Citat:
Ursprungligen postat av
vinkelhak
Som jag misstänkte då, du måste ha hjälp för att tolka det du ser

Ja ja, det är ju ditt problem.
Du vet, den fredliga protestaktionen som planerats i förväg hade fått tillstånd att vara där. Capitolium var förberedda och visste hur mycket folk som skulle komma. Ändå släppte dom in folk innanför spärrarna?
Så du förstår, jag är nämligen en av dom som satt och såg när det pågick i nutid. Innan filmerna togs bort och försvann. En av dom som såg hur polisen släppte in folket på området, öppnade dörrar och vinkade folk vidare ända in i byggnaderna.....
En av dom som såg när folket stod utanför och ropade "fed" "fed" "fed" och pekade mot huliganerna. En av dom som såg när Trumpanhängare försökte hindra huliganerna från att förstöra och slå sig fram. Men men, du missade allt detta du

eftersom du inte på egen hand kan tolka vad du ser så behöver någon som FRISERAR verkligheten och talar om för dig vad du ser....sorgligt men sant.
Du kan låtsas hur mycket du vill, inget ändrar sig än och attacken mot USA demokrati och Capital Building.
Och det är rätt komiskt att nå går på dom som under ed berättar vi är bara sketna lögnare och att ni inte ens fattar att en misstänkt kan gå med poliser/vakter utan vara våldsam
Dock vet vi redan efter Den Stora Bedövande Tystnaden att ni berättadce med detta oops, det var visst en statskupp, och nu är det försent att backa.
Fredlig

Du är så dum så att du blir rolig, men även efter man skrattat så har ingenting ändrat sig.
Ni verkar sjukt desperata, och man börjar ställa sig frågande om inte ett åtal mot trumpen är på G, som hens kuppmakare fått och fina långa fängelsestraff för statskuppsförsöket.
Citat:
Ursprungligen postat av
Love.Thy.Neighbor.
klyban, jag tror att du blandar ihop FOX med den ökända Fake news kanalen CNN. Det går för övrigt inte att ljuga om vad som egentligen hände under "stormningen" av Kapitolium, videomaterialet som är autentiskt talar för sig själv, oavsett vad du personligen har för uppfattning om Tucker Carlsson.
För övrigt så är jag också en av dem som såg allting live. President D. Trump's tal och vad som sedan hände under den så kallade "stormningen" och när de var inne i Kapitolium.
CNN har inte vittnat under ed att de är sketna lögnare, däremot FOX har
VI alla förstår detta är bara FOX sätt att få nån att rikta om blicken att FOX är bara sketna lögnare.
Gott försök, eller ja, inte alls.
Förstår dock varför du låtsas och med tanke du nog inte ens en gång haft ett rätt i nått här USA Politik.
Citat:
Ursprungligen postat av
seppolundgren
Kalla mig knäpp men ifall joe biden uppmanat mig eller någon annan supporter att gå upp till Capitol Hill och "fight like hell" samt " will be wild" så hade nog ingen i hans väljarkrets hörsammat honom.
Där skiljer sig Trumps följare från övriga.
Därför kallar jag dem för en organiserad sekt.
Dom glömmer av så mycket, och sen inbillar sig att det inte existerar.
Vita huset hade telefonkontakt med kuppmakarna, de hade hemliga möten hur de skulle agera, de bar in vapen och lagrade dessa för senare användning.
Jag misstänker att trumpen fick kalla fötter och inte vågade, annars hade nog dessa vapen kommit fram ur hotellen också som de hade transporterat dit.
En sak som är direkt komisk, det är att FOX försöker få folk att rikta blicken ifrån dom och att de under ed berättat och bevisats att de bara är sketna lögnare och även retar det gallfeber på användarna här att vi nu alla vet om detta, då det är under ed och fakta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Einzelgaenger
Demokratins hjältar vill alltså undanhålla viktig information från folket
Herrejävlar vad dum man måste vara om man inte har vaknat än.
Komik att ingen sådan ens kommit, och allt man har är att polisen leder en misstänkt och sen ska detta berätta vadå?
Och sen glömmer man av hemliga möten, vita huset har kontakt med kuppmakarna, vapen som transporterades in, och ja, alla åtal som lett till långa fängelstraff.
Ja, det är väldigt mycket vi ska glömma av och för rädda FOX ansikte att de bara är sketna lögnare, som är så finurligt att de berättat detta under ed också
Citat:
Ursprungligen postat av
Einzelgaenger
Motivet uppenbart: försöka åtala Trump så att han aldrig blir president igen. Gud har väl andra planer.
Det vore väl er blöta dröm att åtala trumpen och det fanns inget alls.
Men du verkar rädd för åtalet, det berättar du har förstått inget har ändrat sig.
Men vi alla vet efter Den Stora Bedövande Tystnaden att nu TDS-trumpnissar förstod att det var ett statskuppsförsök.
Och alla åtalen och fängelsestraffen berättar det samma.
Men att du inte förstår FOX försöker byta narrativ ifrån att de har under ed berättat de är sketna lögnare, det är intressant du missar, men det är lugnt förstår din agenda inte tål sanningen.
Citat:
Ursprungligen postat av
KaktusFlaktus
Jaha, det blev som vanligt. Kommunisterna, Trump-hatarna och andra motståndare till frihet och sanning blev återigen motbevisade av verkligheten. Det blir återigen tydligt varför censur och lögner är så centralt inom dessa ideologier

Precis ingenting är motbevisat