Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-02-16, 11:37
  #1
Medlem
Tjenare på er alla gamla vänner och ovänner!

jag letar efter de som har varit med i matchen riktigt länge, de som handlade när madmanshop fortfarande var igång... jag försöker leta reda på lite borttappade bitcoins ifrån början av 2014 och undrar om någon har koll på vilken hemsida som rekommenderades att använda för BTC på denna tiden?

jag har mellan 0,2 och 0,3 BTC som jag aldrig trodde att jag skulle ha användning för, inte hade man en aning om att dom skulle bli värda över 100 k i dagens läge
Citera
2021-02-16, 12:02
  #2
Medlem
Asmodeusvults avatar
Mt.Gox var poppis.
Citera
2021-02-16, 12:38
  #3
Medlem
JFalkens avatar
Användaren nickade Madman, men shoppen hette All-In Shop. Både användaren och shoppen finns kvar under annat namn idag (och har fortfarande samma service som då), men idag skulle jag säga att går du in på HB så håller majoriteten på Affärsmässiga (och högre) samma kvalité.
Citera
2021-02-16, 13:26
  #4
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JFalken
Användaren nickade Madman, men shoppen hette All-In Shop. Både användaren och shoppen finns kvar under annat namn idag (och har fortfarande samma service som då), men idag skulle jag säga att går du in på HB så håller majoriteten på Affärsmässiga (och högre) samma kvalité.

Vad tokigt det kan bli när man bara läser rubriker.
Citera
2021-02-19, 00:40
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Mt.Gox var poppis.

tackar, jag får prova där

Citat:
Ursprungligen postat av JFalken
Användaren nickade Madman, men shoppen hette All-In Shop. Både användaren och shoppen finns kvar under annat namn idag (och har fortfarande samma service som då), men idag skulle jag säga att går du in på HB så håller majoriteten på Affärsmässiga (och högre) samma kvalité.

ja som patrick säger så blev det nog inte helt rätt här, jag letar efter btc inte AAS, efter ca 10 år i matchen så vet jag vad jag söker på den fronten

Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Vad tokigt det kan bli när man bara läser rubriker.
Citera
2021-02-26, 16:14
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JFalken
Användaren nickade Madman, men shoppen hette All-In Shop. Både användaren och shoppen finns kvar under annat namn idag (och har fortfarande samma service som då), men idag skulle jag säga att går du in på HB så håller majoriteten på Affärsmässiga (och högre) samma kvalité.

Bara av ren nyfikenhet, vilket namn har den användarens nya shop? Han hade jävla bra grejer back in the day, äkta galenika som man faktiskt fick betala för men oj satan vilket tryck det var i grejerna.
Citera
2021-03-05, 10:12
  #7
Medlem
toffeltjuvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonKilluminati
Bara av ren nyfikenhet, vilket namn har den användarens nya shop? Han hade jävla bra grejer back in the day, äkta galenika som man faktiskt fick betala för men oj satan vilket tryck det var i grejerna.
Madman finns inte kvar, varken under annat namn som JFalken tidigare nämnt.
Om någon pm:ar dig och skriver att shoppen går under annat namn så är det rent av lögn.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback