2021-02-12, 19:15
Medlem
astro220s avatar
Nwt idag:Han kraschade in i betongpiren efter en vinglig färd på Vänern.
Nu döms den kände näringslivsprofilen för grovt sjöfylleri.
”Det är utrett att det var XX ansvar och uppgift att framföra båten, såväl i tiden före som vid själva kollisionsögonblicket.” skriver tingsrätten.
Hände i maj 2018.
Vad är det för lirare?
Citera
2021-02-13, 08:16
Medlem
Ingen aning vem det är.
Men kan ändå inte sluta le när jag läser. Låter det inte otroligt komiskt med "Sjöfylleri"?
Citera
2021-02-13, 08:54
Medlem
SpontanEjakulations avatar
Majkel Trashkow?

Sören Jyll?

En Vet Oldboy, sannolikt.

De yngre topparna i Närigslivet tillåts inte dricka alkohål med mer än 0,5 pocent för sina fruar och all deras energi går till politiskt korrekta utspel i media för att rekrytera unga med rätt värdegrund till linan, snarare än till leta upp grund utanför sjökortet.
Citera
2021-02-13, 16:33
Medlem
Kenneth Wahlström?
Citera
2021-02-13, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stanzzzan
Kenneth Wahlström?
Han har altid haft goda kontakter inom polisen i Karlstad.. Har levt som en diplomat i många år... Men gubben är för gammal, så troligtvis är det starkaste gubben håller i näven är en bingolotto penna...
Rånet han fick i hemmet var nog troligtvis jobbigare, då rimligtvis någon förstod varför han blev rånad... KW hade tur att inte hela sanningen kom fram till ytan..
Han fattade nog själv varför han blev robbad, då även någon gammal polis oxå blev svettig...

Men det var ju babbe ungar från Södertälje vilket skämt, åklagaren måste varit hjärndöd....

Fallet var nog jobbigt både för polisen & KW..

Tror mer på någon arvtagare till NWT.....
Citera
2021-02-15, 16:09
Medlem
astro220s avatar
Vilka skulle kunna passa in på profilen?Sohlberg,Wingefors,vilka fler?
Citera
2021-02-17, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elgbajs
Han har altid haft goda kontakter inom polisen i Karlstad.. Har levt som en diplomat i många år... Men gubben är för gammal, så troligtvis är det starkaste gubben håller i näven är en bingolotto penna...
Rånet han fick i hemmet var nog troligtvis jobbigare, då rimligtvis någon förstod varför han blev rånad... KW hade tur att inte hela sanningen kom fram till ytan..
Han fattade nog själv varför han blev robbad, då även någon gammal polis oxå blev svettig...

Men det var ju babbe ungar från Södertälje vilket skämt, åklagaren måste varit hjärndöd....

Fallet var nog jobbigt både för polisen & KW..

Tror mer på någon arvtagare till NWT.....

Här var det som tror mer än han vet.
Citera
2021-02-17, 20:46
Medlem
Han är definitivt ingen känd näringslivsprofil, om det nu inte räcker att ha ett företag för att bli det.
Citera
2021-02-18, 09:06
Medlem
Peter77s avatar
Citat:
Jasså förklara för mig vad som är fel med min text!.
Kan lägga upp dokument & bilder om du vill på fil... Bilder som kommer bli jävligt jobbiga att förklara för vissa...
Sanningen är i bland värre än vad vissa begriper..
Så sitt inte & påstå något annat, när du uppenbart inte vet något!

Förklara vad som är fel med din text? Okej, jag börjar; den är full av osammanhängande svammel. Hade du nyss vaknat bakfull eller vad fan hände när du skrev texten egentligen?

Det är mycket möjligt att du har rätt och vet något om detta, men vill du att någon ska lyssna på dig, så får du tänka på hur du presenterar din information. Just sayin.
Citera
2021-02-18, 18:13
Medlem
Citat:
Jasså förklara för mig vad som är fel med min text!.
Kan lägga upp dokument & bilder om du vill på fil... Bilder som kommer bli jävligt jobbiga att förklara för vissa...
Sanningen är i bland värre än vad vissa begriper..
Så sitt inte & påstå något annat, när du uppenbart inte vet något!
Jag vet allt i detta fall, vad menar du med bilder?
Det stämmer att det var ett gäng från Södertälje med koppling till maffian där.
Citera
2021-02-20, 02:26
Medlem
IceEyess avatar
Begreppet "känd näringslivsprofil" kan ur medias perspektiv likaväl syfta på en korvförsäljare eller dylikt.
Citera
2021-02-21, 09:42
Medlem
mycket intressant :-)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem