2021-10-04, 20:35
Medlem
dialektikers avatar
"Det är klart tankarna går", "magkänsla", det ska klicka", steppa upp, ända in i hjärtat, det är mycket tankar, det är så kort tid, jag är mer förvirrad än någonsin, äkta, sista lilla gnistan, genuin"...etc etc

Nu frågar jag er flashbackare,
HUR KÄNNS DET? att titta på det här (detta extremt banala sätt att konversera med människor)?

Vad är det här för människor egentligen?
Tomma robotar allihopa?
Senast redigerad av dialektiker 2021-10-04 kl. 21:07.
Citera
2021-10-04, 21:18
Medlem
Det är det som gör det så roligt!!!
Citera
2021-10-04, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lajfp
bara jag som tycker att Ida känns så vanlig? alltså inget unikt i utseendet, vanlig blond med basic stil. inget spännande med henne. samma med Elvira. varför är det alltid sånna tjejer killar vill ha

Håller faktiskt med. Om vi bara ska snacka utseende så är Armina överlägset snyggast och sötast.
Sebastian verkar ha blivit ganska betuttad i henne nu också vilket är bra mycket bättre än Orm-Elin
Citera
2021-10-04, 22:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Håller faktiskt med. Om vi bara ska snacka utseende så är Armina överlägset snyggast och sötast.
Sebastian verkar ha blivit ganska betuttad i henne nu också vilket är bra mycket bättre än Orm-Elin

Armina är riktigt vacker, klart snyggast. Men inte har väl Sebastian funnit så stort intresse för henne? Känns som hon är mer intresserad av Ida nu.
Citera
2021-10-04, 22:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Bilden av henne under bröllopsslöjan idag var lite svår att ta in....

Varför var det svårt? Mer än att hon såg lite sur ut.
Citera
2021-10-04, 22:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Saklartvarta
Kanske ngn av de nya, iaf tjejen från Södertälje kan vara ngt för Sebastian. Simon och Elvira passar nog bäst ihop.
Skönt att Martina och Alice åkte hem. Hoppas på att Shilera, Elin och Emelie åker nästa vecka.

Har jag missat något men Martine och Alice har väl inte åkt hem? Alice var ju med på "bröllopet" i det senaste avsnittet.
Citera
2021-10-04, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Har jag missat något men x och x har väl inte åkt hem? X var ju med på "bröllopet" i det senaste avsnittet.

Någon som sett fler avsnitt och inte ville använda spoilerfunktionen kanske? Tråkigt isf :/
Citera
2021-10-04, 22:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av frimlov
Någon som sett fler avsnitt och inte ville använda spoilerfunktionen kanske? Tråkigt isf :/

Men hur kan man se fler avsnitt :/ mycket märkligt. Följer via Cmore och är alltid på det när nya avsnitt släpps..
Citera
2021-10-04, 22:26
Medlem
Imbazs avatar
Såg sista Tjejerna avslöjar allt, så inget avslöjande om vem som åker ut.

Citera
2021-10-04, 22:27
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Men hur kan man se fler avsnitt :/ mycket märkligt. Följer via Cmore och är alltid på det när nya avsnitt släpps..

TV4 play släpper alla avsnitt varje måndag för hela veckan, då med reklamavbrott.
Citera
2021-10-04, 22:31
Medlem
dialektikers avatar
Alltså Sebastian är så jävla snygg imo.
Synd att han ska vara så in i döden tråkig med sitt manus av fraser som han läser upp hela tiden, som att han vore en programledare.

Folk kan ju inte hålla en normal konversation med honom.
Tjejerna släpper ju honom för att han blir så hopplöst intetsägande och distansierad.

Då var ju till och med busen Simon Hermansson år 2019 mer varm, än repetitiva Sebastian.
Citera
2021-10-04, 22:37
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Alltså Sebastian är så jävla snygg imo.
Synd att han ska vara så in i döden tråkig med sitt manus av fraser som han läser upp hela tiden, som att han vore en programledare.

Folk kan ju inte hålla en normal konversation med honom.
Tjejerna släpper ju honom för att han blir så hopplöst intetsägande och distansierad.

Då var ju till och med busen Simon Hermansson år 2019 mer varm, än repetitiva Sebastian.

Sebastian är ju bra mycket snyggare än Simon i mina ögon också. Men tyvärr så verkar ju Sebastian falla pladask för varenda tjej som viftar på ögonfransarna och ger samma kärleksförklaring till alla "du har rört mitt hjärta bla bla allmänt smör"

Sådana killar är inget att ha!
Senast redigerad av DEMONOMICON 2021-10-04 kl. 22:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in