2021-02-18, 15:21
Medlem
yz44s avatar
Om det skickats med olika leverantörer kan det komma flera gånger på samma dag.
Citera
2021-02-18, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruz-Lee
Om man har postat i postnords brevlåda ja, ganska logiskt faktiskt...

Det är enbart PostNord som har lådor på stan. Andra postföretag hanterar enbart företag och myndigheter.
Citera
2021-02-18, 15:49
Medlem
Brevbäraren kommer alltid två gånger. Det är känt sen gammalt 😂
Citera
2021-02-18, 16:03
Bannlyst
Inte om han kör NO-FAP!!
Citera
2021-02-18, 16:22
Avstängd
XX-Ambars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slumbarn
Hej! Jag väntar just nu på ett brev som blev postat måndag från Malmö, har fortfarande inte fått mitt brev och börjar bli lite nervös
Du lär kontaktas av polisen snart angående innehållet i brevet. Det är dock inte olagligt att stå som mottagare på ett brev som innehåller narkotika så du behöver inte vara nervös.
Citera
2021-02-19, 13:40
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slumbarn
Jag väntar just nu på ett brev som blev postat måndag från Malmö, har fortfarande inte fått mitt brev och börjar bli lite nervös att brevet har blivit borttappat.
Var det tillräckligt med porto på? Väger det över 50g så behöver t.ex 2 frimärken, var adressen tydligt och korrekt skriven? Har man fel postnr. så kan det ta längre tid.
Citera
2021-02-19, 19:27
Medlem
Slumbarns avatar
Fick brevet idag! Tog en jävla tid asså!
Citera
2021-02-23, 16:18
Medlem
sb1231s avatar
jag bor i ett område där posten kommer på tisdagar och torsdagar denna veckan från postnord. Idag fick jag post från 3 olika företag. Jag har beställt från flugsvamp, finns det någon chans att det kommer post imorgon då? även ifall det är en onsdag? mvh
Citera
2021-02-24, 13:49
Medlem
Slumbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sb1231
jag bor i ett område där posten kommer på tisdagar och torsdagar denna veckan från postnord. Idag fick jag post från 3 olika företag. Jag har beställt från flugsvamp, finns det någon chans att det kommer post imorgon då? även ifall det är en onsdag? mvh
Om du bor i ett område med postnummer som startar med 2 så nej, det finns ingen chans att det kommer imorgon.
Citera
2021-02-24, 14:01
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sb1231
även ifall det är en onsdag? mvh
Inte direkt svar på din fråga men ett alternativ till nästa gång kan vara att skriva adressen som Poste Restante så är det utdelning andra dagar också hos Företagscentret i bästa fall.
Citera
2022-10-10, 15:59
Medlem
coxenframmes avatar
Beställt olagligheter från 3 olika leverantörer. Alla brev skickades i Måndags förra veckan. 2 av de dök upp dagen efter men det tredje brevet har inte kommit än. Misstänker inte scam då jag handlat tidigare och större mängd. Kommer brevet dyka upp eller är det taget? Tredje utlämningsdagen idag som det inte dykt upp.
Citera
2022-10-11, 13:50
Medlem
Elden1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coxenframme
Beställt olagligheter från 3 olika leverantörer. Alla brev skickades i Måndags förra veckan. 2 av de dök upp dagen efter men det tredje brevet har inte kommit än. Misstänker inte scam då jag handlat tidigare och större mängd. Kommer brevet dyka upp eller är det taget? Tredje utlämningsdagen idag som det inte dykt upp.

Tyvärr verkar en hel del försändelser försvinna på vägen.
Du får uppdatera oss ifall det kommer imorgon!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in