• 1
  • 2
2021-02-11, 21:14
Medlem
Charlie-Whites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Ja och då är det en gåta att du inte vet vilka dom är..
Håller med dig! Hur kan killen hängt på Whoa och inte veta vilka Anton och Affe är, riktigt konstigt....
Citera
2021-03-07, 13:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Charlie-White
Håller med dig! Hur kan killen hängt på Whoa och inte veta vilka Anton och Affe är, riktigt konstigt....
Och de fanns på frizon eller vad sidan hette nu. Där fanns det många liknande hiphopartister.
Citera
2021-03-07, 19:58
Medlem
Charlie-Whites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Och de fanns på frizon eller vad sidan hette nu. Där fanns det många liknande hiphopartister.
Juste, Haha den sidan hade jag glömt! Hade själv ett gäng polare som höll på med rap, ena polaren körde rätt mycket med KKV som numera är ganska känd "Norlie&KKV"
Citera
2022-10-03, 21:26
Medlem
Mrcool911s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Minns ni hiphopartisterna Anton och Affe?
Idag är de kanske mer bortglömda för de flesta, men de gjorde mycket musik ett tag som ofta var både positiv och negativ hiphop. Idag finns nog musiken enbart på Youtube vad jag ser.

Affe gjorde musik ett tag innan de försvann helt utan en låt till efter.

Vad vet man idag om gruppen och personerna. Vill de kanske inte minnas tiden?
Radera.
Senast redigerad av Mrcool911 2022-10-03 kl. 21:33.
Citera
2025-01-23, 16:46
Medlem
skvallertackas avatar
Alltså. Låter ju tusen ggr bättre än alla autotunerappare i orten nuförtiden.
Citera
2025-06-23, 21:13
Medlem
Jag har precis lyckats öppna ett gammalt USB minne med en massa "fjortishiphop" som jag lyssnade mycket på i början av 2000 talet. Jag har bl.a. hittat 38 låtar från Anton och Affe. Såg att det var någon som skrev att de kanske lät bättre på den tiden än nu. Jag håller med. Det var en speciell tid med dessa "hemmaartister" som aldrig fick rampljuset de skulle fått om de gjorde musik idag. Kvaliteten var inte den bästa men de använde sig oftast av utrustning som fanns hemma. Det var ingen som fångade upp dessa artister och därmed utvecklades de aldrig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in