2021-02-15, 14:49
Medlem
stockcocks avatar
Kan vi inte diskutera vidare den fåniga plastskivan som hänger mellan bilens förar- och passagerarsäte. Är denna tänkt att på något sätt förhindra spridning av Covid-19, eller är den tänkt att förhindra att Martin Björk råkar ejakulera gästen rakt i ansiktet när han brister ut i sitt kåt-fnisseri?

Det blir sedan en "logisk härdsmälta" då man tar bort skivan i slutet när Martin Björk, hör och häpna, ska sniffa sin gäst i armhålan...
Citera
2021-02-15, 16:05
Medlem
snigel1s avatar
Verkar mer som MB är drogpåverkad. Rökt gräs innan intervjun?
Citera
2021-02-15, 18:13
Dags att kastrera den jäveln. Martin Björk alltså.
Citera
2021-02-15, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stockcock
Så oväntat att slisket Martin Björk beter sig likt en mobbare. Varför ens ta upp att Markus Aujalay är kort, har någon missat detta? Hans far är från Burma, där snittlängden säkert ligger på runt 165 cm.

Nej, Martin Björk, vilken onödig sate. Tittat på ett par av dessa "intervjuer" och det smygs alltid in udda sexfrågor, sedan sitter Martin Björk och fnissar likt en tolvårig liten tjej. Att sitta i den där bilen måste i efterhand kännas som ett övergrepp, haha!

Aujalay är för övrigt riktigt grym. Följer hans matlagningskanal på Youtube.

Letar nog anledning att få prata om sin kuk, det verkat vara hans största tillgång... no pun
Citera
2021-02-15, 18:29
Medlem
Jag instämmer.. martin är en riktig fjant!
Marcus är ödmjuk och trevlig.
Önskar att det går käpprätt åt helvete för martin
Citera
2021-02-15, 18:37
Medlem
Oavsett. Det känns ju som Björken satt på oräkneliga småbrudar. 3-4 siffrigt?
Citera
2021-02-15, 19:02
Medlem
Bum1s avatar
Den intervjun var nästan lika plågsam att kolla på som den med Jan Emanuel. Martin försöker vara hipp men misslyckas. Han framstår som världens omognaste 50-åring.
Citera
2021-02-15, 19:06
Medlem
Bum1s avatar
Inte en enda positiv kommentar!

Har Martin något komplex med sig själv eftersom han måste driva med alla gäster och göra dem obekväma?

Hög ålder kanske?
Citera
2021-02-15, 21:15
Medlem
george-nadas avatar
Nej jag tycker inte det var roligt alls!!!

Helt otroligt att folk orkar bry sig. Tycker man inte om Martin så behöver man inte titta, enkelt.
Citera
2021-02-15, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av george-nada
Nej jag tycker inte det var roligt alls!!!

Helt otroligt att folk orkar bry sig. Tycker man inte om Martin så behöver man inte titta, enkelt.

Förundras alltid över såna här kommentarer. Hur jävla pantade är inte folk som skriver såna här "det är bara stänga av/"det är bara byta kanal" när folk yttrar sina åsikter i forum eller kommentarsfält - platser för diskussion.

Om du tycker folks åsikter om ett ämne som riktas i anslutning till ämnet inte tillför nåt så kan jag tala om att kommentarer som dina gör det betydligt mindre.

DU bryr dig inte? Stick då.
Citera
2021-02-16, 10:40
Medlem
george-nadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aksnevsakslegne
Förundras alltid över såna här kommentarer. Hur jävla pantade är inte folk som skriver såna här "det är bara stänga av/"det är bara byta kanal" när folk yttrar sina åsikter i forum eller kommentarsfält - platser för diskussion.

Om du tycker folks åsikter om ett ämne som riktas i anslutning till ämnet inte tillför nåt så kan jag tala om att kommentarer som dina gör det betydligt mindre.

DU bryr dig inte? Stick då.
Orka. Dvärg kocken har nog det ganska bra ändå, det är jag övertygad om. Ni som gnäller är väl dvärgar ni med.

Så känsligt nu för tiden. Gnäller över en kändisintervju. Finns bättre sätt att fördriva tiden på.
Citera
2021-02-16, 17:52
Medlem
Bum1s avatar
Tycker att Martin Björks sätt påminner lite om Mauri Hermundsson. (uppdrag mat) Samma typ av förminskningshumor. Någon som känner igen sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in