2021-02-11, 13:13
Medlem
Rasseltasss avatar
Borlänge, vem kunde gissa det...På nästan alla ställen där verkligt invandringskaos råder går detta att leda tillbaka till naiva och pantade sossar som för 20-30 år sedan öppnade dörrarna till sina kommuner för folkvandringsströmmen från Afrika/Mellanöstern.

Någon analys av konsekvenserna för deras städer och samhällen verkar de aldrig ha gjort. Istället var de rusiga av sin egen godhet och lät detta bestämma politiken. Få människor har skapat så mycket elände som dessa sossar.
Citera
2021-02-11, 13:14
Medlem
Rassesvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ientrea
Återigen, var är fup? Var finns fler källor?
Om du är kritisk så kan du ju begära ut FUP, så får vi se.

Citat:
Kan någon av er som är helt förtrollade av historien stärka det här eller är ni helt okej med att läsa sagor som faktaböcker också?
Är du lika skeptisk till Aftonbladet och Expressen? Troligtvis inte. Kan det vara så att du har en politisk agenda?
Citera
2021-02-11, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rassesvin
Om du är kritisk så kan du ju begära ut FUP, så får vi se.

Är du lika skeptisk till Aftonbladet och Expressen? Troligtvis inte. Kan det vara så att du har en politisk agenda?

Lägg av nu. Jag är alltid kritisk. Du känner inte mig. Desinformation är ett stort samhällsproblem, det är viktigt att inte bara låta det vara även om man önskar och själv tror på att innehållet i artikeln är sant. Du kan inte på allvar säga att det här var en välskriven artikel?
Citera
2021-02-11, 13:23
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Återigen, var är fup? Var finns fler källor? Artikeln är oerhört dåligt skriven. Kan någon av er som är helt förtrollade av historien stärka det här eller är ni helt okej med att läsa sagor som faktaböcker också?

Du kände säker dig jätteviktig när du skrev ditt inlägg.

LÄS TRÅDEN.

Tror du på allvar att FT sitter och skriver ihop hela historier där invandrare betett som denne neger gjorde?
Förstår du vilken skit FT skulle hamna i då när MSM började gapa om det?
Citera
2021-02-11, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG

LÄS TRÅDEN.

Tror du på allvar att FT sitter och skriver ihop hela historier där invandrare betett som denne neger gjorde?

Va? Du måste ha missat helt vad friatider har för status journalistiskt. De ÄR dåliga på att skriva. Innehållet säger jag ingenting om, jag försöker reda ut om det faktiskt stämmer eller ifall de faktiskt är kassa nog att ha kokat ihop det själva. Jag önskar ett samhälle där man får ifrågasätta, du kanske önskar ett annat. Lycka till då
Citera
2021-02-11, 13:33
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Va? Du måste ha missat helt vad friatider har för status journalistiskt. De ÄR dåliga på att skriva. Innehållet säger jag ingenting om, jag försöker reda ut om det faktiskt stämmer eller ifall de faktiskt är kassa nog att ha kokat ihop det själva. Jag önskar ett samhälle där man får ifrågasätta, du kanske önskar ett annat. Lycka till då

Du är ofattbart korkad.

Vad har jag missat om FT:s "status" som inte börjar med vad slaskmedia säger?
Och du säger visst det saker om deras innehåll. Varför ljuger du?
Citera
2021-02-11, 13:35
Medlem
davetheslaves avatar
Citat:

LÄS TRÅDEN.

Vad då "läs tråden", det finns inget i tråden förutom en artikel från fria tider som ser ut att vara skriven av en arg 12-åring. Jävligt resonligt att tvivla, ärligt talat är man korkad om man inte gör det.

Men många människor sväljer allt bara det matar ens ideologi. Blä-
Citera
2021-02-11, 13:38
Medlem
Citat:
Du är ofattbart korkad.

Vad har jag missat om FT:s "status" som inte börjar med vad slaskmedia säger?
Och du säger visst det saker om deras innehåll. Varför ljuger du?

Okej, är klar här. Går aldrig att diskutera med någon på det här forumet. Så jävla tråkigt att det alltid skall vara svartvitt. Antingen är man nazist eller vänsterbliven, ingen orkar anstränga sig för att se på saker nyanserat. Lycka till.
Citera
2021-02-11, 13:39
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davetheslave
Vad då "läs tråden", det finns inget i tråden förutom en artikel från fria tider som ser ut att vara skriven av en arg 12-åring. Jävligt resonligt att tvivla, ärligt talat är man korkad om man inte gör det.

Men många människor sväljer allt bara det matar ens ideologi. Blä-

En i tråden har laddat ner FUP:en och har målnumret och FT citerar ur detta.

Tror du att ABoK sitter och fantiserar ihop hela historier, så får du kontakta Mod, din dumme fan.
Citera
2021-02-11, 13:42
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Okej, är klar här. Går aldrig att diskutera med någon på det här forumet. Så jävla tråkigt att det alltid skall vara svartvitt. Antingen är man nazist eller vänsterbliven, ingen orkar anstränga sig för att se på saker nyanserat. Lycka till.

Dina så kallade nyanser är varför Sverige ser ur som ett neger-rövhål, och varför avskrap som negern i fråga kan vara här.

Vad skulle det finnas för nyanser i denna historia, egentligen.

Folk som du är förrädare, och ni är för fega för att stå för det, så ni går på media som inte skriver under det politiska etablissemanget.
Citera
2021-02-11, 13:42
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Återigen, var är fup? Var finns fler källor? Artikeln är oerhört dåligt skriven. Kan någon av er som är helt förtrollade av historien stärka det här eller är ni helt okej med att läsa sagor som faktaböcker också?
Varför kan inte DU beställa Fup om du är så intresserad av den?
Det brukar vara gratis.

Men det är väl som vanligt,vänsterslasket klarar inte av att göra någonting själva.

E:
Här har du en länk,eftersom du inte verkar klara sånt själv.
https://www.domstol.se/falu-tingsratt/
Senast redigerad av Krickert 2021-02-11 kl. 13:46.
Citera
2021-02-11, 13:43
Medlem
davetheslaves avatar
Citat:
En i tråden har laddat ner FUP:en och har målnumret och FT citerar ur detta.

Tror du att ABoK sitter och fantiserar ihop hela historier, så får du kontakta Mod, din dumme fan.

Ja, en användare har påstått att han har det. Du tar människors poster som sanning?

:/

Edit: kollat igenom tråden igen och hittar inget, antingen är jag blind eller så är du så fullskaligt handikappad att du tar flashbackposter som bevis, haha.
Senast redigerad av davetheslave 2021-02-11 kl. 13:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in