Citat:
Ursprungligen postat av
Milford.Cubicle
Hur kan det vara så svårt att få en kille som är smart och inte snygg? Jag menar inte överdrivet ful heller. GÄrna snygg. Jag hade en på krokenn men han dumpade mig under min sjukdomsperiod vilket jag kan förstå honom. Nu får man bara massa snygga och intetsägande killar på sig och det är ointressant. Jag kommer aldrig hitta någon som honom igen. Och bara att gå vidare men hurdå? Träffa massa snygga sociala killar som gillar sport och resa och festa. Ja kul för dem. Inte för mig.
Problemet är sällan att en "smart" kille inte går att hitta, problemet är oftare av alla erfarenheter jag någonsin hört att kvinnan inte har något intresse utöver, paradise hotel, smink och skönhet, sociala medier eller mäta sig med andra människor.
Utseende och attraktioner är självklart en del av en det man söker, men jag är jävligt villig att dagtinga med utseende så länge det i andra änden går att föra timslånga samtal över några flaskor vin, om samhällsfrågor och historia som jag kan göra med män i min närhet.