2021-02-18, 10:46
Medlem
grottmuttans avatar
Hon har fina tuttar och fin rumpa men där slutar det. Har så svårt att tänka mig att leva med en sån där. Vad gör man ens?
Citera
2021-02-18, 10:59
Medlem
Vanstertrollets avatar
Folk som tror att ingen kommer att vilja ta i henne med tång har tyvärr fel. Sanningen är den att det kommer stå en massa kåta och desperata töntar i led för att spänna på en sån slyna.
Citera
2021-02-18, 11:13
Medlem
NorhenCrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagge1
Once you go black, we don't want you back.

Tjejen är skadat gods, ingen vit man vid sina sinnens fulla bruk kommer att vilja ha henne.

100% av alla sojaförtärande skabbrödingar på Flashback kommer vilja ha henne med andra ord??
Citera
2021-02-18, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hitler.was.a.vegan
Å samtidigt så sitter varenda 13-17 åring svensk flicka och likar dom och lyssnar på deras poddar.

Hugaligen vilken framtid vi har framför oss.
Tänkt på detta med, ytterst oroväckande.
Citera
2021-02-18, 11:26
Medlem
Haddock93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb
Notera hur den moderna svenska kvinnan heller aldrig dras till någon välutbildad neger som försöker läsa till doktor eller bli ingenjör men det är alltid någon idrottare med IQ < fiskmås eller någon som rappar till någon dekadent skit och s.k. musik. Det tycker en sån här modern bimbo är hög status och jättehäftigt.

Tyvärr för Alice del så är hon ju en offentlig person som inte heller kan gömma alla varningsflaggor för en anständig man då det bara är att göra en googling för att se att hon är en ytlig bimbo som lever för smink och krimskrams och fått kuk av negrer och diverse annat.

Det är tragiskt men den man bör klandra är hennes far som inte har kunnat ge någon vägledning alls till sin vilsna bimbo.

Istället för att klandra hennes far skulle jag nog klandrat samhället. Dagens kultur är dekadent och skiten i samhället (kriminella m.m.) är något som man ser upp till istället för de som verkligen gör väl.

Annars håller jag med i det du skriver. Finns en anledning varför unga idag mår dåligt och varför många killar idag väljer att vara singel eller är tvingade till det. Djup diskussion men ja.

Vi måste börja jobba på att bygga bra kultur igen där man ser upp till de som verkligen producerar värde till samhället och dylikt.

Hur som helst tycker jag detta är en icke nyhet.

Citat:

Å samtidigt så sitter varenda 13-17 åring svensk flicka och likar dom och lyssnar på deras poddar.

Ja tror detta har gått igenom varje tänkande individs medvetande.

”Hard times create strong men,
strong men create good times,
good times create weak men,
and weak men create hard times.
Senast redigerad av Haddock93 2021-02-18 kl. 11:31.
Citera
2021-02-18, 13:05
Avstängd
george.sthlms avatar
för bara någon månad sedan var hon superkär, hon tog med sig honom hem till Göteborg så
han kunde träffa hennes föräldrar å grejer.
Något har hänt helt klart. Men vad ?

Grabben är 20 bast hon 24.
Han fick trycka henne några månader och sedan sayonara ?
Citera
2021-02-18, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Alice Stenlöf och Jireel har gjort slut
Bekräftar uppbrottet: ”Har mått dåligt”

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...har-gjort-slut

Klassiskt scenario. Kvinna i ung ålder väljer en exotisk herre för kortvarig stimulans när hon väljer djävulen över ängeln som gråter över axeln just nu. Hur ska hon hitta långvarig lycka i livet nu? Fullständigt uträknad en vettig bra kille nu? Ingen vill väl ta i en kvinna som av allt att döma kan välja och vraka trots detta faller på sin egen korta impulsivitet att hon väljer en kille som detta?
Jag kan ju inte tala för hela svenska folket men mina egna erfarenheter av kvinnor som sökt exotiska karlar i livet är en enda lång ångest och huvudvärk att ens försöka bygga ihop ett förhållande med.
Hur ska detta sluta?
Lol! Hon kommer nog inte ha några problem att hitta nu kille. Oavsett vad ny incels vill tro
Citera
2021-02-18, 13:24
Medlem
Citat:
Influencers (kvinnliga) och artister i Sthlm under 28 år måste ju knulla mer är Gene Simmons gjorde 1979.

Dom äter aborter till frukost dessa slinkor.

Ja du fan! Att inte vara tillsammans med en och samma kille hela livet är ju veeeeeeerkligen sååååååååå slinkigt. Iaf för en incel.
Citera
2021-02-18, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
för bara någon månad sedan var hon superkär, hon tog med sig honom hem till Göteborg så
han kunde träffa hennes föräldrar å grejer.
Något har hänt helt klart. Men vad ?

Grabben är 20 bast hon 24.
Han fick trycka henne några månader och sedan sayonara ?

"Superkär" betyder "just i detta ögonblick är jag kåt och tillfredsställd", inte "jag älskar denna människa och vill bygga upp något långsiktigt där vi gemensamt kämpar för att det ska bli så bra som möjligt", har jag lärt mig den hårda vägen. Tar inte folks påstådda kärlek på allvar längre, då de ändå sticker dagen efter.
Citera
2021-02-18, 13:35
Medlem
lafemmefatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
[---]Jag kan ju inte tala för hela svenska folket men mina egna erfarenheter av kvinnor som sökt exotiska karlar i livet är en enda lång ångest och huvudvärk att ens försöka bygga ihop ett förhållande med.[---]
Det är väl just det som är grejen, att de kvinnorna du har och haft i din närhet speglar dig själv som person, och det är inga att hänga i granen. Lätt att skylla ifrån sig på männen i såna fall.

Alice är en ung kvinna som lever lyckligt i en bostadsrätt i Sthlms innerstad med en stadig inkomst, massa vänner, oändliga kontakter och ett fördelaktigt utseende. Jag tror hon klarar sig. Blir mer orolig för alla vita slödder och incels som häckar här på Flashback.
Citera
2021-02-18, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -modestyblaise-
Lol! Hon kommer nog inte ha några problem att hitta nu kille. Oavsett vad ny incels vill tro
Jag är knappast en incel om jag bredbent kan påstå att jag sållar en sån brud direkt och knappast behöver springa efter tjejer som gillar att bli skjutna i råttan av förortsgrabbar.
Citera
2021-02-18, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lafemmefatale
Det är väl just det som är grejen, att de kvinnorna du har och haft i din närhet speglar dig själv som person, och det är inga att hänga i granen. Lätt att skylla ifrån sig på männen i såna fall.

Alice är en ung kvinna som lever lyckligt i en bostadsrätt i Sthlms innerstad med en stadig inkomst, massa vänner, oändliga kontakter och ett fördelaktigt utseende. Jag tror hon klarar sig. Blir mer orolig för alla vita slödder och incels som häckar här på Flashback.

Fördelaktigt utseende går att diskutera. Hennes huvud har formen som en mikrovågsugn och efter att ha kikat igenom hennes sociala medier och även vad hon haft för pojkvän är ju den samlade bedömningen att hon även är lika smart som en mikrovågsugn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in