Citat:
Ursprungligen postat av
trevliggrabb
Notera hur den moderna svenska kvinnan heller aldrig dras till någon välutbildad neger som försöker läsa till doktor eller bli ingenjör men det är alltid någon idrottare med IQ < fiskmås eller någon som rappar till någon dekadent skit och s.k. musik. Det tycker en sån här modern bimbo är hög status och jättehäftigt.
Tyvärr för Alice del så är hon ju en offentlig person som inte heller kan gömma alla varningsflaggor för en anständig man då det bara är att göra en googling för att se att hon är en ytlig bimbo som lever för smink och krimskrams och fått kuk av negrer och diverse annat.
Det är tragiskt men den man bör klandra är hennes far som inte har kunnat ge någon vägledning alls till sin vilsna bimbo.
Istället för att klandra hennes far skulle jag nog klandrat samhället. Dagens kultur är dekadent och skiten i samhället (kriminella m.m.) är något som man ser upp till istället för de som verkligen gör väl.
Annars håller jag med i det du skriver. Finns en anledning varför unga idag mår dåligt och varför många killar idag väljer att vara singel eller är tvingade till det. Djup diskussion men ja.
Vi måste börja jobba på att bygga bra kultur igen där man ser upp till de som verkligen producerar värde till samhället och dylikt.
Hur som helst tycker jag detta är en icke nyhet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hitler.was.a.vegan
Å samtidigt så sitter varenda 13-17 åring svensk flicka och likar dom och lyssnar på deras poddar.
Hugaligen vilken framtid vi har framför oss.
Ja tror detta har gått igenom varje tänkande individs medvetande.
”Hard times create strong men,
strong men create good times,
good times create weak men,
and weak men create hard times.”