2007-10-03, 09:07
Medlem
F Lars Backs avatar
Det var ju ett misstag, en pryl som skulle ingå i showen
Citera
2007-10-03, 09:12
Medlem
GmbHs avatar
Inte visste jag att han var så sträng....

*slänger in Sven-Ingvars "Jag och min gitarr" i cd-facket*
Citera
2007-10-03, 09:14
Medlem
Vad ska man säga

Det va inte längesen han krockade med en mc-polis
Citera
2007-10-03, 09:52
Medlem
Styrbjörns avatar
Fan vad gött att han går och lägger sig till med rockstjärnefasoner på äldre dar
Citera
2007-10-03, 10:27
Bannlyst
Vilken jävla sopa han är.
Citera
2007-10-03, 10:27
Medlem
Legimitations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Styrbjörn
Fan vad gött att han går och lägger sig till med rockstjärnefasoner på äldre dar
En liten förträngd hårdrockare som vill komma ut?
Citera
2010-12-16, 21:37
Medlem
Är Sven Erik Magnusson gammal pundare?

Enligt osäkra källor (skvallervägen) ska Sven Erik Magnusson ha härjat frekvent i Malmö under 70-talet, han ska ha umgåtts frekvent med några bekantas bekanta till mig , som mig veterligen är en missbrukarsläkt. Kan det bekräftas att han har uppehållit sig frekvent i Malmö under 70-talet?

Med tanke på att flera i den släkten sedermera gått på horse, amfetamin eller blivita alkoholiserade lade jag ihop ett och annat.

1. Vad gjorde dansbandskungen i Malmö?
2. Varför umgicks han med knarkare?
3. Kan det stämma?
Citera
2010-12-16, 21:48
Bannlyst
Vilket jävla dravel du kommer med!
Citera
2010-12-16, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sant
Vilket jävla dravel du kommer med!
Bara kolla in mannen, han slänger gitarrer i huvudet på kvinnor och kör rattfull. Klart han är gammal pundare och valde fel bana, han skulle valt heavy metal.
Citera
2010-12-16, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Enligt osäkra källor (skvallervägen) ska Sven Erik Magnusson ha härjat frekvent i Malmö under 70-talet, han ska ha umgåtts frekvent med några bekantas bekanta till mig , som mig veterligen är en missbrukarsläkt. Kan det bekräftas att han har uppehållit sig frekvent i Malmö under 70-talet?

Med tanke på att flera i den släkten sedermera gått på horse, amfetamin eller blivita alkoholiserade lade jag ihop ett och annat.

1. Vad gjorde dansbandskungen i Malmö?
2. Varför umgicks han med knarkare?
3. Kan det stämma?

Hej Sarajevo!

Jag vet föga om Malmö och S-E Magnusson. Men jag vet att människor kan umgås rätt frekvent med knarkare utan att knarka det misnta själva. Andra kan ha mer information i det specifika fallet.

/Pu
Citera
2010-12-16, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pu
Hej Sarajevo!

Jag vet föga om Malmö och S-E Magnusson. Men jag vet att människor kan umgås rätt frekvent med knarkare utan att knarka det misnta själva. Andra kan ha mer information i det specifika fallet.

/Pu
Det skulle dock vara bra att klargöra om han bott i Malmö under 70-talet. Det kan bara vara rykten, men flera malmöiter påstår dock till mig att det är sant, och han umgicks isåfall uppenbarligen med fel slags människor. Eller rätt. Det var förmodligen mer inne med affe på 70-talet än idag.
Citera
2010-12-17, 21:13
Medlem
city sombreros avatar
Innan jag besvarar någon av dina frågor, undrar jag följande:

På vilka grunder tror/vet eller påstår du att han gjorde allt du påstår "frekvent"? Ordet frekvent förekommer frekvent i ditt inlägg och jag får lust att fistfucka dig frekvent.
Senast redigerad av city sombrero 2010-12-17 kl. 21:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in