2021-02-16, 20:27
Medlem
irriducibiliis avatar
i min ungdom fick jag mycket och snygga tjejer.
Nu när jag blivit äldre och blivit alkis och fet så har dejtingen gått trögare.
Har dock hittat en tjej som likt mig vill bli förälder sent (35+).
Hon är verkligen inget kap men väldigt, väldigt snäll.

Ibland funderar jag på om ungen hade blivit snygg som megan fox om man skaffat den med någon av 18 åringarna som var slimmade och sexiga, men nu ska jag få en unge med en nästan medelålders halv fet kvinna som inte är så attraktiv.
Spelar de så mycket roll vem man får barnet med?
Citera
2021-02-16, 20:31
Medlem
utan.att.stannas avatar
Att gå på stabil och snäll låter mycket bra. Gör inte samma misstag som många oss; snygg men helt slut invärtes. Då får man problem livet ut sen.
Citera
2021-02-16, 20:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av irriducibilii

Ibland funderar jag på om ungen hade blivit snygg som megan fox om man skaffat den med någon av 18 åringarna som var slimmade och sexiga, men nu ska jag få en unge med en nästan medelålders halv fet kvinna som inte är så attraktiv.

Vill du bara få en unge om denne blir lika snygg som Megan Fox eller är du orolig över att du kommer få en ful bastard?

Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Att gå på stabil och snäll låter mycket bra. Gör inte samma misstag som många oss; snygg men helt slut invärtes. Då får man problem livet ut sen.

👏🏼👏🏼👏🏼
Citera
2021-02-16, 20:36
Medlem
Soetroevs avatar
Citat:

Instämmer. Problemet skulle väl eventuellt vara om du blir avtänd på den halvfeta och sexlivet blir lidande, men är hon stabil och snäll så kommer det gynna både dig och dina barn 10ggr mer i längden.

Edit: hade en snygg tjej som var ett helvete att vara tillsammans med och blev även avtänd fysiskt pga hennes instabila beteende. Hade lätt hellre legat med någon som var lite fulare men som jag vet ville mig väl.
Senast redigerad av Soetroev 2021-02-16 kl. 20:40.
Citera
2021-02-16, 20:42
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soetroev
Instämmer. Problemet skulle väl eventuellt vara om du blir avtänd på den halvfeta och sexlivet blir lidande, men är hon stabil och snäll så kommer det gynna både dig och dina barn 10ggr mer i längden.
Med nya erfarenheter hade jag idag faktiskt hellre rekommenderat halvfet med lidande sexliv för att få det stabila och SNÄLLA. Har förvisso ett extremt perspektiv... ( BPD ).
Citera
Medlem
Finns väl ett folkligt ordspråk som säger att snygga föräldrar får snygga barn.
Citera
Medlem
Kennethkvartings avatar
Har du någon uppfattning om hur hon såg ut som yngre?

Om hon är bedagad, överviktig och sliten kan hon ju ändå ha skapliga gener, själv var du väl snygg innan du söp ner dig!?!

Isf kan ju ungen bli snygg faktiskt.

Med det sagt: Vill du ha barn ska du nog först och främst kika på kvinnans inre egenskaper, möjligen ska du ta dig en funderare om hon verkar ha nån slags ärftlig sjukdom.

Att ha små barn är ingen lek, se till att komma i form innan, sluta sup och så vidare.
Citera
2021-02-16, 20:54
Medlem
ähh ni är fylletrash båda två så det spelar absolut ingen roll.

bättre en snäll omhändertagande lydig kvinna än en snygg hondjävul!
Citera
2021-02-16, 21:18
Medlem
MrMadoffs avatar
Har uppfattningen att ibland kan en ful eller två fula få mycket snygga barn och ibland kan två grymt snygga få extremt fula. Tror mest det är ett lotteri alt. karma eller så är det någon särskild genuppsättning som passar bra ihop..
Citera
2021-02-16, 21:28
Medlem
Soetroevs avatar
Citat:
Med nya erfarenheter hade jag idag faktiskt hellre rekommenderat halvfet med lidande sexliv för att få det stabila och SNÄLLA. Har förvisso ett extremt perspektiv... ( BPD ).

BPD.. vet vad du har gått igenom broder. Man begraver sig själv långsamt i en sådan relation och när man väl lyckas ta sig ur så är det som att man får lära sig allt i livet på nytt igen. Men man överlever.
Citera
2021-02-16, 21:30
Medlem
Pungpuckels avatar
Jag tror faktiskt att det gör det, fick barn när jag var 19, och senare när jag var runt 35, och märkligt nog så tycker jag barnet jag fick först påminner om mitt 19-åriga jag, medan barnet jag fick senare påminner mer om mitt mognare jag

Kan förstås vara inbillning, men det borde ju vara så.

Har också lagt märke till att unga med gamla föräldrar, dom inte är inte lika snygga som motsatsen.
Citera
2021-02-16, 21:50
Moderator
pbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irriducibilii

Viktigast är att man har liknande värderingar och syn på barnuppfostran. Låter som en bra kvinna att vmbilda familj med om hon är väldigt snäll. Passionen kommer förhoppningsvis sig själv om ni är normala människor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in