• 1
  • 2
2021-02-19, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psoglav
Han bgkysste vl Kvarforth p scen vid ngot tillflle, s nog kan man kalla honom mjukis.

Finns inte mycket att sga i vrigt. Hans insats i Mayhem var ok, ven om han inte alls kan mta sig med Attila eller Dead. Skitliv r ett totalt vrdelst band.

Jag tillhr skaran som anser att Maniac r bttre i Skitliv n han ngonsin var i Mayhem. Kanske att de frsta ren var ngorlunda ok. Med det sagt, inte att han r superb p ngot vis. Dock kan man beundra hans ihllande vilja att producera och vara kvar i branschen.

r Skitliv aktivt nu? Vem fan r Kvarforth egentligen?
Citera
2021-02-19, 13:45
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethsiren
Jag tillhr skaran som anser att Maniac r bttre i Skitliv n han ngonsin var i Mayhem. Kanske att de frsta ren var ngorlunda ok. Med det sagt, inte att han r superb p ngot vis. Dock kan man beundra hans ihllande vilja att producera och vara kvar i branschen.

r Skitliv aktivt nu? Vem fan r Kvarforth egentligen?
Hur kan du inte veta vem Kvarforth r? Han r ju andra halvan av Skitliv.
Citera
2021-02-19, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Hur kan du inte veta vem Kvarforth r? Han r ju andra halvan av Skitliv.

Jag VET vem han r. Menar att vem r han utan Maniac egentligen? Anser att skitliv hade kunnat varit ett enmansband likvl. Maniac str ju fr 90% av allt som gr bandet ngorlunda intressant.
Citera
2021-02-19, 17:26
Medlem
Sg Mayhem med Maniac p sng 1998(?) i Ume. Var bra som fan! Hellhammer var i vanlig ordning helt fantastisk.

P DMDS-svngen hr om ret var det ocks jvligt bra!
Citera
2021-02-20, 00:21
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psoglav
Han bgkysste vl Kvarforth p scen vid ngot tillflle, s nog kan man kalla honom mjukis.

Finns inte mycket att sga i vrigt. Hans insats i Mayhem var ok, ven om han inte alls kan mta sig med Attila eller Dead. Skitliv r ett totalt vrdelst band.

Tycker att det mesta med Kvarforth har ltit ganska bra, framfrallt Shining. Sedan fr man tycka vad man vill om honom.
Men Skitliv r i alla fall skit enligt mig, kan inte riktigt med deras musik.
Citera
2021-02-26, 11:14
Medlem
Craiggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethsiren
Lnka?

Orkar inte lnka men sk p Deathcrush live Brutal Assault 2015.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in