2021-02-15, 11:10
Medlem
Hej! Jag jobbar med handikappade i rullstol men jag säger till alla ja känner att jag är larmtekniker för arbetade me de förut..Hur länge kan jag ljuga tror ni? Kan jag få en flickvän tror ni?
Har inte träffat en tjej seriöst på 5 år.
Bara mer kortare grejer.
Skäms för mitt jobb
Citera
2021-02-15, 11:12
Medlem
Kajahs avatar
Töntigt att skämmas för ditt jobb. Du gör ju verklig nytta i samhället. Du verksr ha problem med självförtroendet. Börja där istället.
Citera
2021-02-15, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av estet10
Hej! Jag jobbar med handikappade i rullstol men jag säger till alla ja känner att jag är larmtekniker för arbetade me de förut..Hur länge kan jag ljuga tror ni? Kan jag få en flickvän tror ni?
Bara mer kortare grejer.
Skäms för mitt jobb

Du ska inte skämmas för ditt jobb.

Jag tror tvärtom att det är en tjej-magnet. Tjejer gillar killar som hjälper andra.
Citera
2021-02-15, 11:13
Medlem
Att ljuga leder dig väl ingenvart. Skulle du inte påbörja en polisutbildning i januari, samtidigt jobbar du som snickare, och nu med handikappade.
Senast redigerad av PatricHbg 2021-02-15 kl. 11:20.
Citera
2021-02-15, 11:16
Medlem
Enoch.Thulins avatar
-"Jag hjälper sjuka & handikappade"-
En bra fittmagnet, inget att ljuga om.
Citera
2021-02-15, 11:18
Avslutad
Varför skulle en larmtekniker vara mer attraktivt för tjejer än ditt nuvarande arbete? Så länge du inte är lönnmördare borde du inte skämmas över ditt arbete. Skärpning för fan!
Citera
2021-02-15, 11:19
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Att hjälpa en handikappad person är bra mycket hederligare än att jobba som nån jävla
larminstallatör.

Dagens ungdomar bryr sig fan mer om vad andra tycker än vad som är viktigt.

Skitgeneration
Citera
2021-02-15, 11:22
Medlem
Verkar som en väldigt dum sak att ljuga om inför ett seriöst förhållande.