2021-02-21, 14:22
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slashasch
Vart hittar du alla snygga killar som gillar att festa och sporta? Skicka dem till mig låter kanon!!

Förövrigt varför i helvete är det viktigt att killen är smart för? Mitt ex var 10ggr smartare än mig och det var grymt irriterande! Han fick alltid som han ville o retades jämt.
Näe jag vill hellre ha en som är lite korkad 😅😄
Är han rolig, vältränad, kåt, och snäll är jag nöjd 😊

Kan bara hålla med. Smarta killar ska alltid bestämma, och dessutom har dom en ganska förlegad kvinnosyn. Bättre då med en halvkorkad mes, som låter oss tjejer styra skutan åt rätt håll.
Citera
2021-02-22, 00:15
Medlem
Jag ha en hög iq, mensa nivå. Jag har vart med om mycket mänskligt umgänge och många partners genom åren och känner att socialt umgänge blivit förutsägbart och att et går på repeat jag får mer dopaminutsöndring genom mina hobbies, tidskrifter som jag läser där jag kan utforska livet och upptäcka mer nyanser.

Vill jag tänka smart, så så riktar jag mina tankar på valda forum,eller nöjer mig med att researcha ny information och tänka ut det själv med mitt djupa tankeliv.

Egentligen ä det bättre att dejta en dum tjej. Hon går på skitsnacket lättare och är lättare att få i säng eller skaffa tillfälligt förbindelse med. Träffar man en smart tjej, så är det helt enkelt svårare att få igenom sin agenda och mycket kommer vara på hennes villkor.
Senast redigerad av stroganof 2021-02-22 kl. 00:19.
Citera
2021-02-27, 09:02
Medlem
Man kan va smart på olika sätt
Citera
2021-02-27, 09:25
Bannlyst
smarta kvinnor får lätt tag i smarta män

varför ! jo smarta män gillar inte osmarta kvinnor , vi är rätt kräsna i det

varför ! jo livet ihop med en enkel kvinna blir mycket fort uttråkande , en smart kvinna håller nyfikenheten uppe för henne under mycket lång tid .

så , finns inga genvägar i detta
Citera
2021-02-27, 11:14
Medlem
Jag tycker intelligens är det sexigaste som finns. Smarta tjejer som använder sin hjärna fattar helt enkelt bättre beslut i alla livets olika aspekter. I allt från hur de sköter sin kropp och hälsa, jobb, familj, nöje mm. tar en smart kvinna helt enkelt bättre beslut i längden. En sådan kvinna väljer även mannen som får välja henne ;-) Hittar man henne, eller hon dig, vet man att man har en väldigt bra början på något långsiktigt
Citera
2021-02-27, 17:36
Medlem
CompressorVanes avatar
Smarta män håller sig borta från kvinnor.

För hur mycket problem vill någon som är smart ha!?

Inga alls...

De är ju smarta nog att vara smart på det smarta sättet.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in