2021-02-16, 23:41
Medlem
Vänta tills du hittar någon som älskar dig istället. Jag hade föredragit snygg före smart. Men det ska väl ändå inte vara så svårt hitta en smart kille? Umgås där de umgås.
Citera
2021-02-16, 23:42
Medlem
Vad menar du med "smart", TS? Ska han vara "streetsmart", lite fräck och företagsam, social och bra på att pladdra, eller ska han vara intellektuell, djup, bildad? Multibegåvad mensakandidat?

Intelligens kan se så olika ut, man kan ha ett högt IQ men vara en total loser socialt tex.

Att du blir imponerad av en kille som är bra på att räkna är en sak, men har du något annat att kontra med? Kanske framstår du inte som så intressant för den typen av kille? Intelligenta personer är inte nödvändigtvis så värst imponerade av att någon blir imponerad av dem.

Om du raggar i skrift kan ett tips vara att lära dig av med särskrivning, lära dig skilja på de och dem och uttrycka dig allmänt bra.
Citera
2021-02-17, 00:17
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cirkusregeringus
Trådstartaren verkar ha varit inne lite för mycket på Tinder och fått uppblåst självförtroende. Sånt sker när världstillståndet sätter det naturliga urvalet ur spel.

Lägg till det faktum att TS själv bor på gruppboende och har god man och går i daglig verksamhet/Samhall - enligt dennes tidigare trådar där denne bland annat misslyckades med att charma en av de andra boende på det LSS-boende denne bor på.
Citera
2021-02-17, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Bara att gå hem och låta sig bli knullad av 100 blattar istället för att komma över det.
Det löser sig ska du se
Citera
2021-02-17, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Lägg till det faktum att TS själv bor på gruppboende och har god man och går i daglig verksamhet/Samhall - enligt dennes tidigare trådar där denne bland annat misslyckades med att charma en av de andra boende på det LSS-boende denne bor på.

Har hon man redan? Bruh
Citera
2021-02-17, 01:29
Medlem
Pungpuckels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Besoar
Jag beklagar. Eftersom du har ett problem med dig själv och andra måste du kunna det. Lycka till ändå!
Har du OCD? Ingår även rikets medicinare och svensklärare i din aspiebesatthet? De har rimligtvis anledning att torgföra korrekt stavning. MC är en på sitt sätt legendarisk postare i detta forum, för övrigt.

Mycket möjligt.
Men framförallt ser jag aspen hos människor, alla har vi en liten asp därinne.
Somliga mer, andra mindre.
Citera
2021-02-17, 01:41
Medlem
Rickenbacker69s avatar
Citat:
Bara att gå hem och låta sig bli knullad av 100 blattar istället för att komma över det.

Rent statistiskt borde ju MINST en av dem vara smart...
Citera
2021-02-17, 08:30
Medlem
TacoKryddmixs avatar
Citat:
Hur kan det vara så svårt att få en kille som är smart och inte snygg? Jag menar inte överdrivet ful heller. GÄrna snygg. Jag hade en på krokenn men han dumpade mig under min sjukdomsperiod vilket jag kan förstå honom. Nu får man bara massa snygga och intetsägande killar på sig och det är ointressant. Jag kommer aldrig hitta någon som honom igen. Och bara att gå vidare men hurdå? Träffa massa snygga sociala killar som gillar sport och resa och festa. Ja kul för dem. Inte för mig.

Problemet är sällan att en "smart" kille inte går att hitta, problemet är oftare av alla erfarenheter jag någonsin hört att kvinnan inte har något intresse utöver, paradise hotel, smink och skönhet, sociala medier eller mäta sig med andra människor.

Utseende och attraktioner är självklart en del av en det man söker, men jag är jävligt villig att dagtinga med utseende så länge det i andra änden går att föra timslånga samtal över några flaskor vin, om samhällsfrågor och historia som jag kan göra med män i min närhet.
Citera
2021-02-17, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pungpuckel
Mycket möjligt.
Men framförallt ser jag aspen hos människor, alla har vi en liten asp därinne.
Somliga mer, andra mindre.
Hahaha, säkert så. Särskilt den som vågar sig på att rätta någon annan.
Citera
2021-02-17, 10:35
Medlem
Jag är hyfsat intelligent, men jag blir avtänd på hur du uttrycker dig i skrift TS.
Citera
2021-02-19, 16:11
Medlem
Vart hittar du alla snygga killar som gillar att festa och sporta? Skicka dem till mig låter kanon!!

Förövrigt varför i helvete är det viktigt att killen är smart för? Mitt ex var 10ggr smartare än mig och det var grymt irriterande! Han fick alltid som han ville o retades jämt.
Näe jag vill hellre ha en som är lite korkad 😅😄
Är han rolig, vältränad, kåt, och snäll är jag nöjd 😊
Citera
2021-02-19, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange

Jag citerar dig i förhoppningen att någon i den här tråden är läskunnig och tillräckligt smart för att lägga ihop två och två och få det till fyra (och kunna skriva det på tavlan själv ).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in