fire For You
Tack i förväg!
Citera
2021-02-19, 12:45
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tweezysaab
Hej!
Har länge lyssnat på screamo/post-rock bandet Iwrotehaikusaboutcannibalisminyouryearbook, och jag vet att även många andra band inom just den stilen har lika edgy och långa namn.

Och då undrar jag om ni har några bra exempel? Det ända jag kan komma på i nuläget är väl I Would Set Myself On Fire For You
Tack i förväg!

And You Will Know Us By The Trail Of Dead

My Life In The Thrill Kill Cult

Dave Dee, Dozy, Beaky, Mick & Tich
Citera
2021-02-19, 13:40
Medlem
.Sensejs avatar
Citat:
Hej!

Tack i förväg!

The World Is A Beautiful Place And I Am No Longer Afraid To Die.
Citera
2021-02-19, 14:21
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Hej!

Tack i förväg!

Hösten 2015 kom ett album med många bokstäver:

Då släppte
Eximperituserqethhzebibšiptugakkathšulweliarzaxułu m
sitt debutalbum.

Titeln var
Prajecyrujučy Sinhuliarnaje Wypramieńwańnie Daktryny Absaliutnaha J Usiopahłynaĺnaha Zła Skroź Šaścihrannuju Pryzmu Sîn-Ahhī-Erība Na Hipierpawierchniu Zadyjakaĺnaha Kaŭčęha Zasnawaĺnikaŭ Kosmatęchničnaha Ordęna Palieakantakta, Najstaražytnyja Ipastasi Dawosiewych Cywilizacyj Prywodziać U Ruch Ręzanansny Transfarmatar Časowapadobnaj Biaskoncaści Budučyni U Ćwiardyniach Absierwatoryi Nwn-Hu-Kek-Amon, Uwasabliajučy Ŭ Ęfirnuju Matęryju Prach Ałulima Na Zachad Ad Ękzapłaniety PSRB 1620-26b.
Citera
2021-02-19, 20:21
Medlem
Vermillionss avatar
Citat:
Hej!

Tack i förväg!

Jag vann tävlingen.

XAVLEGBMAOFFFASSSSITIMIWOAMNDUTROABCWAPWAEIIPPOHFF FX

Bandlogga: https://i.redd.it/1p5m3yjyq9111.png

Nån form av deathcore-band från Sydafrika. Inte så pjåkiga faktiskt. https://youtu.be/4PnYMkxRrmw
Senast redigerad av Vermillions 2021-02-19 kl. 20:24.
Citera
2021-02-19, 20:23
Medlem
tweezysaabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vermillions
Jag vann tävlingen.

XAVLEGBMAOFFFASSSSITIMIWOAMNDUTROABCWAPWAEIIPPOHFF FX

Bandlogga: https://i.redd.it/1p5m3yjyq9111.png

Nån form av deathcore-band från Sydafrika. Inte så pjåkiga faktiskt.

Jo, har hört om detta!

Betyder ju:

"Acidic Vaginal Liquid Explosion Generated by Mass Amounts of Filthy Fecal Fisting and Sadistic Septic Syphilic Sodomy Inside the Infected Maggot Infested Womb of a Molested Nun Dying Under the Roof of a Burning Church While a Priest Watches and Ejaculates In Immense Perverse Pleasure Over His First Fresh Fetus"

Trevligt!
Citera
2021-02-19, 20:26
Medlem
Vermillionss avatar
Citat:
Jo, har hört om detta!

Betyder ju:

"Acidic Vaginal Liquid Explosion Generated by Mass Amounts of Filthy Fecal Fisting and Sadistic Septic Syphilic Sodomy Inside the Infected Maggot Infested Womb of a Molested Nun Dying Under the Roof of a Burning Church While a Priest Watches and Ejaculates In Immense Perverse Pleasure Over His First Fresh Fetus"

Trevligt!

Det var som fan! 😂😂😂
Undrar däremot om det var nån som verkligen lade ner tiden på bandloggan genom att skriva ut rätt bokstäver eller om det bara var krims-krams.
Citera
2021-02-19, 22:06
Medlem
tweezysaabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vermillions
Det var som fan! 😂😂😂
Undrar däremot om det var nån som verkligen lade ner tiden på bandloggan genom att skriva ut rätt bokstäver eller om det bara var krims-krams.

Skulle det mycket väl kunna vara
Känns som ett jävla massa krångel med att skriva ut alla bokstäver i en sådan typisk death/black metal font.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in