2021-02-15, 11:10
Medlem
Hej! Jag jobbar med handikappade i rullstol men jag säger till alla ja känner att jag är larmtekniker för arbetade me de förut..Hur länge kan jag ljuga tror ni? Kan jag få en flickvän tror ni?
Har inte träffat en tjej seriöst på 5 år.
Bara mer kortare grejer.
Skäms för mitt jobb
Citera
2021-02-15, 11:12
Medlem
Kajahs avatar
Töntigt att skämmas för ditt jobb. Du gör ju verklig nytta i samhället. Du verksr ha problem med självförtroendet. Börja där istället.
Citera
2021-02-15, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av estet10
Hej! Jag jobbar med handikappade i rullstol men jag säger till alla ja känner att jag är larmtekniker för arbetade me de förut..Hur länge kan jag ljuga tror ni? Kan jag få en flickvän tror ni?
Bara mer kortare grejer.
Skäms för mitt jobb

Du ska inte skämmas för ditt jobb.

Jag tror tvärtom att det är en tjej-magnet. Tjejer gillar killar som hjälper andra.
Citera
2021-02-15, 11:13
Medlem
Att ljuga leder dig väl ingenvart. Skulle du inte påbörja en polisutbildning i januari, samtidigt jobbar du som snickare, och nu med handikappade.
Senast redigerad av PatricHbg 2021-02-15 kl. 11:20.
Citera
2021-02-15, 11:16
Medlem
Enoch.Thulins avatar
-"Jag hjälper sjuka & handikappade"-
En bra fittmagnet, inget att ljuga om.
Citera
2021-02-15, 11:18
Avslutad
Varför skulle en larmtekniker vara mer attraktivt för tjejer än ditt nuvarande arbete? Så länge du inte är lönnmördare borde du inte skämmas över ditt arbete. Skärpning för fan!
Citera
2021-02-15, 11:19
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Att hjälpa en handikappad person är bra mycket hederligare än att jobba som nån jävla
larminstallatör.

Dagens ungdomar bryr sig fan mer om vad andra tycker än vad som är viktigt.

Skitgeneration
Citera
2021-02-15, 11:22
Medlem
Verkar som en väldigt dum sak att ljuga om inför ett seriöst förhållande.
Vet några förr som köpte begagnade ingenjörsringar för att få ragg på krogen, men då får du nog ta i lite bättre läkare eller Jurist brukar slå högre jämfört med larm teckniker.
Är du ute efter ett seriöst förhållande så var ärlig från början, kommer annars bli tråkigt/jobbigt när du måste förklara dig.
Du lär inte orka leva med en lögn i säskilt många år.
Citera
2021-02-15, 11:23
Medlem
_killahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av philophobia
Varför skulle en larmtekniker vara mer attraktivt för tjejer än ditt nuvarande arbete? Så länge du inte är lönnmördare borde du inte skämmas över ditt arbete. Skärpning för fan!

Tro fan lönnmördare går hem mer hos tjejerna än larmtekniker ;D
Citera
2021-02-15, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av estet10
Bara mer kortare grejer.
Skäms för mitt jobb

Att jobba med handikappade är väl finare än att vara larmtekniker. Många tjejer skulle uppskatta det. Var ärlig istället, att hitta på lögner slår bara tillbaka på dig i form av karma.
Citera
2021-02-15, 11:26
Medlem
hockexs avatar
Nej du kan inte få flickvän om du jobbar med handikappade, endast larmtekniker har den möjligheten

Trolltråd?
Citera
2021-02-15, 12:49
Medlem
franges avatar
Ljuger du "upp dig" till att vara larmtekniker så är det nog rätt kört - det är inte ditt jobb som är problemet - det är du som person som ynklig och patetisk. Oavsett vad du än har eller påstår dig ha för jobb så kommer det inte göra skillnad så länge du är så kass.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in